Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Tilen5 napisal:

Bova skupaj se cmerila

No jokali bomo še par let in sicer VSI, ki ne navijamo za RBR in Max-a, kateremu res kapo dol za izjemno hitrost, ki je absolutno ni nasledil po svojemu fotru, hehe.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 5k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
pred 17 urami je g.Wankel napisal:
WWW.FORMULA1.COM

Seven-time F1 world champion Lewis Hamilton will make a sensational switch from Mercedes to Ferrari next year.

 

Sm vam reku :D

Ti jejce kje se bo dalo spremljat haas unveil zdej ob 15?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

In so predstavljeni vsi stroji za 2024. Pričakovanja? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

In so predstavljeni vsi stroji za 2024. Pričakovanja? :)

 

Niso še, Redbull čez 1h :D 

 

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

Men se zdi čudno, da spremenil sidepod.

 

Mercedes se mi zdi najbolj inovativen dirkalnik :)

Bil je tudi pred dvema letoma, pa tisto zverinsko poskakovanje. 

 

Jaz imam občutek, da bo vrstni red obraten kot so predstavljali dirkalnike.

 

1. Biki

2. Merkl oz. MC

4. Ferrari ali AMR

 

Bomo videli na testiranjih ali pa še bolj 1. wikend marca. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 22 minutami je g.Wankel napisal:

Men se zdi čudno, da spremenil sidepod.

 

Mercedes se mi zdi najbolj inovativen dirkalnik :)

Poglej rbr še 1x in pol napiši o najbol inovativnem dirkalniku :P

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Tilen5 napisal:

Poglej rbr še 1x in pol napiši o najbol inovativnem dirkalniku :P

 

Kaj pa maš inovativnega? FW zgleda predpotopen v primerjavi z Mercedesovim, pokrov motorja je kopija lanskega W14. Sidepod je pa rookie mistake za veterana kot je Newey ker bo ustvarjal več lifta kot downforca s tem krilom :D

Dopuščam možnost, da je ta predstavitev sam fora, pa pravo stvar še čakamo.

 

Se slišva na konc sezone :P 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Poglej slike vertikalnih sidepodov, venturi efekt v pokrovu motorja in fake pokrov nosa ki ga skrivajo. Maš na tehničnem forumu veliko slik ki več prikazujejo. Mislim da bo to drug avto na testiranjih.

 

 

Aja pa je že govor da fw merca ni legalno ker se krilca zadnja ne pritrdijo na nos kot je v pravilniku.

 

Še veselo bo na prvi dirkinse mi zdi, se veselim dirke

 

 

 

 

 

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Kyle engineers pravi, da je legalno 🙂

Gledam drugače F1technical ne skrbi. Sam tam je 75% sranja aka. ugibanja.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
dne 16. 2. 2024 ob 0:17 je g.Wankel napisal:

 

Kaj pa maš inovativnega? FW zgleda predpotopen v primerjavi z Mercedesovim, pokrov motorja je kopija lanskega W14. Sidepod je pa rookie mistake za veterana kot je Newey ker bo ustvarjal več lifta kot downforca s tem krilom :D

Dopuščam možnost, da je ta predstavitev sam fora, pa pravo stvar še čakamo.

 

Se slišva na konc sezone :P 

Ko ravno omenjaš zadnjo dirko, jaz sem že tu na pripravah Ferrarija... 😉

IMG_20240220_092434.jpg

IMG_20240219_160819.jpg

IMG_20240220_163621.jpg

IMG_20240219_155858.jpg

IMG_20240220_115903.jpg

IMG_20240219_160402.jpg

IMG_20240219_160943.jpg

IMG_20240219_155933.jpg

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

RBR je res zanimiv o_O

 

Ja je kar...

Sam vidiš da na nosu ostaja panela 😀

Zanimiva rešitev pri Halo-tu.

 

Vsak dirkalnik ma neki zanimivega.

Podpis.png

 

Napisano

Pomoje je na vidiku še ena dominantna sezona norega Maxa. Kaj vi mislite?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Merc 1-2 na FP2 na 1lap

RBR pa 0,5sec hitrejši na race sim,.. do Qualy ne bomo nič vedli

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.