Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima morda kdo tukaj Mazdo MX-30 doma? Zanimajo me praktične izkušnje. Morebitne težave, prednosti, realen doseg, itd.

Hvala.

Napisano

V družinski lasti jo imamo eno leto in pol. Kupljena kot drugi avto pri hiši in zaenkrat zelo zadovoljni z njo. Realen doseg poleti med 180-190 km. Pozimi 140-150. V tem času naredili okrog 25000 km.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Malo pozno se spet oglašam, ampak vseeno. 

Torej ste vzeli letnik 2023, ki ima že trifazno polnjenje. Polni z 11kW ali 10kW na AC polnilnici?

Polnite kaj na DC? Kolikor sem gledal gre krivulja polnjenja zelo hitro dol in si pod 25kW moči.

Še vprašanje: ima morda kdo slovenski katalog in cenik za MX-30? Ker se ne prodaja več, so ga žal umaknili iz spletne strani.

Napisano
pred 15 minutami je mtl napisal:

Malo pozno se spet oglašam, ampak vseeno. 

Torej ste vzeli letnik 2023, ki ima že trifazno polnjenje. Polni z 11kW ali 10kW na AC polnilnici?

Polnite kaj na DC? Kolikor sem gledal gre krivulja polnjenja zelo hitro dol in si pod 25kW moči.

Še vprašanje: ima morda kdo slovenski katalog in cenik za MX-30? Ker se ne prodaja več, so ga žal umaknili iz spletne strani.

 

 

Cenike najdeš v tejle temi >> 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@mtl veliko varnih kilometrov in naj ti služi. Mi zaupaš prosim kaj te je prepričalo, da si se odločil ravno za Mazdo MX-30?

Napisano (urejeno)

Moja mx-30 je letnik 2021. Pripeljala iz Francije. Imam jo dve leti in v tem casu naredil 30tisoc km. Na Ac se polni z 6,6kw. Na DC pa z 36kw. Po 80% napolnjenosti počasi pada do 28kw. Jaz zelo malo polnim na javnih polnilnicah. Avto se polni doma. Preko noči se napolni na 80-90%. 

 

Takole izgleda, sveže očiščena.

20240405_192558.jpg

Popravljeno od Pavle
Napisano (urejeno)

Hehe, identična barva kot moja :).

Jaz sem namensko iskal po 6.2022 ravno zaradi trifaznega polnjenja. Sicer bo zelo malo služilo, ampak ko bo, bo pa kar razlika.

Tudi DC polnjenje je hitrejše, sem bil prav presenečen. Začne z 52kW in vleče 45kW nekje do 60 ali 70% potem pa pade na pod 30kW. Pri 94% (če se prav spomnim) pade na 9kW. Sem polnil 6x na poti iz Nemčije in so bila polnjenja krajša, kot sem pričakoval. Tudi ABRP mi je naračunal 7 polnjenj, pa ni bilo potrebe ;). Povprečno porabo sem imel 14,2kWh, ob tem, da je bila tretjina avtoceste, tretjina pa prelazov, kjer sem ga, če je le bilo prosto, recimo ''dinamično'' vozil. 😎 Na AC pa tempomat 95km/h, razen del med dvema Ionity polnilnicama, kjer sem pa stestiral končno hitrost. Je pa tam baterijo kar požrlo, verjetno je bila poraba 30kWh in več.

  

dne 30. 5. 2025 ob 17:43 je samSimon napisal:

@mtl veliko varnih kilometrov in naj ti služi. Mi zaupaš prosim kaj te je prepričalo, da si se odločil ravno za Mazdo MX-30?

Cena rabljene. Enostavno ni konkurence za to ceno in tak avto s tako opremo. Z vključeno še 3 letno polno tovarniško garancijo. Začel sem z eGolfom in potem pristal na njej, saj sem za enako ceno dobil avto s konkretno manj kilometri, garancijo in 2 leti mlajši avto in še večinoma več opreme.

Doseg bo sprejemljiv, bi si seveda želel več, ampak za drugi avto je dovolj.

