Skoči na vsebino

Mazda 3 MPS


ToniX

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 135
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Neverjetno kako se ji smeje... Men bi se tud k bi jo vozil... :bravo::bravo::danzoman::jupiii:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

 

sm itga mnenja sam sm raj bil tih :hohoho:

najprej nos pogledam pa un "ok ?e en pe?o" pa mal bolj pogledam pa vidim M :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...

Malo opisa in galerija slikc na:

?urnal24.si

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceraj vozil za eno "tastaro" mazdo3 MPS ... je lastnik prisoten tukaj na forumu? :bravo:

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

sej hothatch je dobro da je FWD z delno zaporo difa in naj 4x4 ostane rezerviran za M6 MPS tako kot je bilo do zdaj. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

 

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

 

To je delno res. Ampak pomoje je imel in?enir v mislih tudi izgube saj ve?, da ima FWD najmanj izgub, AWD pa najve?. Prej?nja 3 MPS je bila na progi bolj?a kot Impreza (ne vem kater model, isto konjev v glavnem kot M3MPS). Tehnika (zapore diferencialov, elektronika) je ?e toliko napredovala, da 250, 300hp ni ve? tak bavbav za FWD kot 20 let nazaj. Je pa res, da je u?itek v vo?nji ?isto druga?en kot AWD ali pa celo RWD. :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.

 

Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...

 

Prav ima?, M3 MPS bi mogla bit awd, imeti 150kg ve?, ko?tati 5000? ve? zato, da bi imela 0,5s bolj?i pospe?ek do 100 in ni? kaj dosti bolj?o lego. :jezicek:

 

 

 

 

Mislm prosim te, kaj pa sploh so fizikanli zakoni? Ko jih ?e niso poznali jih niti upo?tevali niso kaj poglej unga modela Jezusa in njegovo hojo po vodi. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisem govoril o mazdi 3 mps...

govoril sem o splosnih voznih lastnostih, in ja ce bi mela mps zadnji pogon bi mela boljse vozne lasntnosti

 

drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...

ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.