Skoči na vsebino

Orodje (poceni vs. drago, “noname” vs. brand name)


Janez007

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz sem pa kupil "dremel" od Kitajcev na aliexpress.Nima siicer imena dremel gor a je identičen. Cena za cel kovček 45€, enak( popolnoma, enak) je pri nas 180€. Dela pa v nulo, vse od dremela paše gor v nulo. 

Včeraj sem pa včeraj  dobil tole igračko. Stara mi je crknila. Tale brusilnik je baje dober, ker ima 300 W motor in ne 200W, kot poceni izdelki. IMG_20230707_155502.jpg

Moram pohvaliti nakup...oboje😋

Za Makito pa moram omeniti,da jo skoraj ne moreš "ubiti",ker motor ne žene krožnik direktno ampak preko elastične drsne spojke.

V bistvu motor ne moreš ustaviti,razen,če bi zaribal glavni ležaj...in to se je meni zgodilo-krogljice ležaja so šle "rakom žvižgati",k sem brusil tisto,kar nebi smel😂🤣...brusil sem omet😲...in seveda "pametnejši popusti".

A ni bilo hudega-na eBayu našel original nadomestni ležaj ceneje kot pri nas in po zamenjavi dela BP.

 

V prilogi video zvoka zjebanega ležaja. Ko je hladen se še vrti in ropota,ko pa se segreje pa "zašteka",in krožnik se je vrtel z obrati motorja,kar pa ni normalno pri takem stroju.

 

Sem pa fan Makite,če gre za stroje,za katere potrebuješ rezervne dele-vse se da dobiti-od ščetk,ležajev,vrečk,nožev,jermenov,še in še...tukaj je Makita "kralj" na trgu...ni mi najljubša firma,a tukaj ga pa zmaga👍

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dajmo predstaviti pri nas zelooo poznano "legendo" med orodjem.

 

Iskra KZ-55D

 

Sem jo kupil skupaj z tisto Skillvo cirkularko...pač večja močnejša za zahtevne naloge,majhna iskra pa za priročnejše-lažje potrebe,kjer ni zahtevana takšna moč.

Je zelo premišljeno in preprosto konstruirana.

Pohvaliti moram drsno ploščo iz ALU-litine,katera veliko doprinese k preciznosti žage.

Enako pohvalna pritrditev nastavitve globine in nastavitev kota (v enem kosu na drsni plošči👍).

In še ena posebnost-žaga premore varnostni klin,kar,kot že prej omenjeno,je danes skoraj nemogoče najti...in zaradi zaščitne nihajke odsesavanje premeščeno naprej na ščitniku-zadeva dela super,čeprav vseeno ne odsesa vsega...pritrditev sesalnega nastavka pa čist "simpl"-se le zatakne in pritrdi z knipingom😅.

Ker sem "butelj",sem jo posodil ženinem bratu...ta jo je en čas imel na morju za podiranje nastanitve v kampu...in je prišla nazaj z totalno "zrustanim" listom😬...a,ker je vsaka slaba stvar tudi za nekaj dobra...pa je dobila nov DeWaltov 24zobi  list ker 152/20 listov je težko dobiti...večinoma so 150...sicer DeWaltovi niso najboljši,a za 13€ na Amazonu je TOP😃👍...CMT bi bil najmanj x2🙄

 

Bi pa povdaril še eno zanimivost tako pri tej Iskri,kot pri tisti Skil cirkularki-nobena od obeh ne "cukne" ob vklopu-res neverjetno udobno😍

IMG_20230703_164416.jpg

IMG_20230703_164507.jpg

IMG_20230703_164556.jpg

IMG_20230703_164616.jpg

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 7. 2023 ob 15:54 je Alex napisal:

Jaz sem pa kupil "dremel" od Kitajcev na aliexpress.Nima siicer imena dremel gor a je identičen.

