Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda lahko ima vpliv na delovanje motorja, ker ECU ne bo dobil pravih podatkov MAF senzorja (senzor pretoka zraka) ki je na airboxu (škatli zračnega filtra).

Na odtegnjeni cevi ti lahko vleče zrak mimo MAF senzorja, poleg tega pa je na sploh slabo za sam motor, če ti prihaja onesnažen zrak mimo zračnega filtra, to lahko povzroči povečano obrabo motorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ok, ampak vseeno je dobro imeti pritegnjene objemke, da slučajno ne pride onesnažen zrak mimo zračnega filtra. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

V 5-10 minutah se še mulca ne naredi

Napisano

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

@Alexjaz ne bi rekel da so premalo izobraženi, na pooblaščenem servisu moraš ponavadi naredit tudi kako njihovo šolanje in verjemi da na tem šolanju moraš na koncu tudi sam pokazat določeno znanje da dobiš papir. 

Jaz sem bil nazadnje na šolanju v Toyotinem centru za šolanje in smo po teoretičnem predavanju morali tudi praktično znanje pokazati, na koncu pa še 2tedna prakse na Toyota servisu. 

Na Mercedesu sem pa bil na usposabljanju samo za diagnostiko in smo imeli samo delo z testerjem. 

Pri Mercedesu imaš možnost da se prek neta povežeš z Nemčijo in ti njihovi na daljavo pomaga. 

Najslabše usposabljanje je imel Iveco (tudi njihov tester je bolj revščina)🙄

Je pa ponavadi tako da imajo ponavadi pooblasceni servisi mehanike in električar/diagnostike, ker so sistemi že tako zapleteni da ne moreš vsega vedet. 

Po moje je največji problem servisov da preslabo plačujejo ljudi, pol pa dobri mehaniki grejo drugam ali pa na svoje. 

Novincem pa itak manjka izkušenj in če ni nobenega starega majstra da bi jim povedal za kako finto, je včasih zelo zelo težko najti napako. 

Evo še par slik iz šolanja😎

 

IMG_20210815_111948.jpg

IMG_20210815_112040.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 7
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.

 

Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.

Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam  na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.