Skoči na vsebino

Preverjanje servisne zgodovine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Ja ampak ta nima vpisanih niti servisov za čas garancije. Vsaj to bi pa vseeno pričakoval. Vem da ni nujno ampak, en sprintan listek, ki ga dajejo v Italiji mi pač ne zagotavlja, da je bil avto dejansko res poservisiran. Sploh, ker jim je vseeno, saj grejo taki avti po treh letih v nadaljno prodajo in jim je res vseeno kako je servisiran. Pol pa ljudje kupijo in se čudijo koliko težav je lahko z Mazdo in tukaj na forumu pol razglabljamo a so Mazde slabe.

 

Tudi člani tukaj so se že nasmolili in kupili take mačke v žaklju tako, da to je bistveno vprašanje. Skoraj bolje je kupit avto od nekoga, ki ga je mislil voziti dlje časa in bil z mislijo v tem, da avto mora biti redno dobro servisiran. Kar pa žal pri rabljenemu nikoli ne veš in je vedno loterija.

 Ni glih tako, kot pišeš. Jaz sem prvo mazdo 6 uvozil iz Italije. Imela je 42000 km in je bila od lizinga. Zraven sem dobil podatke, kdo jo je imel v lasti - lizing (sodnik nogometa v prvi italijanski ligi), kdaj in kje so bili delani redni servisi, kdaj so zamenjali gume, brisalce, tudi to, da so zamenjali prvo šipo v garanciji, celo liski so bili zraven, koliko in kje je plačal cestnino. Skratka, bila je cela zgodovina avta zraven, celo preveč teh dokazil je bilo dodanih , se mi zdi. Tako, da sem pozneje sam poklical tega nogometnega  sodnika v Bologno in ga povprašal, če vse to drži. Zatrdil mi je, da je delal z avtom, kot da je njegov, če ne še bolj pazljivo. 

In ta avto je še danes pri 230Kkm kot nov. Z originalno sklopko in gre kot prvi dan. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Zadnji servisni zapis pri moji je 150kkm, ko sm jo nabavu je mela neki cez 170kkm 🙂

 

Edino letnica mi nekako ni sla neki skup, kar pomeni da je avto neki casa najbrz mogu stat

 

Screenshot_20210804_135004_com.interrait.mymazda.jpg

Popravljeno od Deeyan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.