Jump to content

Ssangyong


DonFelipe
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Pri čelnem trčenju si bye bye, ker tisti pas, ki je tam na sedežih je milo rečeno čist brezveze.

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami je Boss napisal:

Pri čelnem trčenju si bye bye, ker tisti pas, ki je tam na sedežih je milo rečeno čist brezveze.

 

isto kot zakaj kamikaza nosi čelado? Za brez veze :D

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Tudi stare Toyote Land Cruser so imele tako pa Land Rover Defender tudi. Je pa tako, da tam, za kamor je ta avto namenjen, nihče ne pride tako hitro nasproti, da bi bilo čelno trčenje lahko usodno. Je le več možnosti, da občičaš v kakšnem blatu ali pesku. Po drugi strani pa - tam, kjer se to vozi, je tolikšna prometna nevarnost povsod drugod, da je smrtni delež takih potnikov resnično zanemarljiv...

 

In kamikaze so imeli čelado z razlogom. V čeladi so imeli slušalke in mikrofon za komunikazijo s poveljnikom...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te dva preklopna sedeža sta mišljena za skok v dolino oziroma bolje rečeno do vikenda ter za na kakšno jago, kaj drugega pa več ne. 

Za off-road odlična zadeva, brezveze pa komplicirajo glede teh crash testov ki so sami sebi namen in samo marketing.

Drugače pa je Musso odličen delovni voz, edino zadaj bi mu montiral nosilec rezervnega kolesa kot imajo to pravi terenci

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami je Slivka napisal:

Je pa tako, da tam, za kamor je ta avto namenjen, nihče ne pride tako hitro nasproti, da bi bilo čelno trčenje lahko usodno.

 

trčenje ne, prevračanje v dolino je pa možno

Link to comment
Share on other sites

Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.

 

 

 

 

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 53 minutami je Boss napisal:

Ja takrat je bilo "normalno", da smo imeli letno 400 mrtvih na 450.000 avtov, danes se pa za glavo držijo, če imamo več kot 40 mrtvih letno na 450.000 avtov.

 

 

 

 

Tudi to je res.... 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

trčenje ne, prevračanje v dolino je pa možno

 

Če se pošteno skotališ v dolino in po poti naletiš še na eno drevo, je prav vseeno, kako je sedež obrnjen. Ampak, ja, zdaj že kompliciramo... Ne se preveč sekirat zaradi takih sedežev, ker v Evropi itak niso dovoljeni...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ko si na dopustu in se takole voziš na kasonu zadaj za 10 ljudi brez v. pasov cca5km ni nobenega straha pa še plačaš jim lepo.... 😊😀😂(ZDA) 🙃

IMG_20220429_113911.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.