Skoči na vsebino

Mazda Mazda6 CD150 AWD Attraction

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Srečno mojstri

 

Rad bi šel pogledati to mazdo6, pa me zanima če jo kdo slučajno pozna (prodaja jo fizični lastnik).

 

Kako je kaj z temi motorji (na kaj je potrebno biti pozoren), pa kakšen je ta 4x4 pogon?

 

Se doma v rovtah pa bi mi kar prav prišel pogon na vse štiri.

 

Trenutno vozim Toyoto Aurisa 1.4 d4d pa me še nikoli ni pustil na cedilu. Lahko to pričakujem tudi od te dotične mazde?

 

Hvala za pomoč :)

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 CD150 AWD Attraction, letnik:2016,16750 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Servisi delani v povprečju nekje okoli 15 tisoč, kar je ok. Vprašaj še, če je bilo preventivno kaj menjano npr. Senzor za dpf, loputa pri turbini..

Če je lepo skrbel za avto, bi moralo biti v redu. Pa preveri še na koliko je interval regeneracij, za to pa rabiš obd adapter, če ne ga pa pelji na servis, da dobiš tudi za podatek.

Napisano
  dne 22. 4. 2023 ob 15:42 je Lena-rt napisal:

Srečno mojstri

 

Rad bi šel pogledati to mazdo6, pa me zanima če jo kdo slučajno pozna (prodaja jo fizični lastnik).

 

Kako je kaj z temi motorji (na kaj je potrebno biti pozoren), pa kakšen je ta 4x4 pogon?

 

Se doma v rovtah pa bi mi kar prav prišel pogon na vse štiri.

 

Trenutno vozim Toyoto Aurisa 1.4 d4d pa me še nikoli ni pustil na cedilu. Lahko to pričakujem tudi od te dotične mazde?

 

Hvala za pomoč :)

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 CD150 AWD Attraction, letnik:2016,16750 EUR :: www.Avto.net ::

 

Razširi  

Boljsega motorja od 1.4 ali 2.0 dizla kar imas sedaj v toyoti, kar je se old school ne bos imel...toliko samo v info...

Napisano
  dne 22. 4. 2023 ob 19:35 je Lena-rt napisal:

hvala za informacijo :)

 

mogoče če kdo kaj ve kako se ta 4x4 pogon kaj obnese? ima kakšne hibe?

Razširi  

Verjetno je pogon enak ali zelo podoben tistemu, ki je pri mojem CX-5 AWD. Pogon lahko samo pohvalim. Zadnja desetletja uporabljam samo 4x4 vozila in Mazdin pogon se mi zdi najboljši (seveda upoštevaj, da sem uporabljal pri prejšnjih vozilih tehnologije, ki so danes pač zastarele). Vsekakor sem pogonom res zadovoljen. Še nikoli se nisem tako mirno vozil po snegu.

Napisano

Jaz tudi s CX-5 nimam pripomb cez AWD ... Resda ni bilo veliko snega v zadnjih letih... nisem pa imel nikoli problemov ... S prejsnjo sestico brez AWD sem ene dvakrat pozimi moral najprej spucati klancek do hise, da sem lahko prisel domov ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 22. 4. 2023 ob 20:14 je sportman333 napisal:

Boljsega motorja od 1.4 ali 2.0 dizla kar imas sedaj v toyoti, kar je se old school ne bos imel...toliko samo v info...

Razširi  

To mi je tako jasno ane :), k te motorji so pa res zakon. Samo je potreba po večjem avtu z možnostjo 4x4 pogona.

 

Vag grupa mi je pa nekako precenjena pa vsi ga imajo heh  

  dne 23. 4. 2023 ob 8:18 je Jest napisal:

Jaz tudi s CX-5 nimam pripomb cez AWD ... Resda ni bilo veliko snega v zadnjih letih... nisem pa imel nikoli problemov ... S prejsnjo sestico brez AWD sem ene dvakrat pozimi moral najprej spucati klancek do hise, da sem lahko prisel domov ... 

 

 

 

Razširi  

Načeloma je po tem to to :) bomo jutri gospoda poklicali, pa da vidimo če je ta avto za uzet.

Je potrebno še biti na kaj pozoren?

Napisano

To, na kar je treba biti poozoren, je ze precejkrat opisano, zato je dobro, ce si prej malo preberes ostale podobne teme Motor je prakticno enak v sestici ali CX-5 ... 

 

 

 

 

... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler.    Ta motor je uporabljen v precej vozilih: - Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014 - Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023 - Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023 - Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024 - Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021 - Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023 - Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024   Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.   Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)...    Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne.    So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...
    • Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km. Pa to je še atmosferski motor. 
    • A napisem na citroenovega?
    • Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.