Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Napisano
pred 5 minutami je stonauro napisal:

Pozdravljeni,

 

sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.

Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.

 

V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.

Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

 

https://youtu.be/sTxsMVVy3VM

 

 

 

Napisano

Hvala za link, vendar sem to že videl in zgleda da za ameriški trg nosilce dela nekdo drug ker niso isti. Za EU jih dela Thule. Tej v videju imajo na vrhu utor za imbus kluč, moji ga nimajo.

Napisano

Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.

33112_1.png

Napisano

Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.

 

Se pravi po domače gre tako:

 

- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.

- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.

- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala

- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke

 

 

 

aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.

33112_1.png

Napisano

Ja jaz imam samo en par distančnikov. Sedaj ne vem ali mi en par manjka ali je tako mišljeno. Res nima nihče original nosilcev za prejšno M3 sport, da bi povedal?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz imam originalne nosilce za trojko sport.

Bom jutri pogledal navodila oz. nosilce,ker mi ni čisto jasno o katerih distančnikih je govora.

Napisano

Kupid si mogoče uspel pogledat? Distančniki so take cevkice dolžine cca. 5cm. Notranji premer je tak da gre skozi priloženi stojni vijak.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se opravičujem,končno sem pogledal v ženin avto kako izgleda vse skupaj. Žal ti manjka en par teh distančnikov. So pa vsi štirje enaki.

Pošiljam navodila.

Lp

20210706_215340.jpg

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 leta kasneje...
Napisano

PRODAMO strešne nosilce za Mazdo 3 ali cx3, rabljene 3x,stare dobro leto dni in nič jim ne fali😊

Cena cca 150€ za prijatle in Mazdaše..... 🤗😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.