Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav.

 

Nabavil olje in filter za menjlanik. Zanima me, če je kdo tole izvedel po Tim Eckert metodi. Oz. če pozna kdo koga ko tole izvaja v okolici MB.

 

Hvala!

 

LP

 

Matej

Napisano
pred 4 urami je gmatej napisal:

Pozdrav.

 

Nabavil olje in filter za menjlanik. Zanima me, če je kdo tole izvedel po Tim Eckert metodi. Oz. če pozna kdo koga ko tole izvaja v okolici MB.

 

Hvala!

 

LP

 

Matej

Zdravo, katero vozilo, koliko km imaš prevoženih? Zakaj po Tim Eckart metodi?

Napisano
pred 24 minutami je scania napisal:

Zdravo, katero vozilo, koliko km imaš prevoženih? Zakaj po Tim Eckart metodi?

v naslovu teme ima m6 2.5

Napisano

Pozdrav.

 

Avto ima okrog 84.000. Ideja je  bila sedaj naredit celotno zamenjavo olja vseh 7/8 L, da je potem mir spet za kakih 100.000. Sam zgleda ne bo simpl, ko sem enemu majstru, ki to izvaja rekel, da bi svoje olje in filter prinesel je odlozil 😊.

 

Bo zgleda treba bolj pogosto menjavat po 4-5L. 

 

 

Napisano

Glede na to, da še nimaš veliko km, odvij čep, in zamenjaj tistih 4-4,5l kolikor bo priteklo ven. Pa na 100.000 km še enkrat ponoviš.

Napisano

Tako sem jaz do sedaj delal in je pri 170.000 tretjic bilo zamenjano olje in filter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 19. 3. 2024 ob 18:39 je dvorjan napisal:

Glede na to, da še nimaš veliko km, odvij čep, in zamenjaj tistih 4-4,5l kolikor bo priteklo ven. Pa na 100.000 km še enkrat ponoviš.

pa resetirat modul TCM po menjavi olja, da se začne nanovo učit

Če rabiš pomoč piši zs

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo

 

Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?

Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪

Popravljeno od asddas
Napisano (urejeno)

Sem našel podatke o momentu. Prilagam jih tukaj, če še kdo potrebuje.

 

Vijak filtra 9-10Nm

Vijaki posode 8-10Nm

Čep 30-41Nm

 

Screenshot_20200528-174855.jpg

Screenshot_20200528-174900.jpg

Screenshot_20200528-174906.jpg

Popravljeno od asddas
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je asddas napisal:

Zdravo

 

Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?

Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪

jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom

Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".

 

Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.

Napisano
pred 39 minutami je asddas napisal:

Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".

 

Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.

Lej, tudi če odpreš karter, ti bo polovico olja še vedno ostalo v wandlerju.

 

Tko da če sam spustiš gre vn 1 litr olja manj v primerjavi kot če odstranjuješ še karter - 3je pa še vedno ostanejo v wandlerju.

 

Jaz bi spustil ven pa se vozi ene 30kkm da se ti olje premeša potem pa menjaj s filtrom vred :) 

Napisano

Napiši še @scania on ima menjalnike v malem prstu, tudi našega. Ti bo pa vrjetno priporočal isto. Js še tut kr oklevam z menjavo pa jih mam že 78k neštepanih, nimam dvigalke oz. kanala.

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj razlika v barvi je kar velika. Se mi zdi da na desni strani bolj.  Sem bil v salonu ko sem šel po feltne za zimo pa mi je prodajalec rekel, da so si malo pogledli druge in je na vseh določena razlika.  Mi pa zatrjuje da razbit ni bil.    Bom še enkrat poslikal. Sedaj se mi ne da do avtomobila.    Da se reklamirat pod garancijo ampak ni sigurno da bo boljše saj baje dobijo že pobarvan nov del.  Lahko da bo še slabše. Bi probal ampak se bojim da bodo še kaj polomili ob razdiranju.    Drugače pa se že oglaša kakšna plastika js.    Imam pa drug problem. Visoko porabo in nisem najbolj zadovoljen. Trenutno nimam še niti 470km prevoženih (sama regionalka) pa je doseg le še 130km (38% goriva).    Tako velike porabe nisem imel niti z mojim prvim avtom pred 22 leti. Accent 1.3 bencinar😁 in sem naredil več kilometrov z enim tankom.    Pa tudi temperatura motorja je po večini eno črtico pod sredino kar se mi ne zdi normalno.    Opazil sem tudi črto na naslonu za roko na voznikovih vratih (ris))kot da bi bilo potegnjeno z nečim. Jaz dvomim da sem to naredil saj pazim. Ob prevzemu tega nisem opazil. Sedaj pa za to ne bom nič dosegel verjetno.    Avto je drugače glede vožnje ok. Me pa skrbi poraba in temperatura motorja.    Pa čudno šalta avtomatik. Je normalno da pri umirjeni vožnji drži obrate na 1100-1200rpm?  Včasih pa kar cukne ali pa navije obrate. Pa ne pritisnem naglo na gas.    Danes mi je ko sem se bližal koloni (ustavljal) skoraj crknil kot takrat ko ne stisneš prav cajt sklopke ko se ustavljaš...    Malo čudno dela.  Servis? 
    • sam 18 colarke zimske gume so drage, 16 colske so občutno cenejše. Torej cenejše feltne, cenejše gume. Hja men ta rešitev ni napačna, ker na zimskih glih neke lepote na avtih ni iskat pa še večino tega časa je avto tako ali drugače umazan.   Če se gremo računico tole ni napačna izbira, če pa se gremo estetiko se da pa tud enga prebutančka za jurčka kupit za vozit pozimi, Mazda pa lahko stoji doma v garaži na letnih 18-kah in je lepa za pogledat. 
    • A ti to resno? Človek bo imel avto 10let+ in po tvoji ekonomiki bo čez 10 let dobil 50% za platišča🤣🤣 mislim da tebi nekaj pošteno narobe hodi.
    • Razlika ni tako velika, ko jih na koncu prodaš in mislim, da čez cca 7 let  boš 18"lažje prodal kot 16"! Ja vedno je potreben kompromis.... 
    • Tudi meni ne izpade slabo s 16, jih ima svakinja na svoji in celoletne gume..   Itak ima avto široko obrobo, se vseskupaj lepo zlije..
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.