Nekaj podobnega sem že bral in takrat je bilo rečeno, da lahko v teh primerih mašino spravi v fazo samo uradni servis, ki ima uradno Mazda orodje za to. To orodje naj bi bilo sicer izjemno drago (10k), tako da tudi Pelko tukaj ne pride v poštev. Je pa to informacija iz druge roke.
Jaz verige nisem menjal, odmični gredi in glavno gred sem si označil preden sem odstranil napenjalec verige, verigo in odmični gredi. Ko sem nazaj sestavljal stvari, sem pred namestitvijo verige zopet odmični gredi in glavno gred postavil nazaj na oznake...
Saj ravno za to mi ni jasno, kaj sem naredil narobe oziroma v čem je zdaj težava...
Da motor ni v fazi pomeni da se bati (pogonska gred) in ventili (odmična gred) ne vrtijo prav oz. da niso sinhroni.
Pri novi verigi/jermenu hitro zgrešiš en zob (razteg stare malo zamakne odmične). Za to imajo posebna orodja, da se fiksira odmične in pravilno obrne glavno gred.
Mojstri jih delajo tudi sami, čeprav poznam tudi napake, ko si je mojster tako orodje naredil in zaj...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.