Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 24 minutami je scania napisal:

Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda  FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x  motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice. 

 

V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren.  Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 25. 10. 2022 ob 10:58 je scania napisal:

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Zanimalo me je za Audi A5 Sportback z DSG in 3.0 diesel motorjem letnik 2015

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Zanimalo me je za Audi A5 Sportback z DSG in 3.0 diesel motorjem letnik 2015

 

Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.

 

Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4?  Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.

Napisano
dne 28. 10. 2022 ob 9:17 je scania napisal:

 

Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.

 

Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4?  Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.

Ja ima Quattro in DSG, je pa dobil sedaj informacijo, da so pri Jarcu na 60.000 zamenjali olje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 51 minutami je mazdaman napisal:

Ja ima Quattro in DSG, je pa dobil sedaj informacijo, da so pri Jarcu na 60.000 zamenjali olje.

Torej ima 0B5 menjalnik, to če je vsaj malo tehnični tip si sam menja, nobena znanost.

Napisano
pred 14 minutami je scania napisal:

Torej ima 0B5 menjalnik, to če je vsaj malo tehnični tip si sam menja, nobena znanost.

Imaš podatke kater olje, filter in koliko olja gre ven?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo od mayle kit je zakon na autodocu pride 167€ pa imas vse nove vijake, nove magnete, zunanji in notranji filter, olje pa še dve šalčki za filter ker sta dve opciji.

 

Screenshot_20221031-110920.jpg

Screenshot_20221031-110936.jpg

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

A ne bi ta "DSG pogovor" dala v ločeno temo, da ne bo še res kdo kaj takega za Skyactive motor ozr. menjalnik naročil?!

Vidim da je že v novi temi, drugače pa da nebomo smetili foruma je pod Klubi ustvarjen Klub na temo Avtomatski  menjalniki, kjer se bo odvijala debata o vzdrževanju avtomatskih menjalnikov, nekaj vabil sem že razposlal, če pa kdo želi da ga dodam pa naj javi :) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.