Skoči na vsebino

Pnevmatike za Mazdo 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je MarkoSolnir napisal:

Tudi jaz imam Mazdo 3 SP G120 Revolution, letnik 2016. Ne najdem točne informacije o platiščih. Homologacijo imam za 205/60 R16 92VR.

Kakšen pa je ET? Kje najdem podrobne informacije o tem? In kakšna je širina platišč? Imam 5 vijakov, razdaljo pa sem izbrskal, da je najverjetneje 114,3. Drži? Ker se zavedam, da je potrebno biti pri teh zadevah sila natančen ne bi rad zgrešil pri nakupu platišč in pnevmatik...

In pa še neka oznaka DOT (Primer: DOTxx22)?

Homologacija je vedno narejena za original platišča za katera jamči Mazda. Na spletni strani pod dodatno opremo odpreš neka platišča, npr tole (ta so za letnik 2016/06 dalje): 

WWW.MAZDA.SI

Preberite dodatne informacije o dodatni opremi vozil Mazda in izberite prave kose, Ki bodo vaše vozilo Mazda naredili res unikatno.

 

 

Tukaj piše 6,5x16, zamik 50.

 

Takšna so torej original platišča, ki so homologirana.

 

Če boš dajal gor karkoli drugega kot v teh merah, moraš homologirat po zakonu - zato poleg platišč dobiš tudi tuv certifikat. Načeloma lahko izbereš tudi kakšna druga platišča in v tuv certifikatu preveriš, če so legitimna za tvoj avto.  Notri je tabela in poglej za tvoj avto. Tako si recimo lahko izbereš drugačen ET, za 5 mm širši npr. Homologacijo pa opraviš na amzs, avto krka,... košta 35 eur. Nekateri ne grejo nikoli homologirat pa se vedno vozijo z neoriginalnimi, jaz za 35 eur ne reskiram :) 

 

Na razpolago imaš 4 original platišča od Mazde za tvoj model - https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/?model=MAZDA3&year=2016-06-01

 

Najcenenejša so 758 eur.

 

Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.

 

Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz sem imel ob nakupu original feltne dimenzijo tudi 7.0jx18 ET50 in tudi v kartončku so oboje dimenzije. 

Res pa je 18 letnik a ne vem zakaj bi bilo pred FL kaj drugače saj je isti model in podvozje.... 👍

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Jaz sem imel ob nakupu original feltne dimenzijo tudi 7.0jx18 ET50 in tudi v kartončku so oboje dimenzije. 

Res pa je 18 letnik a ne vem zakaj bi bilo pred FL kaj drugače saj je isti model in podvozje.... 👍

Seveda, Marko je spraševal za dimenzijo R16. Če gledamo R18 je pa potem 7x18 ET50.

 

Napisano
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Jaz študiram, da bi čez par let dal gor 215/50 ali 215/55 R18.

To sploh gre na M3 G120?

Malo mi je vseeno pretrd avto, ampak R16 ne bi deval gor.

18ke so 215x45 

Napisano
dne 8. 11. 2022 ob 10:09 je NevLado napisal:

Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.

 

Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.

 

Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?

Napisano

Splača se, če dobiš ravne in ne povite.

Jaz še zmeraj prisegam na original feltne.

Mogoče jih je za mazdo lažje dobiti, kot za saaba:D

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok. 

 

Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.

Napisano
pred 12 urami je MarkoSolnir napisal:

 

Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?

Original platišča so najmanj za komplicirat :D Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.

pred 4 urami je TBA napisal:

Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok. 

 

Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.

Lej ne :D Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem. 

 

O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/16834-mazda6-g192-at/?do=findComment&comment=470131

 

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

 

To vem, ja. Imam tako.

Ampak so mi pretrde, ker so prenizke.

Na koliko jih polniš?👍

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Original platišča so najmanj za komplicirat :D Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.

Lej ne :D Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem. 

 

O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/16834-mazda6-g192-at/?do=findComment&comment=470131

 

To sem zvedel od kolega, ki je delal na AMZS da se homologirajo samo gume in ne felge. lahk pa da se nisma najbolj zastopla.

Napisano
Pravkar je TBA napisal:

To sem zvedel od kolega, ki je delal na AMZS da se homologirajo samo gume in ne felge. lahk pa da se nisma najbolj zastopla.

Glej, mene prav malo briga, kaj pravi tvoj kolega. Zakon o motornih vozilih je jasen :D 

 

Povem, napišem in objavim, ko me nekdo to vpraša. Kaj boš pa ti naredil z mojo informacijo in komu boš verjel je pa na tebi...

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Glej, mene prav malo briga, kaj pravi tvoj kolega. Zakon o motornih vozilih je jasen :D 

 

Povem, napišem in objavim, ko me nekdo to vpraša. Kaj boš pa ti naredil z mojo informacijo in komu boš verjel je pa na tebi...

no ja, sicer so pa istih dimenzij kot original. in na njih so take gume kot jih imam že na homologacijskem kartončku. 

 

se bom naslednje leto ko menjam letne nazaj, zapelju na AMZS in če bo treba gor nardim homologacijo samo za alu platišča. tistih 30-40€ ni grozen strošek kot če štraf dobiš al pa še kaj hujšga

 

zimske so pa tko na original 16'' ki so pa že na avtu. 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 13 minutami je TBA napisal:

no ja, sicer so pa istih dimenzij kot original. in na njih so take gume kot jih imam že na homologacijskem kartončku. 

 

se bom naslednje leto ko menjam letne nazaj, zapelju na AMZS in če bo treba gor nardim homologacijo samo za alu platišča. tistih 30-40€ ni grozen strošek kot če štraf dobiš al pa še kaj hujšga

 

zimske so pa tko na original 16'' ki so pa že na avtu. 

Če ti je kolega pozabil povedat, potrebuješ pri vlogi homologacije tudi tehnično potrdilo o vgradnji s strani vulkanizerja. 


PRIMER iz google 1 zadetek: https://www.rti.si/kontrolni-pregled-vozil/obrazci/, gledat moreš Tehnično poročilo o zamenjavi koles (pnevmatik in platišč) (OBR RTI 770)

 

Zdej če si platišča menjal letos spomladi, pojdi čim prej do vulkanizerja po ta papir, predno bosta "pozabila" in delala neke papirje za nazaj.

 

Katera platišča si pa vzel?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.