Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.

 

1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.

2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?

Napisano
pred 12 minutami je Jaka32 napisal:

Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.

 

1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.

2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?

Pri moji ni bilo tako, ne prvo ne drugo.... Mogoče je premalo hladno🤔

Napisano

Pri moji imas opcijo da linkas gretje sedezev in volana s klimo. To ti pomen izklaplja vse to. Preveri, da slucajno nimas to vkljuceno.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mzdconnect/gen_mzdconnect_en_v1/contents/34050500.html

 

Link Seat & Climate Control Temperatures

Enables climate control to activate seat heating/cooling functions when set to AUTO.

Napisano

V bistvu sem najprej na to pomislil. Namreč, ko sem vklopil gretje na 29°C, je tudi volan bil hladen. Seveda po parih minutah, ko je res iz ventilatorjev pihal vroč zrak.

No, sedeži v vsakem primeru nekako delujejo v pulzu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.