Skoči na vsebino

Badge engineering in regionalne razlike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, 

 

zasledil sem kar nekaj Mazdinih primerov

 

Mazda Premacy = Ford MAV (Taiwan)

images?q=tbn:ANd9GcTohzRSx5eRUZ3Y8GJLjnz

images?q=tbn:ANd9GcQyp2aacjtplg3xDtTHFDI

 

Ford Telstar (Japonska, Avstralija, NZ, JV Azija, J Afrika - v osnovi Mazda 626)

 

WWW.TRADEUNIQUECARS.COM.AU

Cheap club car in surprisingly pristine condition: as near as new as you’ll likely find

 

Mazda Proceed Levante = Suzuki Vitara katera je delana v različnih izpeljankah ter z različnimi značkami ;)

1200px-Mazda_Proceed_Levante_105.JPG

BF21319_1.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSf3ukgx3SzBAlZAFLBVpy

 

pa še kaj bi se našlo ....

 

Ve kdo od vas za kakšno izpeljanko?

Napisano

Ford Fusion , pa ne naš mali crossover, ampak limuzina za ameriški trg je narejena na platformi Mazde6, torej sodi v (evropski) srednji razred.
 

Ford Laser (Azija-Pacifik) na osnovi Mazde 323 : 

ford_laser_sedan_3_000000eb083b061d.jpg

 

Mazda AZ Wagon800px-Mazda_AZ_Wagon_1997.jpgje Suzuki Wagon R+

1024px-1st_generation_Suzuki_Wagon_R_4_D

pri nas pa Opel Agila A 

Opel_Agila_VR_blue.jpg

v Angliji in njenih kolonijah pa Vauxhall Agila

1024px-2007_Vauxhall_Agila_Expression_Tw

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Zanimiv kupe...

A to je bil tudi za omenjeno regijo?

 

Bolj za Kolumbijo in Venezuelo

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

3-vratni Laser je bil pa 323c

 

laser.jpg

Sprednji konc hudB)

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Noro!

 

V originalu Mazda 121/Ford Festiva pri nas bolj znana kot Kia Pride (1995-2001) se še vedno proizvaja v Iranu pod imenom Saipa : 

 

5-vrat
 
4-vrata
 
Pick-up : 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)

Mazda Carol G II

spec_000d3d63-b7f7-4eb2-8d7f-e870ef55b68

spec_46e9f795-e10a-4a39-aea3-459c0232002

spec_451acdde-7c6e-4e12-a164-5be420afb62

spec_f6b34016-ff0d-4d0f-b852-dc8552df26f

je rebadged Suzuki/Maruti Alto:

1024px-2004-2006_Suzuki_Alto_HA24S.jpg

 

Ford Econovan (Taiwan)

1991-ford-econovan-rf-3877-more-pics-of-

temelji na Mazdi Bongo oziroma seriji E katera se je prodajala v 90-ih tudi pri nas

 

 

 

 

Popravljeno od DonFelipe
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mazdo 323 vsi poznamo. Je pa zanimivo, da je bila karavanska različica predzadnje generacije tega avta (na Japonskem znan kot Familia) samo in nič drugega kot rebadged Nissan Wingroad (karavan Almere mk1)

big5200.jpg

TQa0l_N1qP7l8jrQB9AF1su2-LhfcwzRfhKdzVqx

 

Nissan:

1634343169502_block

twkAzmbDBFyH6TCP3NbqD7w1zaVLU4mJMZg37UI6

 

 

Nissan Wingroad je res karavanska različica Sunnya, ki pa je imela drugačen zadek od različice namenjene izvozu.
No, Sunny karavan se je prodajal še pod eno znamko in sicer kot Subaru Leone:

B8zUa6gy7o5i5VSRYOkJVet67EKIprZy41Jiz_Nl

pDiz4x0rVYXaurBTimpxKlejpU21f511I6zqyzKq

 

