Skoči na vsebino

Mazda 3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo par slikic nove 3-ke MPS. :D

Imela bo 260 konji?ev in kon?no hitrost 250 km/uro. :P

Cena v Nem?iji okoli 26000?.Za?nite ?parati. ;)

 

post-399-1234076239_thumb.jpgpost-399-1234076265_thumb.jpgpost-399-1234076289_thumb.jpg

 

 

  • Odgovori 135
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Neverjetno kako se ji smeje... Men bi se tud k bi jo vozil... :bravo::bravo::danzoman::jupiii:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

sam pomoje bo za intercooler... :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

 

?e se ne motim ima tudi zdaj?nja generacija MPS tamle IC tako, da bo kar dr?alo uno drugo. Mi je pa spredaj bolj tako-tako, zadaj je pa stupena. :bravo:
Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

 

sm itga mnenja sam sm raj bil tih :hohoho:

najprej nos pogledam pa un "ok ?e en pe?o" pa mal bolj pogledam pa vidim M :D

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Malo opisa in galerija slikc na:

?urnal24.si

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Vceraj vozil za eno "tastaro" mazdo3 MPS ... je lastnik prisoten tukaj na forumu? :bravo:

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

sej hothatch je dobro da je FWD z delno zaporo difa in naj 4x4 ostane rezerviran za M6 MPS tako kot je bilo do zdaj. :bravo:

33112_1.png

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

Napisano

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

 

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

 

To je delno res. Ampak pomoje je imel in?enir v mislih tudi izgube saj ve?, da ima FWD najmanj izgub, AWD pa najve?. Prej?nja 3 MPS je bila na progi bolj?a kot Impreza (ne vem kater model, isto konjev v glavnem kot M3MPS). Tehnika (zapore diferencialov, elektronika) je ?e toliko napredovala, da 250, 300hp ni ve? tak bavbav za FWD kot 20 let nazaj. Je pa res, da je u?itek v vo?nji ?isto druga?en kot AWD ali pa celo RWD. :bravo:
Napisano

Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.

 

Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.

33112_1.png

Napisano

Da dela ?ude?e sem se sam lahko prepri?al v 3ki MPS od kolega,ki je tudi tukaj na forumu.

Stvar je za ne verjet. :bravo:

 

 

Napisano

glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...

 

Prav ima?, M3 MPS bi mogla bit awd, imeti 150kg ve?, ko?tati 5000? ve? zato, da bi imela 0,5s bolj?i pospe?ek do 100 in ni? kaj dosti bolj?o lego. :jezicek:

 

 

 

 

Mislm prosim te, kaj pa sploh so fizikanli zakoni? Ko jih ?e niso poznali jih niti upo?tevali niso kaj poglej unga modela Jezusa in njegovo hojo po vodi. :P

Napisano

nisem govoril o mazdi 3 mps...

govoril sem o splosnih voznih lastnostih, in ja ce bi mela mps zadnji pogon bi mela boljse vozne lasntnosti

 

drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...

ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.