Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.