Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem. Od junija sva z ženo novopečena lastnika Mazde kot drugi avto, prva Mazda pri hiši, CX-3, letnik 2016, bencin Skyactiv 2.0. Žena se je zaljubila v lepoto oblikovanja, jaz pa moram reči da mi je tudi všeč celotnen paket. Kakorkoli, avto kupljen rabljen, načeloma vse BP, razen klime. Poleti sva hitro opazila, da klima (avtomatska) sicer hladi kot mora, ampak po 10 min pa samo še piha, brez hladu. Če jo takrat našponam do konca, začne iz rež pihati že ledne kosmiče 😲

Danes sem po 15 min vožnje pogledal pod havbo in sem videl tudi eno cev polno srša in ena plastična cev počena. Sliki spodaj.

Skratka, jasno je da nekaj pri klimi ne špila. Klima je polna, drži tlak. To je sicer rihtal prejšnji lastnik, ampak ko avto štartaš dejansko dobro hladi. Malo sem googlal, tudi odkril da je ta klima še največja hiba CX-3, bojda je bil tudi nek vpoklic. Skratka, vsaka ideja kaj bi bilo to je dobrodošla. Avto nazadnje ni bil več servisiran na uradnem servisu, a je to kakšna omejitev če je avto podvržen vpoklicu? A mi tako zadevo uredi vsak mehanik, ali bolje poiskati specialista za klimo?

 

Hvala vnaprej za nasvete.

Lp, Nejc

IMG-2940.jpg

IMG-2938.jpg

Napisano

Tle majo fantje enga mojsta za mazde (Pelko), morda se obrneš na njega.

 

 

Napisano

CX-3 model 2015/16 so imeli težave s puščanjem hladilnika, ki se nahaja čisto spredaj, takoj za masko. Pri mojem je bil viden masten okrogel flek in so hladilnik zamenjali v garanciji.

 

Napisano

Hvala. Sem se danes najprej obrnil na svojega mehanika, ki je sicer VAG specialist, ampak pravi da bo pogledal. Nekaj sva pomodrovala da očitno zmrzne plin nekako … Poročam naslednji teden. Če ne bo uspeha se obrnem na Pelkota.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Update: računalnik pokaže da je šel senzor za svetlobo na armaturi. Malo mi je čudno sicer, vendar ta zadeva je povezana neposredno na klimo, tako da bi bilo lahko kaj na tem. Naslednji problem, ki ga nisem vajen, ker pri VW je vse na dosegu roke. :)

Kje dobite rezervne dele? Konkretno iščem GJ6E-61-751B. Uradni servis?

 

Hvala.

Lp, Nejc

Napisano
pred 2 urama je nejcb napisal:

Update: računalnik pokaže da je šel senzor za svetlobo na armaturi. Malo mi je čudno sicer, vendar ta zadeva je povezana neposredno na klimo, tako da bi bilo lahko kaj na tem. Naslednji problem, ki ga nisem vajen, ker pri VW je vse na dosegu roke. :)

Kje dobite rezervne dele? Konkretno iščem GJ6E-61-751B. Uradni servis?

 

Hvala.

Lp, Nejc

 

Vidim, da obstaja samo original. Al uzames na pooblascencu, al pa sam narocis direktno z japonske, pooblascenci bi znal met na zaligi z japonske bos pa cakal neki casa

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.