In če smo že pri Nissanu. Almera (tamkaj poimenovana Pulsar) je na domačem trgu obstajala tudi v 'cross' verziji :

fWbBj8ppe9H1lYa0K6pasmWDeRHDCEiIE3uHusPZ

FkSOafW1miLZC0nPgjhojNHGMzHT2INf_aazsc4d

 

 

Napisano

Kitajska Mazda 3 ima drugačne odbijače od evropske. Prav tako ima sprednjo masko po vzoru na MPS:

vqZLu22l52vkHlLOERvi7gUOBXWqJaBE-ZHU3MUM

1CsJCwCInP3VGBNeFdHm1nXplgUEDjzBcWI3WGPW

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

Razlike so tudi v notranjosti, saj prevladujejo svetli toni in imitacija lesa, kar ne pristoji avtomobilu s športnim karakterjem:

IsE_-rpMLsnTihfZSMicENg4L74oWMmtLyc6EI5l

8ekxwiOD3xEaFoGdH4vjUU5PDlEhLLjEMIPmse1N

Napisano (urejeno)

Preden je Ford South Africa predstavil pick-up na osnovi Fieste - Bantan, so pod enakim imenom prodajali poltovornjaško verzijo Forda Laser, torej rebadged Mazdo 323!
Mazda-Rustler_66f93.jpg

 

Ford:

ford-bantam-2002-id-66772646-type-main.j

 

Tamkajšnji mazdin partner, podjetje Haima, se je odločilo, da bo modela Premacy in 323 od sedaj tržilo pod svojo značko. Mazda Premacy je tako postala Haima Freema, novega imena za 323 pa ne poznam. Prav tako ne vem, če bodo vzporedno še naprej prodajali tudi Mazde.
Očitno Haima namerava postati resen igralec na vse večjem kitajskem trgu. Sedaj imajo že tri avtomobile (poleg zgoraj omenjenih še Family 2), pripravljajo pa tudi kupeja, o katerem smo pisali v temi o Kitajcih.

image.jpg

kL4IN69IKJasYrHBv2CgZMqhv_w3T1czxxJGWfnz

images?q=tbn:ANd9GcRNa1EPt1ECDKFq4EE1h0z

 

xeHqi62v8JcdGazvLpsTIDfzjYpXwivwHjMxybiv

-JID-7ObK1PKqM8ohYBumYkIAnY8meq2obpdAnff

MerJTdh52Cv_kNxzLlH7qh2IqjJvwa4gUT-H8icD

 

Še njihova spletna stran :

 

WWW.HAIMA.COM

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Subaru Leone Van II, predstavljen 1999, temeljil na Nissan Sunny Caravan (California v USA), in sicer na dostavniku AD, kot Mazda Familia oziroma 323 karavan (1994-1999).

 

Subaru Leone VAN II

1280px-1994_Subaru_L_Series_Deluxe_Sport

 

Nissan AD Van (Nissan Sunny Wagon tako družinski kot tudi dostavnik)

Nissan_Sunny_California_001.JPG

Nissan_AD_Van_Y10_002.JPGter kot mestni dostavnik Nissan AD Max

Nissan_AD_Max_001.JPG

Nissan_AD_Max_002.JPG

 

Mazda Familia Wagon (323 karavan)

1280px-Mazda_Familia_Wagon.jpg

Napisano (urejeno)

Dongfeng Yueda Kia Motors je nastal kot plod sodelovanja Kia Motor, Dong Feng in Jiangsu Yueda. Poleg lastnih Kiinih modelov, ki jih oz. smo poznali pri nas, ponujajo tudi model Qianlima. Gre za nekakšen mix zadnje generacije Hyundai Accent-a in Daewoo Lanos-a :

800px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_(

1024px-2005_Dongfeng-Yueda-Kia_Qianlima_

9ezw64XXk7fRzoY5eWAU0Y2l5NramNJuLRRZCfqB

Popravljeno od DonFelipe
  • 1 mesec kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.