Skoči na vsebino

Nogomet


madmax

Priporočeno sporočilo

Ekola na?i so od v?eraj tudi uradno izpadli iz boja za EP, moram re?i da sem to tudi pri?akoval <_<

 

Bomo pa stiskali pesti za Estonijo :hudicek:

 

Vsekakor, pa ?e Srbini naj isto?asno bojo pora?eni v Totem mestu! :jupiii::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e kdo gleda fuzbal zdele, folk kak?en GOOOL je dal Vr?i?, mislim da se bo tale gol ?e neki ?asa vrtel po televizijah ?irom Evrope, pa makar na?i danes zgubijo. :bravo::danzoman:

 

?e se Braća re?i iz tegale psiholo?kega udarca, pol si pa? zaslu?ijo zmago, ker v zadnjih sekundah prvega pol?asa dobit gol, ki jih je totalno poni?al, to pa ni hec! :jupiii:

 

Navijam in dr?im pesti, da Estonci osvojijo 2. mesto in gredo v dodatne kvalifikacije, na?im pa iskreno ?elim, da prvi? zmagajo Srbine (ja vem, ?e en pol?as obstaja)! :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stanković: "pucaj!!!"

Kolarov:"ne?u!!!"

..pucaj ti ka?em;

...ne?u, pa ne zna?, ko je u vratima? Samire jebote!!!

...znam, znam, zato ti ka?em pucaj ti, ja ne?u!!!

...Pa dajmo mi Vidiću, da on puca, on je daleko od Italije, tamo negdje u Engleskoj mi se ?ini, on ne zna toliko, ko je Samir? ...Ta?no, e genije moj, neka on zaj... ......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zastopm tele lestuce, Estonia se je prebila v dodatne kvalifikacije pa je nazadovala za 1.mesto na lestvici, pol Bo?njaki so nekako na istem, pa so se isto prebili v dodatne, itd.

 

http://www.fifa.com/worldranking/rankingtable/index.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tle je velik spremenljiv v tej ra?unici...

 

-?teje se zahtevnost lige EU ima vi?ji koeficient kot arabska recimo

-?teje se nivo tekmovanja (prijateljska, kvalifikacije, turnir)

-?teje se kakovost, pozicija nasprotnika

-pa ?e nekaj malenkosti

 

To vr?ejo v kaklkulator in dobijo lestvico.

 

Se pravi ?e premaga? eno dobro reprezentaco dobi? ve? pik, kot ?e premaga? neke levake, ?e manj pa dobi? ?e premaga? ene levake iz levega obmo?ja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ameri bojo hotl poravnat ra?une iz SP, ko so jim razveljavil gol. Res da so ameri kar po?teno padli na lestvici, v?asih so se smukal tam okol top 10. Mogo?e bo kak remi, bojo na?i povedli in za?el ?pilat, kot da je tekma dobljena in potem jih bojo fasali...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ameri bojo hotl poravnat ra?une iz SP, ko so jim razveljavil gol. Res da so ameri kar po?teno padli na lestvici, v?asih so se smukal tam okol top 10. Mogo?e bo kak remi, bojo na?i povedli in za?el ?pilat, kot da je tekma dobljena in potem jih bojo fasali...

 

?e ve?krat videno ja, iz tega razloga sem se zelo ?udil borbenosti na zadnji tekmi v MB, proti Braći! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moji so bli tut sme?ni v?eraj. So sekal proti golu ko zme?ani, Messi je ?aral kot utrgan pa so kumi dva gola dal. So se kr mal preve? hecal, ne da so bli ?ehi nevarni, samo so se kar naprej slili z nekimi hudimi akcijami. Kot da bi tekmoval, da morjo akcijo do konca zakomlicirat preden dajo gol. Je blo kr poezija spremljat akcije, ?koda edino za gole. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Golmanu se je ?isto zme?alo. Ampak po pravici povedano, na tekmah proti Barci so golamni ve? ali manj vedno zvezde ve?era. Ampak v?eraj je tisti igral ?ivljensko tekmo, stavim pa da bo v naslednjem krogu tako ?olsko zajebal, da se bojo vsi spra?evali kaj dela v vratih. Tak je... :)

 

Barca je igrala dobr, so napadal ?anse so ble, sam pa? ni hotl it not. Kanute je pa tut en bizgec...

 

Zdej so spet Mandrili prvi, ko jim je spet Malaga (aka. Real rejects) nastavla ritko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O moto GP je bilo danes ?e dovolj po televiziji...

 

Sem pa zelo vesel da se je Milan re?il in nemogo?ega polo?aja- zgubljali so 3:0 na koncu odnesli vse 3 pike :danzoman::jupiii:

 

Aja PATO pa to, hehe

 

Meni je pa tudi v?e?, da je Udinese prevzel 1. mesto v ITA ligi, noro! :vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.