Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Ne vem, no. Jaz sem imel težave samo na prvi M6, potem na drugi sem sam zamenjal za ATE pa je bil do skoraj 300kkm mir. Na tejle tretji pa ni sledu od tresenja in upam, da tako tud ostane.

Enako. Le na prvi seriji. Pri tej zadnji 6-ki pa je bilo ugotovljeno, da so brembo tresli zaradi napačne vgradnje. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam mazdo CX5 letnik 2018. Kupil sem rabljeno z 115k prevoženih, sedaj 193k prevoženih. Imam veliko težavo z zavorami po menjavi in nimam več ideje kaj storit. Namreč pred pol leta sem menjal zadnje zavore in diske na pooblaščenem servisu Mazda v Lj BTC. Zavore so po cca 14 dneh začele cviliti, zato sem peljal nazaj kjer je bil odgovor, da je težava pač v paknah, ker sedaj delajo pakne z manj plastičnih delcev zato se pojavljajo cviljenje. Pred dvema mesecema sem zaradi pojava še vibracij menjal še prednje diske in zavorne ploščice na nepooblaščenem servisu, ki je sicer pooblaščen za Škode, citroene in Vv. Enako po cca 3 tednih se je pričelo cviljenje in je sedaj že tako glasno, da se mi kar stemni od jeze ko zaviram.

Peljal sem avto nazaj je bil odgovor, da so vgrajeni kakovostni materiali itd, nato so še 1x vzeli vse dol namazali  in zadeva je 2 dni bila ok, nato ponovno cviljenje zavor, predvsem ko avto peljem vzvratno je cviljenje res grozno.

 

Na Mazdinem servisu niso imeli posluha, tako kot ne na nepooblaščenem sevisu zato sem po dogovoru peljal na AMZS servis, ker so ponovno vzeli dol diske in pakne vse zbrusili, namazali in cviljenje po dveh dneh se je vrnilo.

 

Ali mi lahko pove kdo kakšne pakne montirate na zavore(ORIGINAL CVILIJO-alternativa tudi), saj sem našel  mehanika, kateri  mi ponuja pakne atw, ki naj ne bi povzročale cviljenja.....in sem pripravljam praktično nove pakne zamenjati z predlaganimi....če bo le odpravilo težave?

 

 

Prav tako me zanima če se komu pojavlja pokanje v kabini, ko prevoziš npr ležeč policaj ali pa greš v večji zavoj, ko se kabina "nagne"---sumim, da je kaj narobe z amortizerji, vendar je težko locirat lokacijo pokanja.?

 

p.s...avto ni zadel ob robnik ali bil udeležen v kaki prometni....tako, da res obupujem nad avtom, ki ga imam sicer v lasti 4 leta.

 

Hvala za odgovor/predlog

 

lep pozdrav

 

 

 

Napisano

Jaz imam izkušnje z ate, zimmerman in textar. In je bili ok glede cviljenja. Z brembo sem imel tezave glede cviljenja.

Glede pokanja pa preveri stabilizator stangico, mogoce ima zracnost.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.