Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes zjutraj je znanec imel problem na Mazda 626 letnik 2002 in sicer ko je zaključil delovnik zjutraj in se odpravljal proti svojemu avtu katerega je odklenil je ta začel nenadoma sunkovito piskati oziroma je alarm tulil ko nor. Počakal je da se je ugasnil ter vozilo še enkrat na daljinca odklenil, nakar je začel spet za minuto piskati in ugasnil, vozila se ni dalo vžgati, odprl je prtljažnik in voznikova vrata ter spustil steklo nakar pa je zablokiralo in se je zaklenil. Peljal sem ga domov po nadomestni ključ ter ko sva prišla nazaj je zadevo normalno odklenil ter vžgal in se odpeljal domov. 

Je to vklopil elektronsko blokado motorja oziroma se je zadeva zakodirala?

Jaz sem imel podoben primer na Renault Twingo isti letnik ko mi ni hotel odkleniti in vžgati, čez eno uro pa je začel delovati normalno ; vzrok tega je bil da se je odzval senzor vibracij in zadevo zablokiral ker je zaznal še vlom. 

 

Kakšne so pa kaj vaše izkušnje?

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Napisano

Ponavadi je bil pri aftermarket alarmih problem ta, da če si avto zaklenil z daljincem in si ga potem odklenil "na roke", avto ni vžgal in je samo verglal. Rešitev je bil ponovni zaklep in odklep z daljincem.

Napisano

Se pravi edinstvena izkušnja, da ven flikne ta alarm, da ne bo vsakič v strahu, da bo on ostal brez vožnje, ker ne verjamem, da bi si kdo drug zaželel 20 let stare Mazde.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.