Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Nisem gledal a na ita radiju so lepo rekli da je ferrari pokleknil, in da je bil Lewis edini ki je danes dirkal. Ter tudi da je po mosko in posteno sel nad Seba. Sokomentator je rekel, to je bil Michaelov manever.

Zakaj bi ga pa iz?vi?gali??

Res je,ferrari ni nikjer zaje.al , mercedes je bil preprosto hitrejsi tokrat...

 

Zakaj bi ga izzvizgali? Ker je v Italiji premagal Ferrarija in to v napetem boju za naslov.

Priblizno tako kot so Vettla v RBR par let nazaj ko je premagal Alonsa v Ferrariju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sem pogledal posnetek. Mam raje ferrari ampak po zunanji ga je iz?olal, mali je pa za inat sel vanj, pravilno da je potegnil ta kratko

Raikkonen se je z njim dajal v istem ovinku in dokazal da je prostora za 2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pogledal posnetek. Mam raje ferrari ampak po zunanji ga je iz?olal, mali je pa za inat sel vanj, pravilno da je potegnil ta kratkoRaikkonen se je z njim dajal v istem ovinku in dokazal da je prostora za 2

?e ima? v mislih prehitevanje Lewisa mimo Kimija; ni bilo v istem ovinku kot trcenje Seba in Lewisa.

 

Se pa strinjam, Seb je ?e parkrat res rinil z glavo skozi zid. Tole,pa potem lani Baku z namernim tr?enjem v Lewisa pa mislimda 2leti nazaj ko se je 2dirki zapored ruknil s Kvyatom. Kot da je prvi? v boju za zmago,ne pa da je 4kratni prvak...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lewis ga je po ravnini v prima variante, Kimi je vrnil Lewisu v istem (seconda variante) 4 krog

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes dirkalnik me je presenetil s hitrostjo, ker sem mislil da bo full zadaj za obema.

 

Katerim bolj ustrezajo naslednje piste? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes dirkalnik me je presenetil s hitrostjo, ker sem mislil da bo full zadaj za obema.

 

Katerim bolj ustrezajo naslednje piste? :)

?ejkom

 

Ferrari ne more biti s tako razsuto ekipo prvak.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Singapur bi znal biti Ferrari bolj?i zaradi kraj?e medosne, ampak tam se mi zdi, da je Redbull nekako favorit :)

Sej piste itak vse Ferrariju ustrezajo (razen ?e je nova podlaga aka. Barcelona), samo kaj, ko se ne znajo sestaviti skupaj...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rtvslo je nekdo dobro napisal komentar; ?e bi v leto?njem rde?em bolidu sedel Alonso, Lojzek Hamleton nebi upal niti razmi?ljati o naslovu.

 

?al bo ostala zgolj teoreti?na razprava.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ferrarijev management je v kurcu totalno. Se pravi da so Kimiju ze julija rekli ne hvala.

 

Charles Leclerc has already signed a race deal with Ferrari, complicating the Scuderia's attempts to retain Kimi Raikkonen as Sebastian Vettel's 2019 team-mate. According to AMuS, Leclerc signed his deal with former Ferrari president Sergio Marchionne, before his passing in July.

New Ferrari CEO Louis C. Camilleri is understood to be keen on re-signing Raikkonen in 2019 in an attempt to limit the upheaval brought on at Maranello after Marchionne died.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Van dorne ima tudi dovolj mclarna....zdaj majo dva junca....ve? kot o?itno sponzorska. 

 

O?itno Kimi gre, Alonso je ?el......res zadnja dva.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ferrari res no?e naslova prvaka letos, kljub lepi ?ansi. Upam da se vsaj po tej dirki izjasnijo s svojo strategijo in ugotovijo, da se Vettel bori za naslov, Kimi pa mu pri tem mora pomagati. Navijam za Ferrari, ampak kapo dol Mercedesu, kjer vejo kaj po?nejo in kako priti do kon?nega rezultata.

 

Vettel je ?el res na glavo, ampak to je razumljiva poteza dirka?a, ki vidi prilo?nost - nenazadnje bi tudi Lewis lahko prepre?il trk, prostora je imel ogromno (proti koncu dirke ob podobni situaciji Lewis-Kimi je Kimi ?el zelo na ?iroko na zunanji rob, ?eprav bi lahko Lewisu spustil "Lewisa" iz prvega kroga, pa bi bilo potem zanimivo spremljati komentarje ob Lewisovem vrtenju/po?kodovanju dirkalnika :)

Za moje pojme sta Lewis in Seb ista patrona, le da ima Seb v vseh situacijah ogromno smole, Lewis pa ogromno sre?e - te?ko je v takih duelih govorit o sposobnostih/nesposobnostih.

 

Kakorkoli, upam da do naslednje dirke pri Ferrariju udarijo po mizi, uberejo taktiko dirkanja Mercedesa (bolje pozno, kot nikoli), pa so ?e lepe ?anse za oba naslova :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ferrari res no?e naslova prvaka letos, kljub lepi ?ansi. Upam da se vsaj po tej dirki izjasnijo s svojo strategijo in ugotovijo, da se Vettel bori za naslov, Kimi pa mu pri tem mora pomagati. Navijam za Ferrari, ampak kapo dol Mercedesu, kjer vejo kaj po?nejo in kako priti do kon?nega rezultata.

 

Vettel je ?el res na glavo, ampak to je razumljiva poteza dirka?a, ki vidi prilo?nost - nenazadnje bi tudi Lewis lahko prepre?il trk, prostora je imel ogromno (proti koncu dirke ob podobni situaciji Lewis-Kimi je Kimi ?el zelo na ?iroko na zunanji rob, ?eprav bi lahko Lewisu spustil "Lewisa" iz prvega kroga, pa bi bilo potem zanimivo spremljati komentarje ob Lewisovem vrtenju/po?kodovanju dirkalnika :)

Za moje pojme sta Lewis in Seb ista patrona, le da ima Seb v vseh situacijah ogromno smole, Lewis pa ogromno sre?e - te?ko je v takih duelih govorit o sposobnostih/nesposobnostih.

 

Kakorkoli, upam da do naslednje dirke pri Ferrariju udarijo po mizi, uberejo taktiko dirkanja Mercedesa (bolje pozno, kot nikoli), pa so ?e lepe ?anse za oba naslova :)

Se strinjam z vsem napisanim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Leclerc bo pa Fetla pral kot ga je Rikardo v Red Bull ekipi. No bomo videli, ?e je res talentiran. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.