Sem svojega lih rabil...pa sem ga za foro odprl,da vidim kakšen je,in kako je narejen...boš lahko primerjal z svojim😉

Me zanima,če tudi ima takšne velike gumasto fiksirane krogljične ležaje,in z epoxy-jem impregniran rotor🧐👍

 

Ajd,k po mojem mnenju noži ne spadajo pod orožje,ampak "orodje"...še nekaj slik ženinega Spyderco Ambitious,k ga ima zmeraj sabo v torbici.

Ga še nikoli nisem brusil ali temeljito očistil....in k po Ljubljani "ubogi,potrebni😡" migranti na veselo Ljubljančanke posiljujejo...sem se "brcnil v rit" in nož razstavil,temeljito očistil,namazal in rezilo nabrusil,kot se spodobi.

Vse po šolsko...sledi rje z Dremel-om in medeninasto ščetko,vse z Balistolom premazal,vse vijake očistil starega "thredlocker-ja",nanesel novega (Loctite-moder)....in nož "brije"😋.

Sem šel z brušenjem na 15 stopinj-bo rezal tudi "kojones" če bo treba😬

IMG_20230711_101151.jpg

IMG_20230711_101309.jpg

IMG_20230711_101340.jpg

IMG_20230711_101413.jpg

IMG_20230711_094546.jpg

IMG_20230711_102810.jpg

IMG_20230711_110006.jpg

IMG_20230711_110217.jpg

IMG_20230711_115954.jpg

IMG_20230711_121902.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In jaz tako počasi brusim...in zpozvoni dostava😳...

WWW.EBAY.COM

Find many great new & used options and get the best deals for Takagi Japanese Chisels NOMI Oire Chisel 3pcs SET...

 

Naročil 27.Junija in danes prišlo😃

IMG_20230711_134357.jpg

IMG_20230711_135131.jpg

IMG_20230711_135139.jpg

IMG_20230711_135145.jpg

IMG_20230711_135224.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moje mnenje, nekaj časa sem s to tematiko ukvarjal, tako da če imaš te "kerherje" take ali drugačne firme , je bistvenega pomena, če ima grelec za vodo, torej da ti producira toplo/vročo vodo, kar če sem prav gledal noben od teh zgornjih tega ne podpira....pranje z mrzlo vodo je pa za moje pojme pri vseh bolj kot ne enako, ok je razlika v pritisku, priključkih, itd....avta tako nikoli ne moreš "u nulo" očistiti, tako da jaz ne vem (oz. nisem) plačeval nekih dodatnih € samo zato da bi imel znamko "Karcher" in perem avto z nekim no-name in je čisto ok....če pa hočem, da je avto tip-top ga pa peljem v ročno avtopralnico....in taki z grelci vode, mislim da se začnejo tam pri 1,5k €......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem jaz kupoval (kupil Lavor) mi je bilo samo važno, da ni plastična pumpa noter. Za tepihe in feltne oprati parkrat na leto je ok. 

Avto sem z njim samo enkrat opral.

Tist čas ko jaz razpeljem cevi in kable ter najdem šampon, sem jaz v ročni avtopralnici že napol fertik:bravo:

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam enega od elektromachinen. 

Lahek ta prenašat okoli, dovolj močen za pranje avta. Sicer se pa izogibam preveč barom, ko perem avto. Nikoli ga ne bi pral z vročo vodo, niti z mlačno. 

Dovolj je navadna voda iz pipe. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007

Jaz bom pa tako rekel...sem dolga leta imel K5.85,in nikoli nisem niti gledal tiste poceni "plastik-fantadtik",ker sem na svoje oci videl npr. lLavor-a,k bi moral dayi 120bar,pa ni zmogel tlakovcev spucati,kot se spodobi....

In mi je zelo lepo služil,dokler ni po 16 letih zaribal....izgleda znucan batek....vmes sem enkrat mislil,sa je "fuč",k je trokiral,in ni moral drzati pritiska...sem si pa sposodil novo sulico pri sosedu...in ugotovil,da je sulica "v riti"...v Bauhausa po novo za 35€ in problem rešen.

