Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Rad bi dobil kakšen predlog kje iskati rešitev za težavo od mrzlem vžigu kot na videu. 

 

Kdaj se to zgodi:

- izključno, ko je motor hladen / mrzel;

- traja nekaj sekund in preneha;

 

Olja med intervali ne pije, zamenjan je bil rele vžiga (močno pomagalo), MAF spucan, napak na računalniku ni.

 

Sumim, da je mogoče kakšen injektor težave. Hvala v naprej za predloge.

Napisano

Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim.

Napisano

Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim.

Dim je v zivo bolj belo/siv do crn. Hladilna tekocina ne izginja. Turbo sem menjal pred casom.

pred 9 urami je FuManchu napisal:

Mene bi bolj skrbel zvok na začetku, ko zapališ motor...

Se strinjam, ker, ko je prisoten klenkajoc zvok na zacetku takrat tudi pokadi. Ponavadi je klenkanje povezano z injektorji. 

Napisano

A mehanika pa nebi obiskal... :whatever:

Dr, Pelko bi vedel, ne odlašaj, da nebo prepozno.... :nevem:

Napisano

Ej...ja to bo treba peljat mojstru dr.Pelko. .da pregleda 😉😁😁 nujnooo

Kontakt 

Simon pelko 

GSM 041 667 335 

Medvode 😉

Napisano

Saj je motor PSA. Lahko vsak mehanik "pod kozolcem" pogleda:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Tole ti verjetno ena grelna svečka al pa dve ne delujeta.

Menjane pri zadnjem servisu 1.5k km nazaj vse 4.

pred 10 minutami je Gelipter napisal:

Ej...ja to bo treba peljat mojstru dr.Pelko. .da pregleda 😉😁😁 nujnooo

Kontakt 

Simon pelko 

GSM 041 667 335 

Medvode 😉

Imam podatke, je bila Mazda tudi že pri njemu na servisih. Hvala.

Napisano
pred 46 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Menjane pri zadnjem servisu 1.5k km nazaj vse 4.

Imam podatke, je bila Mazda tudi že pri njemu na servisih. Hvala.

In kaj pravi.... :whatever:

Napisano

Kateri letnik in kolk kilometrčkov je pa že naredila. Nisem zasledil, da si to napisal.

33112_1.png

Napisano

To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi! :) 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

To ni tolk malo, da ne bi bilo možno marsikaj. Tole si kr pridno kilometrino naredil sploh, ker gre za dizla precej downsizan motor in s tem manj vzdržljiv kot kakšen 2.0. Pelke bo sigurno vedel kaj ga matra, ampak če je to več ali manj zgolj pri hladnem motorju neki hudega ne more bit.

Drugače se to pojavlja že kakšen 2,5 leti. Z menjavo releja vžiga je zadevo mnogo boljša. Olja ne pije, hladilna čist in na istem nivoju že 4 leta.

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi! :) 

Sem navajen iz Renaulta, da gre do 450k km brez težav :) Vlečemo počitniško prikolico z njo že tri leta :) Vrti se do 4500 še vedno :) 

 

Popravljeno od Gregor Muc-Up
izbris slike
Napisano
pred 9 minutami je Brane napisal:

Po moji  pameti te malo šobe hecajo,ma čist malo

Tudi jaz bi stavil na to. Bom počakal, da se kaj na računalniku pojavi.

Napisano

Dpf filter vidm d ga tud nimaš.

Verjetno si mev težavo precej prej z injektorji pa je en enostavno dpf off naredu, oz fap filter.

Potem je tud zadaj levo pr kolesu aditiv za točit.

Sam opzorim, če greš v avstrijo brez filtra lahko ostaneš brez tablic. Merijo na terenu use živo.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Pred eno uro je miha20 napisal:

Dpf filter vidm d ga tud nimaš.

Verjetno si mev težavo precej prej z injektorji pa je en enostavno dpf off naredu, oz fap filter.

Potem je tud zadaj levo pr kolesu aditiv za točit.

Sam opzorim, če greš v avstrijo brez filtra lahko ostaneš brez tablic. Merijo na terenu use živo.

Mogoce se motim, a ne vem, ce ima ta Mazda, 1.6 diesel, tak sistem DPF. Vsekakor ni nobenega dodatnega rezervoarja zadaj...

Napisano
pred 2 urama je Gregor Muc-Up napisal:

Mogoce se motim, a ne vem, ce ima ta Mazda, 1.6 diesel, tak sistem DPF. Vsekakor ni nobenega dodatnega rezervoarja zadaj...

Mazda 3 ima tako, mazda 5 ima še večji tank, ne najdem posnetka od mazde 5. V mazdah kar je hdi motorjev majo usi aditiv, če ni izklopljen, mogoče čist prvi letniki da niso mel.

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.