Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

sicer spremljam forum ampak koncno imam tudi jaz vprasanje in sem naredil racun :)

Moja CX-3 (letnik 2015), diesel, rocni menjalnik, obcasno 'cuka'. Glede na to, kako in kdaj se to dogaja je tezko diagnosticirat problem;

Simptomi:

- ne cuka vedno in zelo redko cuka takoj ko se prizge
- cuka priblizno 2-3min, vecinoma po 5-10min voznje (po teh 2-3minutah deluje normalno naprej cel dan)
- cuka ne glede na to v kateri prestavi je (ce se ustavim in pustim v prostem teku, se tudi ugasne)
- vecinoma se dogaja v hladnih mesecih


Bil je na servisu, kjer seveda niso uspeli reproducirat cukanja so pa na slepo zamenjali filter za gorivo (kar ni pomagalo) in 'naredili en krog'.
OBD ne kaze nobene napake. Naceloma velikokrat cuka ko je olje temperature 50-60 (po OBD).

Avto je imel vmes tudi redni servis in technicni pregled, kjer tudi ni bilo nic nenavadnega. Ima 70k km.

Ima kdo kaksno idejo kako se lahko stvari lotim?
Lp,
Dejan
 

Popravljeno od dejaner
Napisano

Vprašaj še dr.Pelkota za mnenje, kokr pravijo fantje, je mojster za Mazde. Srečno pri reševanju problema 👍

 

 

Napisano

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 16. 2. 2024 ob 16:23 je Boss napisal:

Kaj pa če nagaja IMV ventil?

Bo 100% javil napako za prenizek pritisk, ne pokaže usak tester usega.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.

 

 

 

dne 16. 2. 2024 ob 16:18 je miha20 napisal:

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

Napisano
Pred eno uro je dejaner napisal:

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

 

Ni čudno, takih težav je veliko. Je pa težje ugotoviti vzrok, v vsakem primeru pa smiselno čimprej, da se prepreči še večje težave ... 

 

Pri določenih težavah testerji (tudi Mazdini na pooblaščenih servisih) ne pokažejo napak, recimo, pri okvarjenih injektorjih. Pri slednjih jih je treba odmontirati in testirati na posebnih mašinah, kar traja in že to stane nekaj 100€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.