Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Loli napisal:

Hello🙂

A ima gdo kaj iskušen z menjavo vztrajnika in sklopke? Stroški? Ponaredki? Original?

Težko, ker @Loli in podobni v glavnem sprašujejo, rešitev pa tukaj ne objavljajo, a ne @Loli 🙂

 

Ketnica, tuli v 3.ji prestavi, itd. 😉😀 In potem se iz tega tukaj nič ne naučimo, kljub krasni priložnosti.

 

Najprej se predstavi avto (tehnični podatki, ne barva 🙂), potem opiše problem, da lahko nekdo pobrska po svojem spominu, če je že naletel na kaj podobnega. Potem se o rešitvi poroča tukaj, da si ljudje dajo v spomin rešitev, da nekoč pride prav novi @Loli 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Haha hvala za opozorilo 😉 eni prevec hitimo pa pou spustimo 😅

Ja ce so resitve ze v komentarjih napisane potem je brezveze seenkrat napisat vsaj tako sm imel v mislih?

Drugace pa ja mazda 6, 2013 letnik, ročni menjalnik...

Bo potrebna menjava vztrajnika in hkrati še sklopke, vendar pa glede na to da ima že 290k prevoženih se mi zdi nekako prevelika vsota da bi vlagali 2000in več v vztrajnik in sklopko, ki bi morala biti original, ker ponaredek LUK nima isto firmske sklopke sedaj nevemo kaj storiti? Ima gdo kakšne izkušnje s tem morda?

Lp

  • Boss je spremenil naslov v Vztrajnik in sklopka
Napisano
Napisano

Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska

Napisano
pred 5 minutami je Loli napisal:

Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska

 

Pazi, ker nekje so lahko cene brez vztrajnika

Napisano

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

 

Pismo, gledam mal avtonet.... Ene majo res kr lepe kilometre ze  😳

 

Js trenutno malo cez 220k 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

Odkar jo imam jast so bili menjani amortizerji, končniki, veriga oljne pumpe,pogonska veriga, ojnični ležaji,neki šponarji,akumulator...čiščenje egr-ja, in pa pac redni servisi in menjava gum in feltn ...sedaj pa še tale gospod vztrajnik pocasi prenehau ustrajat...

  • Haha 1
  • Hvala 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No sedaj ko je sklopka (original) in vzrajnik(luk) zamenjana se težave nadaljujejo....ko pritisnem na sklopko začne kazalec za obraze nihati, v istem ritmu pa se iz motorja oz od tam spredaj sliši zvok...a ima gdo mogoče s čem takim izkušnje...ker en mehanik je rekel da se kao sevedno slis ustrajnik( ki je nov) drugi pa da je kaj z egrjem 👀

 

Drugače se pa luk sklopke ne dobi več očitno....

Napisano

Pelji nazaj tistemu, kateri ti je šraufal. Je menjal tudi potisni ležaj?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo

Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik

Napisano
pred 1 uro je Loli napisal:

Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo

Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik

Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪

 

Ene 18 let nazaj je uradni servis Tehnounion na Roverju 214, ki je sem pa tja cukal, menjal računalnik, stranka plačala takrat dobrih 1000 €, pa nič bolje. Potem so čez čas odkrili, da je bil problem le en slabo zategnjen električni spoj na alternatorju. In potem Tehnounion ni želel stranki vrniti zneska za menjavo računalnika. 🙃 Na koncu so po posredovanju inšpektorja le popustili in vrnili denar. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.