Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes zjutraj je znanec imel problem na Mazda 626 letnik 2002 in sicer ko je zaključil delovnik zjutraj in se odpravljal proti svojemu avtu katerega je odklenil je ta začel nenadoma sunkovito piskati oziroma je alarm tulil ko nor. Počakal je da se je ugasnil ter vozilo še enkrat na daljinca odklenil, nakar je začel spet za minuto piskati in ugasnil, vozila se ni dalo vžgati, odprl je prtljažnik in voznikova vrata ter spustil steklo nakar pa je zablokiralo in se je zaklenil. Peljal sem ga domov po nadomestni ključ ter ko sva prišla nazaj je zadevo normalno odklenil ter vžgal in se odpeljal domov. 

Je to vklopil elektronsko blokado motorja oziroma se je zadeva zakodirala?

Jaz sem imel podoben primer na Renault Twingo isti letnik ko mi ni hotel odkleniti in vžgati, čez eno uro pa je začel delovati normalno ; vzrok tega je bil da se je odzval senzor vibracij in zadevo zablokiral ker je zaznal še vlom. 

 

Kakšne so pa kaj vaše izkušnje?

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Napisano

Ponavadi je bil pri aftermarket alarmih problem ta, da če si avto zaklenil z daljincem in si ga potem odklenil "na roke", avto ni vžgal in je samo verglal. Rešitev je bil ponovni zaklep in odklep z daljincem.

Napisano

Se pravi edinstvena izkušnja, da ven flikne ta alarm, da ne bo vsakič v strahu, da bo on ostal brez vožnje, ker ne verjamem, da bi si kdo drug zaželel 20 let stare Mazde.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na 7,5 let starem Cube imam boschovo baterijo, ki po ne samo mojih občutkih ni več neka kapaciteta. Prepričan sem, da jo je samo še za polovico. Ta bicikel zadnja 3 leta uporablja tudi sin in tudi on je v treh letih opazil močan upad kapacitete.  Bicikel sicer ni vožen na dolge razdalje, je pa redno uporabljen v konkretne klance po hosti, v vseh letnih časih.   Pri lokalnem prodajalcu koles sem se zmenil za novo baterijo, še prej pa mi je prijazno ponudil testiranje stare. In glej ga zlomka, rezultat: 85% kapacitete.    Ne vem kakšni so test protokoli posameznih proizvajalcev. Ugibam samo, da verjetno ne taki da bi se potem reklo, da je pa njihova baterija že po parih letih zanič.   Nisem strokovnjak za baterije, vem pa da je izmerjen rezultat kapacitete močno odvisen od velikosti toka, pri katerem se meri. Vem tudi, da je eden glavnih problemov staranja baterij zviševanje notranje upornosti. Le ta je potem kriva da pri velikih tokovih baterija nima več toliko župe, kot pri majhnih.   Nisem kupil nove, čeprav vem da bom moral.    Zdaj mi je jasno zakaj imajo stari električni avti še vedno tako zavidljivo visoko kapaciteto baterij. Stvar meritev.    
    • Jutranja kavica, klepet, in en sodelavec, ki ima BMWja, navrže sodelavki, ki ima Kio: - "Ko je BMW delal letalske motorje, je KIA delala bicikle!"   Pa se oglasi drugi sodelavec: - "Še preden je BMW delal letalske motorje, je Škoda že tekmovala z avti..."       Tako, zdaj veste, zakaj izbrati Škodo... Ne vem pa, kje je bila Mazda takrat...
    • Moški se rodijo ... ... med ženskimi nogami ...      ... potem se pa celo življenje trudijo ...          ... priti nazaj mednje ... ZAKAJ? Ker doma je najlepše...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.