Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Organizational and Personnel ChangesPreberi celoten članek
    • Kar se tiče paščkov na športnih urah, izkušnja s Suuntom X6 (kva vem, kupljen ene 20 let nazaj) je bila, da je pašček razpadel v omari, ne da bi jo redno nosil. Ampak tudi navigacijska naprava Garmin Oregon 300 je edini gumb, ki ga ima, gumb za vklop/izklop - izparel -  praktično izginil - ni ga več, medtem ko je bila naprava spravljena v omari.  Uglavnem, Kitajci delajo res zanič materiale.   Garmin ima 3 različne velikosti (premer)ur . V urarski industriji obstajajo standardi, preproste kuharske formule, po katerih se iz premera ure izračuna ustrezna širina paščka. Po teh standardih, bi moral Garmin za svoje ure proizvajati 3 različne širine paščkov, ampak ker šparajo, proizvaja samo 2 širini. In tako garminova srednja velikost ur uporablja pašček neustrezne širine - isti kot tamale ure.    Poleg precej večje baterije je bila tudi prava širina paščka razlog za nakup tavelke izvedenke fenix 8. Vsaj ne zgleda kot da bi nosil žensko uro.         
    • Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah
    • Da se vrnem k uram.   Forrunner vs. Fenix 8   Forrunner je potrebno vzeti 970, ker tamali ima dosti slabšo baterijo.   Primerjava GPS natančnosti in HR natančnosti je nekje ista. Fenix ima minimalno boljšo baterijo, podpora za potapljanje, safirno steklo (opcijsko)...   Generalno moreš res rabit, to kar ti da Fenix več, vseeno je 300€ razlike.   Polara se še morem lotit.     Edit: reboot mobitela in se je sedaj povezala. No pa bo še nekaj časa trpela. Iskanje na pavzi.
    • Nop. Razlika je v lastništvu firme in proizvajalcu. Pa to sem ti že napisal malo nazaj. 😉   Mogoče ti tak razložim: Suuntu je kot Volvo. (Lastnik kitajc, EU brand prodan Kitajcu) Coros je Don Feng.  Garmin in Polar je kot Tesla. (Lastnik amer/Eu, dela se na kitajskem)   Jaz vedno gledam kaj je najmanjše zlo. In če kaj slediš, veš da kitajskega lastništva ne kupim, če ni sila. Kupim pa narejeno tam ali pa iz njihovih komponemt. Nisem naivem in vem da ni ene tehnološke stvari, kjer ne bi imeli vsaj malo prste vmes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.