Skoči na vsebino

Srečno 2025

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo družba, želim vam zdravo in uspešno novo leto. Da bi vsakemu padla poraba goriva še za kak liter, napake na avtih (če sploh so) bi se pa same od sebe odpravile :)

 

SREČNO!! 

  • Všeč 11
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Sreče in zdravja vsem :cheers:

P.s. na morju je še vedno najlepše 😁

IMG_20241231_134128.jpg

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 8
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Vse dobro vsak dan. 

Povsod je lepo, doma je najlepše. 

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano
pred 40 minutami je FuManchu napisal:

Sreče in zdravja vsem :cheers:

P.s. na morju je še vedno najlepše 😁

IMG_20241231_134128.jpg

Res je.... 😉🍾🥂

IMG_20241231_162549.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano

Srečnooo in veliko ZDRAVJA v letu 

2025 ...🎇🎆🎉️ZOOM ZOOM 

  • Všeč 9
  • Hvala 1
Napisano

E7154550-A021-467A-9903-08E14906D030.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.