Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

CX-5 (2016) imam težave z zadnjimi zavorami. Zadnje čase mi ena zavora ne spusti in konstatno drži ...

Očitno zavore slabo prenašajo, da avto stoji po par dni ... že lani brusil diske, že dvakrat nove ploščice, sedaj novi diski, zadnja diagnoza, da težave povzroča zadnji zavorni cilinder. 

 

Ima kdo izkušnje

- se splača obnavljati (kolko EUR?) in ali bolje novega (kolko EUR in kje se to kupi, ter kako se mu reče?

- ali se menja samo problematični cillinder ali na obeh kolesih?

- kako naj sploh iščem 

 

Hvala

Napisano

Pri starih mazdah je to mali strošek jaz sem dal 50€ za obe novi zadnji čeljusti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪

 

 

Napisano

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja. Saj glih zato. Mi je čudno, ker pri meni so takrat na Mazdi 6 mk1 ugotovili na koncu, da je v bistvu kriva zajla od ročne, ki je zaštekala. 

In to šele v tretje,ko sem moral menjati skoraj nove ploščice. 

Zato me pa to čudi na ta novi, da se je to zgodilo. Edino, če ima še klasično ročno zavoro. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Na naših dveh trojkah, letnik 2015 (klasična ročna)..

Letos ženin avto - zadnja desna čeljust šteka. Požrlo celo ploščičo. Ne vem če se je z novimi ploščicami prevozlo 20k km.

Na mojem avtu se je že 2x čistilo in mazalo zadnjo desno čeljust - šteka in poseldično spušča zvoke pri bremzanju.

Napisano
pred 15 urami je borelij napisal:

mislim, da so to vse za "ročno" ročno zavoro

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, sem videl, da mora imeti nastavek za motorček za električno ročno in ne zajle ... ampak to je komplet čeljusti + cilinder.

 

Če je problem v cilindri, ki ne vrača, ali je potem rešitev nov cilinder (ki so zelo poceni)?989903745_Screenshot2021-11-10at13_30_42.thumb.png.228b3d185a8aa732e3774efbeb00fdca.png

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.