Je bil top,k danes K5 nima vec tak pritisk kot tadtari K5.

Še nekaj-če misliš vzeti Karcherja,glej K5 in višje,ker šele K5 ima celo kovinsko pumpo,in je razlika,če boš po nekaj ur v komadu tlakovce čistil...asvalt,stopnišča ipd...pri drugih kake 15-20 min. max.,pol pa ga moras pustiti,da se ohladi...

In še nekaj-izogibaj se tistih Karcherjev z komandami na ročki...ima prijatelj,in mu je tisti bluetooth modul crknil,in mu je ostalo na srednji stopnji,in ne more spremeniti...elektronika je tu "živo sranje"...

Jaz sem zase vzel K7 Compact...močnejši brat tistega K5 conpact v tvojem linku....čisto simpl,zelooo mocen (že na meji za normalno 16A varovalko)...še močneksi kot stari K5...in čist "trotel-simpl".

Sem vzel,ker že imam goro priključkov.

Se nekaj...tudi Karcher se gre planirano absolescenco...im zraven pri K7 je sulica,k je drugače za K1-K4...gre k da se ji je utrgalo,samo boš hitro zjebal...im je frezer zelo nemiren,in trese...tista v Baugausu za K5 in višje je takrat bila le 5€ drazja,in je kot noč in dan...mirna,močna za popizdit...res nooora razlika😃👍

 

EDIT-jaz bi na tvojem medtu vzel nekaj kar ni igračka,močan stroj...priključke pa posrbaj kupuj le tisto,kar boš rabil...k kaj ti nuca gora pribora,k pol ne boš nucal...

Zame je K7  Compact bil lih tapravi...jaz sem takrat kupil pri SWH24,sam sedaj več ne posoljako v slo🙄

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.CENEJE.SI

Tlačni čistilnik K 7 Compact čisti trdovratno umazanijo s površin do 60 m2 na uro, kar dokazuje svoje lastnosti...

 

 

Aja...primerjava z še dražjimi...bom rekel tako...vročo vodo do 60° zmore K5 in K7... koliko imaš iz pipe?

Sem pa pred leeeti delal z pravim na nafto,k naredi skoraj paro...je cisto eno drugo vesolje-za avtomehanike za motorje prati ipd.. a dvomim,da boš potreboval,k ne boš hotel plačati...tisti začetni "kao profi karcherji"...lahko pozabiš,k so "zacetni" in daleč od "profi".

Če pa bi rad res profi,vzami Kranzle...a šele od cca.1,5-2K€ dalje. (obstaja tudi že od cca.650€ naprej...a to je "zacetni").

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je AmpeR napisal:

Takega K7 kompact imam jaz in je bomba👍. 3kW motor.

A kdaj zabriše ven hišno varovalko? Mi imamo 3x20A ... samo ta K7 pa vleče 13 A, če je na isti fazi slučajno pečica, plošča, pralni, sušilni, pomivalni stroj, klima, ... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Janez007 napisal:

A kdaj zabriše ven hišno varovalko? Mi imamo 3x20A ... samo ta K7 pa vleče 13 A, če je na isti fazi slučajno pečica, plošča, pralni, sušilni, pomivalni stroj, klima, ... 

Do sedaj še nikoli...imam navadne taljive 16A"počasne" in ni problem.

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007

Še nekaj bi rad omenil...ker sem oboje preizkusil:

Oprema z navijanjem cevi ali kabla na boben je sicer krasna zadeva...pr K5.85 sem imel boben za navijanje visokotlačne cevi-kot rečeno super,a ko je zaribal,sem hotel da bi imel staro cev kot podaljšek....

Lahko samo pozabiš!!!