 

 

Popravljeno od mtl
Napisano
pred 30 minutami je mtl napisal:

Na AC pa tempomat 95km/

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

 

Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 52 minutami je godlike napisal:

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

 

Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.

To je primerna hitrost, da med vožnjo lahko skočiš na wc in spotoma še  v trgovino. Potem dohitiš svoj avto če malo pospešiš s tekom. In potem se čudite, ko prehitevajo nekateri električarji  kamione z 98km/ uro dva kilometra in pol. Zato pa prihaja do zastojev na cesti. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je godlike napisal:

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

Sam imam drugačno logiko. Jaz si lepo ruknem podcaste in ravno počasi dohitevam tovornjake. Meni je AC popolnoma brezveze. In ko prehitevam tovornjake vedno pospešim, tako da nikogar ne zadržujem za sabo. Sicer je bilo pa AC ravno cca. tretjino čez Nemčijo (namerno, ker časovno krajša pot bi bila praktično cel čas AC, bruh), najboljše je bilo čez 3 prelaze, sploh čez enega, ko nisem imel nikogar spredaj :). Čez 1 prelaz so se pa policisti pred mano peljali.😒

 

Morda še kratek dodatek, da ne bo nesporazumov. Mazda ni padla, ker je bila najcenejša med vsemi. Sam sem precej poseben in mi je lega na cesti zelo pomembna. Najprej sem pričel z eUpom, ker bo to res drugi avto, ampak ko sem prvega vozil, sem zaključil zgodbo. Za pol cene Mazde bi še razmišljal, za 90% cene Mazde se le nasmehnem. Zato sem potem šel na eGolfa, ki se odlično pelje, saj je v osnovi navaden avto in šele potem električen. Enako kot MX-30 :). Golfa sem takoj, ko sem MX-30 peljal in se usedel noter, črtal ven zaradi cenovne nekonkurenčnosti. In kar mi je še posebej res všeč v MX-30 je kvaliteta notranjosti, ki je definitivno nad svojim cenovnim razredom za nov avto, kaj šele sedaj. Tako da, pred vsem tem sem izločil ostale poceni tekmece (recimo MG, itd.)

Je pa stvar taka, po cca. 1000km. Pelje se res dobro ZA EV, ko se usedem v svoja druga vozila, se samo nasmehnem. Fizike ne moreš premagati in teža in višina jo ubijeta. Saj kar drži smer, ampak čutiš, da prednje gume delajo na polno. In pa recimo neravnine na cesti: ostali moji avtomobili gredo čez ali v, ta gre pa skozi :). Ne vem še ali je to dobro ali slabo, je pa bolj udobna kot sem pričakoval.

Še nekaj plusov: HUD je fenomenalen, ravno tako implementacija CarPlaya in fizičnega gumba. Enostavno čudovito in varno. Manj sem zadovoljen s tipkami za klimo, recimo v Octaviji so 10x boljše. Super mi je nastavljanje rekuperacije, manj super, da se vsakič, ko vključiš ACC, le to ponastavi na osnovno nastavitev. Radarski tempomat dela dobro, edino če se ti kdo vrine spredaj precej agresivno zavira. Recimo 10 let stara Octavia v takem primeru (če ima vrivač večjo hitrost in se oddaljuje) enostavno pusti hitrost pri miru. In pa največji flop in to zelo nevaren: ACC ne zazna kolesarjev. To mi pa res ni jasno, saj 10 let stara Octavia to že obvlada.

Aja, fizične tipke na volanu so super, hvala bogu, da ni nič tistega touch sranja. In pa dokaj nepregledna je in še najpomembnejše. V bistvu je to stilski avto za dva, ki se uporablja po mestu. V tej vlogi je odličen. Zadaj je namreč izredno temno, tako da, saj ni problema tudi 184cm visok bo sedel ok, samo ni to to. Pa lahko novinarji rečejo kar želijo. Za freestyle vrata se pa še moram odločiti ali so ok ali ne. Bolj ne kot ja.

Kakorkoli, še kar ne morem verjeti, da so tile avti tako poceni in zakaj jih več ljudi ne kupuje, temveč kupujejo starejše eUpe in eGolfe s 100.000 in več km in brez garancije.

