Skoči na vsebino

Bo mazda vzpostavila novo blagovno znamko?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To ni dobro... to lahko pomeni, da gre Mazda v nišno proizvodnjo butičnih izdelkov in da bo počasi znamka zamrla :(

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

To ni dobro... to lahko pomeni, da gre Mazda v nišno proizvodnjo butičnih izdelkov in da bo počasi znamka zamrla :(

 

Zakaj? Toyota tut ma Lexusa pa to spila

Napisano

Čak mal sej se hecaš a ne? A veš kakšen proizvajalec je Toyota? Toyota proizvede več kot 10 milijonov vozlil letno in je prva na lestvici ter s takimi prilivi, da si lahko brez težav privošči luksuzno znamko poleg svoje. Mazda ima cca 1,5 milijona proizvodnje in je v bistvu manjši proizvajalec. Tudi ostali, ki imajo luksuzne znamke kot Nissan, Honda, Kia/Hyundai. so večji proizvajalci. Še najmanjši od teh je Honda pa ima več kot 5 milijonov vozil proizvodnje.

 

Mazda ima kot kaže težave in razmišlja z luksuzno znamko zato, da bo preživela, ker ima očitno premalo profita za obstoj. Sploh, ker je zaostala v hibridni in tudi popolnoma električni tekmi.

 

Jaz imam slab filing glede tega, da se odmika od standardne proizvodnje in bi rada mešala štrene v luksuznem segmentu. Že to, da so v trenutnih modelih začeli delat tako kot nekoč korejci, da so si pridobili trg ampak korejci so s ceno samo lovili ostale proizvajalce, Mazda bi pa očitno rada lovila nemško sveto trojico v ceni in kvaliteti.

 

Tako, da verjetno Mazdini avti za rajo pač bodo počasi bolj kot ne zgodovina. Že umiki Mazde 6, najmanjšega SUV, Mazde 2, enoprostorca, pickupa pelje v smer, ki po moje ni rešitev.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Relax. Samo registriral so R logo, tle pa cel roman kako bo znamka propadla.

Lahko bo to tudi pri Mazdi rezervirano za "race", športne in nabrite modele, kot ima(je imel) to rešeno seat s cupro. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Lahko bo to tudi pri Mazdi rezervirano za "race", športne in nabrite modele, kot ima(je imel) to rešeno seat s cupro. 

 

Tocno to, in Citroen z DS

Napisano
pred 18 urami je g.Wankel napisal:

Relax. Samo registriral so R logo, tle pa cel roman kako bo znamka propadla.

 

No pol nas pa ti razsvetli zakaj take odločitve v Mazdi. Odstranjevanje popularnih modelov, razvoj 6-cilindičnih motorjev, zadnji pogon. Iskanje premiumskosti. Mazda hoče bit po novem BMW, AUDI, Mercedes al pa Lexus, Acura, Infinity, Genesis? Ko oziroma če bo v tem segmentu po za nas plebejce pač verjetno predraga znamka. Pa že zdaj daleč od tega da je poceni, ampak ciljajo na nivo še vsaj 15-20kEUR veišjih cen. Se pravi, da bodo nekje v segmentu 50kEUR in več.

33112_1.png

Napisano

Morda pa postajajo toyotina luskusna športna znamka, kar Lexus seveda ni

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

 

No pol nas pa ti razsvetli zakaj take odločitve v Mazdi. Odstranjevanje popularnih modelov, razvoj 6-cilindičnih motorjev, zadnji pogon. Iskanje premiumskosti. Mazda hoče bit po novem BMW, AUDI, Mercedes al pa Lexus, Acura, Infinity, Genesis? Ko oziroma če bo v tem segmentu po za nas plebejce pač verjetno predraga znamka. Pa že zdaj daleč od tega da je poceni, ampak ciljajo na nivo še vsaj 15-20kEUR veišjih cen. Se pravi, da bodo nekje v segmentu 50kEUR in več.

Jzt ne delam na Mazdi, ma mi je vseen bolj logična razlaga ostalih kot tvoja.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

zgleda da je mazda registrirala nov logotip .... 

 

Mazda-rotary-HERO.jpg?quality=85
WWW.THEDRIVE.COM

The next episode of As the Wankel Turns is on tap, with more rotary news to share.

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.