Kaj mislim povedati-vse te "komfort" funkcije so sicer krasne,a ko enkrat zajebeš (npr. z avtom zapelješ čez cev ipd.) ,in je treba menjati...si "v riti",k brez servisa boš težko ali pa nemogoče.

 

Torej za K7 Compact bom omenil soseda,k je privatnik in pozna veliko strojev oz. ima izkušnje...ko ga je prvič videl,je samo vprašal,koliko hočem za njega,pa da si jaz drugega kupim😅....

Pa sem rekel,da je "trotel-simpl", brez navijanja in elektronskega gasa ipd...in je rekel.."lih takega preprostega rabim..."

Torej-res je zoprno tisto ročno odvijanje in navojanje in zapenjanje na "gumi-ring" itd....a kot prvo-je majhen,in ga sam eukneš v prtljažnik...cev se pa sname,tako da če imaš kdaj problem,kupiš drugo in "sam gaaaas"😃👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je AmpeR napisal:

Pa ta adapter za priklop na pipo imam za toplo vodo. Pozimi lepo pobira umazanijo iz avta.

20230717_114010.jpg

20230717_113933.jpg

To je fina zadeva👍...imam od Gardene...je poceni,in lahko tist perlator-adapter ostane na pipi😃

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še en detajl,k zna biti važno...če nimaš filtrirano vodo,znaš imeti probleme-že veliko teh strojev je škripnilo zaradi peska ipd. v vodi.

Za to Karcher ponuja filter za natakniti...ni neki denar,bolje kot nič.

Jaz imam takoj po števcu ogljeni im mehanski (20mikronov) filter,in 3m stran pipa,z katere futram Karcherja,tako,da ne potrebujem...

Moraš vedeti,če imaš staro bajto,železne cevi (rja),kot je pri meni....pesek v vodovodu-smo imeli velije probleme....

Tako da-če nimaš,priporočam,da nekaj naštimaš,ti bo stroj hvaležen👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Razmišljam,al v "pohvalite se" temo al tukaj...ma,naj bo tukaj,da ne bo tako razmetano...

Svojega Spyderca Paramillitary-II zadnje čase zelo rad skoz sabo nosim,in ga res veliko uporabljam...pa je bil že čas,da ga nabrusim...tokrat cca.12° brez drugega kota..."skalpel"😁😍😃👍

IMG_20230728_153927.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čakam nekaj zanimivega...enega "lepotca" z daljnega vzhoda...pa ne vem,kdaj pride...pa da tačas ne bom zapostavljal to temo...ena "malenkost", k sem jo dolgo čakal,in je zaradi svoje posebnosti malce bolj zanimiva.

Gre za IMBUS-Flow 73424 kombinirani izvijač na Bit-e brez tipičnega "račna" mehanizma  (brez tipičnega "klik-klik") in skoraj popolnoma brez povratnega hoda.

Nekaj časa ni bil dobavljiv,tako da sem le čakal...in ko so ga dobili,so celo spuatili ceno pod identičnim Facomovim modelom (Obstaja tudi identičen Gedore Selent Gear 2169-012)...6,5€ ceneje😃...a vseeno 42,95€ z ptt vred na Amazonu.

Zelo kvalitetno narejen👍.  

Tukaj 

 videl...in seveda sem moral imeti😅

IMG_20230726_083753.jpg

IMG_20230726_102225.jpg

IMG_20230726_083908.jpg

IMG_20230726_083903.jpg

IMG_20230726_083834.jpg

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je skritikrt napisal:

Razmišljam,al v "pohvalite se" temo al tukaj...ma,naj bo tukaj,da ne bo tako razmetano...

Svojega Spyderca Paramillitary-II zadnje čase zelo rad skoz sabo nosim,in ga res veliko uporabljam...pa je bil že čas,da ga nabrusim...tokrat cca.12° brez drugega kota..."skalpel"😁😍😃👍

IMG_20230728_153927.jpg

Zanič dlake imaš.....😲

Nož pa je super.....💪👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.