Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje... :whatever::whatever::whatever::jupiii::jupiii:

 

?e ne kar na vsako, he he :bravo::P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

?e ne kar na vsako, he he :bravo::P

 

Sirius ni = 007 :bravo::bravo: ?eprav se zelo dobro razumeta...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.

 

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Zal tudi jst moram povedati, da je edini minus na moji 626 bil menjalnik. Hladen je komaj su v 1, v rikverc pa bi skoraj vedno moraj 2x, 3x probat, ali prej v prvo potem pa v rikverc. To je edina stvar katera je bolsa na zdejsnjem renoju od mazde. drugace pa respect do mazde!!

 

 

Pozdravljen back :D

 

 

Kaj imate ?e 626 doma?

Napisano

Pozdravljen back :D

Kaj imate ?e 626 doma?

 

 

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Thnx.

 

Zal, prejsnji mesec je prodana sosedi - no vsaj je gledamo vsak dan. Drgac sm pa dobu 5keu.

 

in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )

33112_1.png

Napisano

in kaj zdaj vozi?? (mogo?e si to ?e napisal pa sem spregledal :ne vem: )

 

 

Megane II 1.6. 2004. - zeleni :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

odgovor je DA

 

samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:

 

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev od masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev os masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.

Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.

....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve.... :huh::huh::huh:

 

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

sam dokler je avto v garanciji jaz ne bi preve? ?a?kal tam kjer me na?eloma ni? ne briga... vpra?anje pa je, ?e bi se poobla??eni serviserji tega lotili? :ne vem:

 

Lahko poskusimo pri tistih servisih, ki jim je pomembno kako so njihove stranke zadovoljne, npr. na tistem kjer dela wildcat (?e sem dobto razumel).

Druga mo?nost pa je, kar direkni predlog MMS za re?itev - ubla?itev preblema (ni mi te?ko napisati dopis). Ne vem pa koliko bodo oni na to pripravljeni, ?e ne bodo uporabniki teh avtomobilov dru?no pritisnili na njih. ?e se boste zadovoljevali s pojasnili servisov, da ne morejo ni?, potem ni nobene re?itve za vas. Zakaj bi si MMS po "nepotrebnem" delal stro?ke.

?al slogan "zadovoljen uporabnik je na? moto" ni vedno v ospredju, ko gre za denar. ?e bi bilo tako, bi MMS vsa vozila s tako napako poklical na servis in jo ?e odpravil.

<_<<_<<_<

 

Pa ?e nekaj bi dodal. Bojim se, da za slabo pretikanje ni kriva zgolj zajla, namre? simptomi, ki jih navajate (te?je prestavljanje ko je gostej?e olje - ni?je zunanje temperature in pri neogretem menjalni?kem olju) bolj ka?ejo na neprecizno izdelavo posameznih sestavnih delov menjalnika. ?e bi bila smamo zajla bi bil probljem prestavljanja precej bolj konstanten, saj se ta zaradi trenja ne more segreti. Ogreje se lahko samo od vpliva toplote motorja in "kabinskega" prostora. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 9 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Mene pa mal moti, da '?altkebl' mal zacvili, ko da bi se usnje na usnje nek dotikalo. Ko dam ro?ico v levo. A to se da kaj namazat kje?

Napisano

Mene pa mal moti, da '?altkebl' mal zacvili, ko da bi se usnje na usnje nek dotikalo. Ko dam ro?ico v levo. A to se da kaj namazat kje?

 

Se da pa ?e ?isto enostavno je. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu ne rabi? nobenega orodja, samo na pravem koncu zagrabi? in se kar samo razstavi, potem pa samo nama?e? zobnik in ostale gibljive dele.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu ne rabi? nobenega orodja, samo na pravem koncu zagrabi? in se kar samo razstavi, potem pa samo nama?e? zobnik in ostale gibljive dele.

 

Sli?i se lepo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.