Skoči na vsebino

LAS(LANE KEEP ASSIST SYSTEM)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Vozim po noći kroz Istru. Dolazim na području gdje su radovi na cesti.

Jedna traka je za vožnju. Nove bijele linije omeđuju voznu traku. Po linijama su neki stupiči da se ne može napustiti traka.

Na jednom mjestu su u traci po sredini nacrtane 3 strelice. Svaka strelica dulja od duljine vozila. Jedna za drugom, skoro se dodiruju.

Cesta je potpuno ravna, mrak, nema vozila iz suprotnog smjera, nema nitko ispred mene. Nakon 2 sata što već vozim, čvrsto držim volan. Neznam ni sam zašto držim tako čvrsto.

Nailaskom na te 3 uzdužne strelice mazda cx5 želi skrenuti desno.

Da sam kilavo držao volan, rasturio bi te stupiče. Ne sječam se, možda su bile betonske ograde. 

 

Moram pitat na servisu jel se taj sustav može trajno isključiti.

 

 

Čitam upute, to više  radi krivo nego ispravno:

Google translate:

Sistem morda ne bo deloval ustrezno glede na dejanske vozne razmere, kar je povzročilo nesrečo.

Vožnja po cestah z ozkimi ovinki.

Vožnja v slabih vremenskih razmerah (dež, megla in sneg).

Drseče ceste, kot so ledene ali snežne ceste.

Ceste z velikim prometom in nezadostna razdalja med vozili.

Ceste brez belih (rumenih) pasov.

Ozke ceste, ki so posledica gradnje cest ali zapore voznih pasov.

Vozilo se vozi po začasnem pasu ali odseku z zaprtim pasom, ki je posledica gradnje ceste, kjer je lahko več belih (rumenih) pasov ali so prekinjeni.

Vozilo se vozi po cestah, ki niso hitre ceste in avtoceste.

Tlak v pnevmatikah ni nastavljen na določeni tlak.

Uporabljajo se pnevmatike drugačne velikosti, na primer rezervna pnevmatika za nujne primere.

 

The system may not operate adequately according to the actual driving conditions, resulting in an accident.

  • Driving on roads with tight curves.

  • Driving under bad weather conditions (rain, fog, and snow).

  • Slippery roads such as ice or snow-bound roads.

  • Roads with heavy traffic and insufficient distance between vehicles.

  • Roads with no white (yellow) lane lines.

  • Narrow roads resulting from road construction or lane closures.

  • The vehicle is driven on a temporary lane or section with a closed lane resulting from road construction where there may be multiple white (yellow) lane lines or they are interrupted.

  • Vehicle is driven on roads other than expressways and highways.

  • The tyre pressures are not adjusted to the specified pressure.

  • Tyres of a different specified size are used, such as an emergency spare tyre.

 

20210813_073247.jpg

Popravljeno od mazda_gg
add photo
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Jap tudi na GL mazdi mam to izklopljneo.

 

Sem si pa zadnjič po nerodnem izklopip senzorje!!! To je pa sila nevarn, čakaš da bojo senzorji piskali pa nič :D  Sm že skoraj šel ven, in pogledal če kamere prav kažejo, da sem tako blizu senzorji pa ne beepajo :D

Napisano

Razen senzorjev, tempomata in kamere zadaj  je vse ostalo brez veze in neuporabno. Krama. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj tudi LAS temelji na senzorjih, tako da ne razumem točno, kaj si mislil pod brez zveze... 🤔

Senzorji spredaj in zadaj za parkiranje. Drugo so smešnice. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Jaz mam v menijih nastavljeno da LAS samo zapiska a ne ukrepa in je kr OK. Če pa je seveda zavita cest ap logično gumb za izklop reši stvar.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

A vibrator pa sam jst uporablam? :D

 

Men je tisto piskanje htelo glavo vftrgat :) In sm dal na vibrator z najmanjšo stopnjo, pa mi je najboljša rešitev, vsaj za LAS .... :D:D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tej asisti so kr neki. Kot na telefonu razne aplikacije. Pol jih pa 94, 6% nihče ne uporablja, ker so brez veze. Samo avto ti pa dražje prodajo zaradi teh neumnosti. 😉

 

 

Napisano

Hmm, tle se pa z Alexom delno strinjam👍. Določene zadeve so ok nekatere pa lahko stvari še poslabšajo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Pri mojem avtobusku drži cca 15 sec. 100% smer. Tudi ovinke na AC. Potem neki zapiska in čez par sec. se izklopi.

1x sem celo moral na AC malo reskirati... Tamali je duda padla nekam potleh(cel kažin) in jaz sem se odvezal in šel po to božjo dudo... Našel in ponovno primu na volan. Vse ok.

 

Problem so edino kakšna dela na cesti, ki z rumenimi črtami spreminjajo potek cestišča. Takrat pa moram močno držati volan, da ne sam zavije....

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.