Aja, še en minus: servis enkrat letno ali 20.000 km. Večina EVjev ima servis na 2 leti.

Popravljeno od mtl
Napisano
pred 1 uro je mtl napisal:

Tako da, pred vsem tem sem izločil ostale poceni tekmece (recimo MG, itd.)

Ja, kakovost notranjosti je pa tudi edina prednost MX-30 pred MG4. Ga je dva tedna nazaj kupil kolega, sicer najbolj osnovnega in rabljenega (po podobni ceni kot so MX-30), ampak ... 51 kWh baterija, zadnji pogon, več konjev, nižja poraba od MX-30, namenska EV platforma, mobilna aplikacija, avto s SIM kartico, ki lahko naredi hot-spot ... Kaj šele, da katerega od močnejših ali z večjo baterijo vzameš (za kakega tisočaka več).

 

Moraš biti res ljubitelj Mazde, da kupiš MX-30. Oziroma jo imeti bolj "za okoli hiše".

Napisano

eGolf je od vseh teh električnih skropucal danes, eden redkih, ki je pa kar dobro narejen. Ampak je predrag.

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je dvorjan napisal:

Ja, kakovost notranjosti je pa tudi edina prednost MX-30 pred MG4. Ga je dva tedna nazaj kupil kolega, sicer najbolj osnovnega in rabljenega (po podobni ceni kot so MX-30), ampak ... 51 kWh baterija, zadnji pogon, več konjev, nižja poraba od MX-30, namenska EV platforma, mobilna aplikacija, avto s SIM kartico, ki lahko naredi hot-spot ... Kaj šele, da katerega od močnejših ali z večjo baterijo vzameš (za kakega tisočaka več).

 

Moraš biti res ljubitelj Mazde, da kupiš MX-30. Oziroma jo imeti bolj "za okoli hiše".

MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok.

Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. ;)

In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.

 

PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. :)

pred 35 minutami je samSimon napisal:

eGolf je od vseh teh električnih skropucal danes, eden redkih, ki je pa kar dobro narejen. Ampak je predrag.

Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.

Popravljeno od mtl
Napisano

Bom se jaz dodal svoja videnja.

Predno sem se odlocil za mx-30 sem sprobal še kar nekaj ostalih električarjev. Zoe, mokka, id3, tudi mg4 med drugim. Edina resna prednost mg4 pred mx-30 je bila večja baterija. Mobilno aplikacijo npr. Ima tudi mx30. Kar je mene zmotilo in odvrnilo od mg4 in ostalih zgoraj naštetih je kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali napram mazdi. Tukaj je res vsaj dva koraka spredaj. Res ne vem kje najdejo to cunga lunga plastiko🤣, ki jo zadnja leta vgrajujejo predvsem v električna vozila. Da bi se odločil za mg4 bi moral biti kar precej cenejši, kar pa takrat ni bil. Seveda je na koncu bila glavna skepsa velikost baterije, ki mazdi res ne gre v prid. Ampak za drugi avto pri hiši narediš kratko analizo kolikokrat ga npr. rabis za več kot 150km v dnevu. V večini primerov se izkaže, da zelo malokrat oz. nikoli. Pri nas se polni doma na navadno vtičnico, kjer se itak preko noči večja baterija sploh ne bi napolnila. Polni se pa vsak dan oz. vsak drugi dan odvisno od relacij ki jih naredimo. V bistvo je kot mobilni telefon😀 in čist vredu funkcioniramo.

 

Kar se tiče servisov je res na vsako leto, sicer čist brezveze. Kao pregled vozila in filter kabine. Cca 60e ter zamenjava zavorne tekočine na dve leti cca 85e, kar tudi nepotrebno. Večino časa itak bremzas z rekuperacijo. Dokler je v garanciji pač voziš na pooblaščenca, kasneje se lahko znajdeš po svoje. Jaz sedaj se čakam na menjavo motorckov ogledal v garanciji, sicer delajo, vendar se včasih prav matra z zapiranjem. To bodi pozoren pred iztekom garancije. Pri gumah nisem nič opazil večje obrabe. To je odvisno od stila vožnje.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Kje te je pa servis prišel samo toliko? Sem se pred nakupom pozanimal informativno na Avtotehni Vis in je “servis”” cca. 130 EUR, z menjavo zav. olja pa cca. 230 EUR.

