Skoči na vsebino

Mazda 6, 2. generacija - gori rdeč ključ, avto ne da kontakta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

Prosim za pomoč,če ima še kdo idejo kaj bi lahko bilo, ker mi zmankuje idej:

Gre se za mazdo 6, l.2009, 2.2 mzr-cd, 185hp karavan. Avto ima "pameten" ključ in push to start tipko. Avta ne morem več vžgati, niti mu dati kontakta. Sveti rdeč ključ na armaturki, prav tako na tipki start. Preden me zasipate glede ključa: 100% sem da ni do ključa, poskusil sem z obema ključema, prav tako sem ga fizično dal v ključavnico od obeh ključev in enostavno ne dobim pogoja za vžig. Rdeča ključ lučka gori konstantno - ne utripa. Vem kako zgleda ko je slaba baterija na ključu, siguren sem da ni to. Kar me najbolj čudi je, da tudi če stisnem samo tipko brez sklopke, ne dobim niti kontakta, oz. niti acc. Prebrskal cel internet in tuje forume, ena od možnosti bi bila tudi slab glavni akumulator od avta, sem ga pomeril in ker je bil na meji in bi bil lahko slab sem kupil novega, preverjeno dober, zmontiral in še vedno isto. Pregledal varovalke v kabini in pod haubo, zgleda vse ok. Diagnostiko imam doma, ne morem povezati, ker ne morem dati kontakta. Avto zaklepa normalno, prav tako "pametne" kljuke delajo normalno (sem prebral da je lahko problem v teh kljukah če gre kje kaj po svoje da ne dobiš pogoja). Obstaja še možnost da bi bila težava v alarmu - anti-theft funkciji, da gre kaj po svoje in ne da pogoja, vendar je enostavno premalo info na netu glede tega kako deluje. Počasi mi zmankuje idej kaj še preveriti, se bojim da ostane samo še šlep služba, samo nisem siguren kdo mi bo pri tem lahko pomagal, ker točno vem kako se bo na pooblaščencu odvijala zgodba... 

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Če je kdo imel podobno situacijo ali idejo kaj še poskusiti, prosim za pomoč.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 12 minutami je ffbike napisal:

Ali je možno da je čez noč odpovedal avto-računalnik, oz. glavna enota ?

Samo na to znam odgovorit. Je možno.

 

Drugače imaš zadilni zagon. Na Mondeo 2008, si prislonil ključ, tja ko naj bi bla ključavnica na volanu in je vžgal.

Focus 2019, vzameš podlago ven, tam ko se brezžično polni telefon ne je poleg tuljava, če dam ključ tja, bo vžgal, tudi brez baterije.

100% sem prepričan, da ima Mazda tudi tako funkcijo.

Napisano (urejeno)

Pri Mazdi bi zasilni zagon naj bil (kolikor sem jaz raziskal zadevo), konstantno držanje start tipke, ali hitro pritiskanje le te. Sem poskusil (tudi s fizičnim ključem prisotnim v ključavnici), pri meni se ne zgodi prav nič.

Popravljeno od ffbike
Napisano

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Napisano

Zasilni zagon imaš daš pokrovček stran tm je za navaden kluč dat noter razkopleš kluč in ga utakneš noter. 

 

pred 1 minuto je ffbike napisal:

Se bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja  še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.

Zs 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

Zasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna… 

 

Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen? 

To je 2gen ima drugače zasilni zagon

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Tak je imela moja M2 2010. Pod pokrovčko obično ključavnico.

Je pa res da ni bilo gumba, ampak na volanski ključavnici plastični adapter, ki si ga zavrtel kot ključ.

Napisano

Alarm je original. Zasilni zagon v mojem primeru je: pod pokrovčkom na volanu je ključavnica za fizičen ključ katerega samo vstaviš naravnost brez obračanja, potem stisneš start tipko.

@Brane: to bi bila logična opcija ja, samo zaenkrat nisem našel ničesar poškodovanega, lahko je dejansko kjerkoli spodaj tudi...

Napisano

Naprej mora pridet do kontakta potem šele rabi maso motor, prej nima veze je pa en notranji modul ( F-BCM)  problem k pride vlaga noter.

 

 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Ključ ne prepozna več sprejemnika, treba bo ponovno programirat ključ.

Napisano

Up.: Avto je s pomočjo malo boljšega avto električarja zrihtan in ponovno na cesti. Kriv je bil zaklep volana, kateri je enostavno "izgubil" program in ga je bilo potrebno na novo sprogramirat. Če se zadeva ponovi bo verjetno potrebna menjava zaklepa, katera ne bo tako poceni. Če se ti zgodi nekje na parkirišču kot meni, ti je edina rešitev žal avtovleka, avto ne da pogoja niti za kontakt. Ugotavljanje napake + programiranje: 140€

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Kakšen zaklep volana? Misliš modul za kodno varovan vžig? Pač modul ni prepoznal ključa? Je pa to zanimivo ker ponavadi vsaj do kontakta pride. Ne spusti pa naprej za vžig.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Napisal kot je povedal "majster" 😁, tudi jaz sem pogledal debelo in vprašal 2x če sem prav slišal. Verjetno je mislil ta modul, ali pa tudi ne, bodo kakšni avto štromarji povedali, če je tu gor kateri 🙂. Mogoče je to vse skupaj en modul, oz. enota ? 

Napisano

Podobno je nam na Polo 2010 1.2 TSI šli.

 

Ključa nisi mogel obrnit. Včasih si ga po 5 min obračal, včasih je skočil na kontakt takoj. Servis se je sprenevedal, dokler ni bilo hudo.

Neki senzorček je bil kriv za zaklep volana, če si ga bockal sem in tja, je po navadi spustil ključ naprej. Niso pa za to rable bil kolesa zasukana, lahko je cisto ravno stal.

Napisano

Ne, ni se vzigalo nicesar zadnje 2 leti. Sem prav razmisljal kaj bi lahko bilo dan prej, pa ni bilo kaj posebnega. Edino kar mi na pamet pride je, da mam stalno priklopljen obd2 adapter v portu, kateri ni stalno prizgan, samo obcasno, vendar tudi to prakticiram ze nekaj casa in isto pravi elektricar da ne more vplivati da bi adapter skodoval sistemu.

Napisano

Sistemu ne bo škodoval ti bo pa konstatno po malem praznil aku. Tudi če obd ni prižgan je v nekem sleep modu kjer še vedno porablja aku.. predlagam, da ga izklopiš ali kupiš tist nastavek k ima stikalo. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

UP:

Včeraj po 3 mesecih, ponovno ista napaka, obstal z avtom, avto ponovno "neslavno" odpeljan z vlecno sluzbo k avtoelektricarju.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Up: avto bil po 14dneh popravljen, tokrat tudi fizično motorček v zaklepu - sedaj se ga tudi veliko bolj čuje ko daš kontakt ali ga vzameš.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.