Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Sem nov na forumu.Zanima me razlika v odnosu računalnik-motor,pri motorju rfj7 s 81kw-105 kw,ali lahko isti računalnik krmili,če seveda zamenjaš motor v avtu,tako enega,kot drugega.Tukaj mislim,na enjektorje,senzorje odmične gredi,ročične gredi,visokotlačne črpalke,morda še kaj?No bolj enostavno,ali v avtu,kjer je računalnik in motor 105kw,menjaš motor s 81kw in bo delal?L.p Dominik

Napisano

A se ne da mogoče reprogramirati motornega računalnika?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No jaz sprašujem,ne vem.Moja zgodba:Lani sem kupil Mazdo 5,z motorjem 105 kw.Na motorju je obrnilo ojnični ležaj.Torej,motorna gred je bila fuč,pa tudi vsi špilki so potovali po celem motorju(odmična,posledično tudi ležaji v glavi odmične,oljna pumpa tudi polna zarez).Dobil sem motor 81 kw ,v bistvu gol motor,no na hitro,zamenjal glavno gred in glavo,ki sem jo popolnova obnovil.Vstrajnik s sklopko sem dal od mojga (105 KW),ker je senzor položaja glavne gredi na tem delu(81 kw je spredaj pri zobatem jermenu),pokrov ventilov sem tudi zamenjal,ker sem dal injektorje od 105 kw,senzor odmične prav tako od 105 kw,in ja tudi visokotlačna črpalka od 105 kw motorja.Avto dela.No ja,če razumem prav Braneta,ki je rekel,ne,je  res,da,če vtakneš enostavno motor v avto,ki je imel prej 105 kw,motr 81 kw in samo prebrikaš senzorje in injektorje,ne bo šlo.ker računalnik,je drugače sprogramiran,še za druge komponente,pa tudi električne vrednosti senzorjev in injektorjev niso enake.ZMAJ,nevem,če se,da preprogramirat

Napisano

miha20 je tule na forumu in ga vprašaj, če je potrebno kaj optimizirati ali karkoli. Menda je mojster za mazda elektroniko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Brane,zgleda,da res,sej sem zdaj v 13 tisočem kilometru in dela,tebi Zmaj pa hvala za informacijo.

Napisano

Moraš imeti iste oznake na računalnku rf5 je do 2005 potem je rf7 potem mazda6 2gen ma rf8 

potem 2.2l so pa že r2

Programirat se da od rf7 naprej

men 81kw in 105kw je glavna razlika v turbini. Če daš od 81 kw na 105kw turbino ti jo bo hmal odneslo

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

  • 5 tednov kasneje...
Napisano
dne 20. 3. 2024 ob 18:59 je miha20 napisal:

Moraš imeti iste oznake na računalnku rf5 je do 2005 potem je rf7 potem mazda6 2gen ma rf8 

potem 2.2l so pa že r2

Programirat se da od rf7 naprej

men 81kw in 105kw je glavna razlika v turbini. Če daš od 81 kw na 105kw turbino ti jo bo hmal odneslo

Pozdrav!Oprosti nisem sledil,oziroma videl tvojega odgovora.No jaz sem ravno obratno naredil,turbina od 105 kw  na 81 kw motor,no dela zaenkrat.Kar se tiče računalnika,če prav razumem je RF7,glede na injektorje,senzorje,odmična,glavna gred,visokotlačna črpalka,mogoče še kaj pozabil,treba gledat številke računalnika,ki je  bil na motorju

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano
dne 15. 3. 2024 ob 15:06 je kol6 napisal:

Pozdrav!

Sem nov na forumu.Zanima me razlika v odnosu računalnik-motor,pri motorju rfj7 s 81kw-105 kw,ali lahko isti računalnik krmili,če seveda zamenjaš motor v avtu,tako enega,kot drugega.Tukaj mislim,na enjektorje,senzorje odmične gredi,ročične gredi,visokotlačne črpalke,morda še kaj?No bolj enostavno,ali v avtu,kjer je računalnik in motor 105kw,menjaš motor s 81kw in bo delal?L.p Dominik

 

Dr. Pelko pravi DA. Ralika je samo v čipih računalnika.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.