Skoči na vsebino

CX5 2.2d 2015 Skyactiv - OBD (forscan, car scaner,...) - "Throttle position" PID vrednosti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Med analiziranjem različnih senzorjev na moji CX5 sem zasledil, da so PID vrednosti "Throttle position" za moje pojme zelo čudne. Namreč, čim dam več kot recimo 10% hoda na pedalu mi senzor kaže konstantno vrednost 81,96%. Ko se vozim redko kaže "realne vrednosti" glede na fizični hod pedala. Avto drugače pelje normalno (vsaj tako se mi zdi), RPM-ji ne skačejo itd...

 

Ali bi mi lahko nekdo, ki ima OBD reader preveril kako se ta PID obnaša pri vas? Hvala

Napisano

Lahko preverim, sicer pa zakaj bi to delal, če ti vse dela normalno. A veš koliko je takih 'čudnih' pid-ov , ki delujejo proti zdravi kmečki pameti..:)

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je salesky napisal:

Pozdravljeni,

 

Med analiziranjem različnih senzorjev na moji CX5 sem zasledil, da so PID vrednosti "Throttle position" za moje pojme zelo čudne. Namreč, čim dam več kot recimo 10% hoda na pedalu mi senzor kaže konstantno vrednost 81,96%. Ko se vozim redko kaže "realne vrednosti" glede na fizični hod pedala. Avto drugače pelje normalno (vsaj tako se mi zdi), RPM-ji ne skačejo itd...

 

Ali bi mi lahko nekdo, ki ima OBD reader preveril kako se ta PID obnaša pri vas? Hvala

Tole je od M6 CD175 GJ

M6 CD175 GJ parametri Torque TP.csv

 

exportedPID.csv

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 17. 7. 2023 ob 19:25 je salesky napisal:

Pozdravljeni,

 

Med analiziranjem različnih senzorjev na moji CX5 sem zasledil, da so PID vrednosti "Throttle position" za moje pojme zelo čudne. Namreč, čim dam več kot recimo 10% hoda na pedalu mi senzor kaže konstantno vrednost 81,96%. Ko se vozim redko kaže "realne vrednosti" glede na fizični hod pedala. Avto drugače pelje normalno (vsaj tako se mi zdi), RPM-ji ne skačejo itd...

 

Ali bi mi lahko nekdo, ki ima OBD reader preveril kako se ta PID obnaša pri vas? Hvala

Užgi sport mode.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.