Skoči na vsebino

Mazda 3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo par slikic nove 3-ke MPS. :D

Imela bo 260 konji?ev in kon?no hitrost 250 km/uro. :P

Cena v Nem?iji okoli 26000?.Za?nite ?parati. ;)

 

post-399-1234076239_thumb.jpgpost-399-1234076265_thumb.jpgpost-399-1234076289_thumb.jpg

 

 

  • Odgovori 135
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Neverjetno kako se ji smeje... Men bi se tud k bi jo vozil... :bravo::bravo::danzoman::jupiii:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

sam pomoje bo za intercooler... :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

 

?e se ne motim ima tudi zdaj?nja generacija MPS tamle IC tako, da bo kar dr?alo uno drugo. Mi je pa spredaj bolj tako-tako, zadaj je pa stupena. :bravo:
Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

 

sm itga mnenja sam sm raj bil tih :hohoho:

najprej nos pogledam pa un "ok ?e en pe?o" pa mal bolj pogledam pa vidim M :D

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Malo opisa in galerija slikc na:

?urnal24.si

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Vceraj vozil za eno "tastaro" mazdo3 MPS ... je lastnik prisoten tukaj na forumu? :bravo:

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

sej hothatch je dobro da je FWD z delno zaporo difa in naj 4x4 ostane rezerviran za M6 MPS tako kot je bilo do zdaj. :bravo:

33112_1.png

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

Napisano

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

 

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

 

To je delno res. Ampak pomoje je imel in?enir v mislih tudi izgube saj ve?, da ima FWD najmanj izgub, AWD pa najve?. Prej?nja 3 MPS je bila na progi bolj?a kot Impreza (ne vem kater model, isto konjev v glavnem kot M3MPS). Tehnika (zapore diferencialov, elektronika) je ?e toliko napredovala, da 250, 300hp ni ve? tak bavbav za FWD kot 20 let nazaj. Je pa res, da je u?itek v vo?nji ?isto druga?en kot AWD ali pa celo RWD. :bravo:
Napisano

Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.

 

Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.

33112_1.png

Napisano

Da dela ?ude?e sem se sam lahko prepri?al v 3ki MPS od kolega,ki je tudi tukaj na forumu.

Stvar je za ne verjet. :bravo:

 

 

Napisano

glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...

 

Prav ima?, M3 MPS bi mogla bit awd, imeti 150kg ve?, ko?tati 5000? ve? zato, da bi imela 0,5s bolj?i pospe?ek do 100 in ni? kaj dosti bolj?o lego. :jezicek:

 

 

 

 

Mislm prosim te, kaj pa sploh so fizikanli zakoni? Ko jih ?e niso poznali jih niti upo?tevali niso kaj poglej unga modela Jezusa in njegovo hojo po vodi. :P

Napisano

nisem govoril o mazdi 3 mps...

govoril sem o splosnih voznih lastnostih, in ja ce bi mela mps zadnji pogon bi mela boljse vozne lasntnosti

 

drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...

ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.