Še ena zadeva, ki mi ni všeč: moči polnjenja ne moreš omejiti na avtu. To sem sicer rešil na polnilnici, ampak vseeno.
 

Glede MG4, se strinjam. Jaz sem vozil z večjo baterijo in je avto prišel brez subvencije 33.000 EUR. Za 23.000 EUR bi bil dober nakup. Ampak vsakemu svoje ;).

 

PS: si kaj preverjal stanje baterije? Mazda ima to odlično narejeno kar online: https://www.mazda.eu/en/state-of-health/#

Očitno črpajo podatke iz servisa. Moja je bila lani na 96%.

Popravljeno od mtl
Napisano

Daj @mtl malo napiši kateri letnik si vzel, koliko km in koliko te je avto prišel, ker sem jih tudi sam gledal. Moram sedaj preveriti če se je z novim razpisom spremenilo kaj leto izdelave za subvencijo. Lahko pišeš tu PM če ne želiš cene objavljati :)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

10/2022, 18.000km. Do subvencije 3000 si po novem razpisu upravičen, pogoji se niso spremenili, torej prva registracija 1.11.2021. Če gledaš samo ceno, potem boš z 11/2021 nekje na 14-14.5 v Nemčiji. Pa obvezno mora imeti Advantage paket, ker sicer nimaš matričnih luči in električnega sedeža in še kar nekaj zadev. Bo pa to enofazno polnjenje in samo garancija na baterijo, če je bil ustrezno servisiran.

Bo pa po mojem mnenju ta razpis precej hitro pošel, tako da če ga želiš izkoristiti, pohiti z nabavo.

Popravljeno od mtl
Napisano

A ni blo pred par dnevi nazaj objavljeno, da subvencij za električna vozila ni več, ker so sredstva porabljena. Lahko pa oddaš vlogo za prihodnjič, ko se pujsa napolne.

Napisano (urejeno)

Je že nov poziv zunaj, dodatnih 5 MIO EUR. Na tem področju se zadeve izjemno hitro spreminjajo. Glede na to, da je več kot pol manj sredstev na voljo in predvidevam, da bo kar nekaj potencialnih prejemnikov čakalo v vrsti na 19.6, ker se je prejšnji razpis zaprl, predvidevam, da bodo sredstva zelo hitro pošla.

BORZEN.SI

Nepovratne finančne spodbude so namenjene subvencioniranju električnih vozil fizičnih oseb.

 

Popravljeno od mtl
Napisano

Ma tele subvencije so navadna lopovščina al pa naj napišejo, da gre za socialni transfer. Ker če neki talaš iz proračuna in denarja vseh nas pol naj ima vsaj smisel ne pa da se se financira pohlep izdelovalcev in prodajalcev EV-jev. Še boljš pa da naj drugič raje reklamirajo akcijo Pošlji SMS EV5 ali EV10 na 1919. Bo bolj fer.

  • Všeč 4
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Ma tele subvencije so navadna lopovščina al pa naj napišejo, da gre za socialni transfer. Ker če neki talaš iz proračuna in denarja vseh nas pol naj ima vsaj smisel ne pa da se se financira pohlep izdelovalcev in prodajalcev EV-jev. Še boljš pa da naj drugič raje reklamirajo akcijo Pošlji SMS EV5 ali EV10 na 1919. Bo bolj fer.

Zakaj pa ne dajo subvencij za dizel vozila? 

 

 

Napisano (urejeno)

Brez veze debatirati o tem. Dejstvo pa je, da če je na voljo, se izkoristi.

Drugo dejstvo je, da če ne bi bilo subvencije, potem pri nas recimo 90% ne bi kupili električarja. Razen, če bodo cene rabljenim še konkretno padle.

Popravljeno od mtl

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.