Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pa so tudi mene doletele težave z Mazdo. Gre za Mazdo3, letnik 2010, 1,6 bencin. Preveč sem jo hvalil, zdaj pa tole. MIL lučka mi kaže napako P0328 knock senzor. Zanimivo mi je to, da se mi je napaka pojavla po tem, ko sem poln tank tankal prvič na eni pumpi, na kateri nisem še nikoli. Mal sem po netu bral in pišejo, da se to lahko pojavi tudi zaradi goriva z napačnim oktanskim številom. A mislte, da je to možno? A lahko čakam, da cel tank pokurim, pa pol tankam drugje frišn bencin? Ker tale senzor je kr težko zamenjat. Je nekje za sesalnim kolektorjem in je treba kar precej razkopat, da prideš zraven.

 

Motor sicer dela dobro, ne opazim kake razlike ali poslabšanja. A lahko ta napaka pomeni tud kaj drugega? Mal se bojim, da ne bo kako sranje s kao raztegnjeno verigo al pa kej tacga in posledično napačnim tajmingom. Je to možno?

 

Za vse sugestije in nasvete hvala vnaprej.

Napisano

Hvala za nasvet. Ja, to je prvo in najlažje, kar lahko sam probam, sem že sam tudi to mislil, no zdaj sem pa dobil še potrditev enako mislečega.

Napisano

Tudi meni se zdi to kot slabo gorivo. Dolij 100ko :prstgor:

 

Če si car še povej na kateri bencinski si tankal, a je bil kak maxen al pa hofer

Napisano

No, car glih nisem, povem lahko pa vseeno. Sej ne da bi hotel koga blatit... MOL na Senovem. Pa drgač vedno tankam na Molih in nisem še nikoli mel težav. Razen če ni zdej zarad spremembe pumpe iz OMV v MOL se kaj spremenilo ali poslabšalo.  

Napisano (urejeno)

Včasih še v časih yuge je bila tudi voda v bencinu, sploh na kakih zakotnih pumpah...na AC v letu 2024 to skoraj dvomim...

 

Kot so predlagal, 100tko not pa mal prepihat...z obrati na 6k , pa bo....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Nisem mislu, da bi bla voda v bencinu, ampak da mogoče ni glih 95 oktanov ampak malo manj, pa se zato bencin prehiro vžge in pride do klenkanja. Zato sem menil, da bi 100ka v preostanku bencina mal dviglna povprečje oktanskega števila vsaj na 95 ali pa več. 

Napisano

Danes sem dotankal pol tanka 100 oktanskega bencina, zbrisal napako, ga na mestu mal prtisnu na 6K obratov. Po 50 km mi še ni javlo napake. Se mi zdi prelepo, da bi blo res, ampak upanje ostaja...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Si vozil golfa enko dizla?
    • ampak v statistiki bo pa lepo pisalo neprilagojena hitrost, kar jo neuki novinarji prevedejo v kršenje hitrostne omejitve, čeprav to ni. In ko se policiji ne da delat zapisnikov imajo ta "klic v sili", da lahko vedno napišejo neprilagojena hitrost.   Zakonodajalec to tudi tako prebere in ugotovi, da je več poškodovanih in mrtvih zaradi prevelike hitrosti pa zato niža hitrostne omejitve, ki z osnovnim problemom "neprilagojene hitrosti" nimajo nobene veze.
    • Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...
    • Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno. Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.
    • Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.   Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.