Skoči na vsebino

Težave s Skyactive 2.2 letnik 2017

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.

Napisano
pred 46 minutami je Robert Š. napisal:

Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.

Ja, kar običajne težave Mazda 2.2 dizli. Jaz sem dal zavariti loputo turbine pri @Miha20, če si z dolenjske, sicer pa Pelko z Domžal. Priporočam ti menjavo podložke na injektorjih in mogoče tudi izklop egr. Seznam potencialnih težav je kar dolg, jaz sem npr. preventivno zamenjal senzor izpušnih plinov in verigo oljne črpalke. 

Napisano

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

Napisano
pred 10 urami je Robert Š. napisal:

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

Pelka iz Domžal sicer ne poznam, poznam pa tistega z obrobja Medvod, natančneje Zg. Senice 46; Avto Pelko d.o.o.; Simon Pelko - 041 667 335

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
On 5/3/2025 at 10:23 PM, Robert Š. said:

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?

On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?

On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.

Zaenkrat še ne, a sem bral, da EU pripravlja skupno zakonodajo za vse države članice, kjer bodo bolj striktno pregledovali te zadeve. Tako, da vsi tisti, ki imate to narejeno, morate bit pripravljeni, da ne boste šli skozi tehničnega.

Aja, ne takoj paničarit, to se bo vleklo baje še par let, zaradi razno raznih uskladitev med državami članicami, sprejetja samega zakona, nabave merilnih strojev, usposabljanja, itd... 

Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila. 

Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta. 

Tako, da se glede tega še dogovarjajo. 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

to se bo vleklo baje še par let

 

Če bo trajalo, kot traja izgradnja hitre ceste Koper-Dragonja, se ni za bat, nas bodo prej črvički popapali.

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila. 

Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta. 

 

Sej to je ideja... socialno šibke spravit stran od avtov in jih spravit na javni prevoz in kolesa. Ker baje, da če avta ne bodo imeli in stroške z njim ne bodo več socialno šibki :nevem:

 

Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

 

Sej to je ideja... socialno šibke spravit stran od avtov in jih spravit na javni prevoz in kolesa. Ker baje, da če avta ne bodo imeli in stroške z njim ne bodo več socialno šibki :nevem:

 

Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.

Naš Taubi bi to že naredil, če se ne bi bal za volilne glasove. Tako, kot se je z davkom na nepremičnine usrou. 

 

 

Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.

 

Pol nej si pa Uršula pride pogledat zastarelo LPP shemo, kako mamo cel tranzit kar na obvoznice speljane, kako s kolesom na Tržaški skačemo s pločnika na pločnik in z leve na desno stran ter kako kljub novim tirom in postajam potniški promet na železnici še vedno ne funkcionira.

 

To je samo za LJ, komot še kdo svoj lonček pristavi :D 

Podpis.png

 

Napisano
dne 4. 5. 2025 ob 8:37 je Z M A J napisal:

Pelka iz Domžal sicer ne poznam, poznam pa tistega z obrobja Medvod, natančneje Zg. Senice 46; Avto Pelko d.o.o.; Simon Pelko - 041 667 335

Ta bo pravi, ja .... hvala za odgovor. Srečno

Napisano
dne 5. 5. 2025 ob 11:05 je SpEkTr napisal:

To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?

On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.

Dobra novica ... hvala in hvala za kontakt. lp

Napisano
dne 5. 5. 2025 ob 12:45 je Alex napisal:

Zaenkrat še ne, a sem bral, da EU pripravlja skupno zakonodajo za vse države članice, kjer bodo bolj striktno pregledovali te zadeve. Tako, da vsi tisti, ki imate to narejeno, morate bit pripravljeni, da ne boste šli skozi tehničnega.

Aja, ne takoj paničarit, to se bo vleklo baje še par let, zaradi razno raznih uskladitev med državami članicami, sprejetja samega zakona, nabave merilnih strojev, usposabljanja, itd... 

Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila. 

Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta. 

Tako, da se glede tega še dogovarjajo. 

kaj pa novejše Mazde oz motorji 2,2D ... še vedno trpijo za takšnimi problemi ?

Napisano
pred 38 minutami je Robert Š. napisal:

kaj pa novejše Mazde oz motorji 2,2D ... še vedno trpijo za takšnimi problemi ?

 

Odvisno koga vprašaš.

 

Če tiste, ki tega dizla nimajo, so katastrofa in se kvarijo.

Če pa tiste, ki jih imajo, pa kar koli rečejo je itak fake news.

 

Tko da, še vedno si na istem kot pred tem postom. 😜

 

Drugač pa je tako, da najbolj dodelan je bil 2.2 po letu 2018. Načeloma so otroške napake prejšnjih različic popravili. Je pa tako, da zaradi vseh ekoloških zadev je tale dizel zelo kompleksen in ga pač ne smeš zanemarjat.

33112_1.png

Napisano
On 5/11/2025 at 9:16 PM, Robert Š. said:

kaj pa novejše Mazde oz motorji 2,2D ... še vedno trpijo za takšnimi problemi ?

 

S tem pacanjem menda da ne, vsaj tako hitro ne, ker se EGR ne uporablja toliko, tudi cevi so posledično ožje, ima pa zato ad-blue tako da če imaš smolo imaš s tega naslova lahko kake težave.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ni ravno vezano direktno na temo ampak z mulcem sva iskala njegov 1. Avto, Fiat pride domov. Budget 3000-5000 odvisno kaj dobis. Vse se giblje tam okoli cca letnik 2010. V 14 dneh sem prevozil celo Slovenijo in ogledal ene 12 avtov ker 'gospoda' so se vedno v Nemciji, ampak z veseljem. Kaj vse ti prodajo preko telefona, ne mores verjet....   V to filtražo pade bolj konkretno: Bmw 1 Fiat Bravo VW Scirocco Swift Mini Fiat 500 En miljon zgonenih peugeotov, cliotov, oplov...   Konkretno sta dva padla v finale VW in Bravo.   Pleh....pleh je najvecji problem, vse rjavo ne glede na znamko. Pragovi....za 5k je izjemno tezko najti avto 15 let star, takle mamo.   Na koncu ni bilo druge da sem se njegov motor prodal in sva morala visje, da se najde kaj bolj uporabnega.   Kilometre je treba enostavno ignorirat, dokler so realni (avtovlog pomaga, avta ki ni bilo notri sem preskocil)   Groza, nakup rabljenega avta Ampak sva najdla potem res dober kompromis.    NIsem kupoval rabljenega ze dooooolgo, ker menjam pod lizingom, ampak trg rabljenih je nor.
    • Popolnoma res, je pa sedaj situacija ko lahko vsak svoje dobi, ce je le pripravljen delati, ne glede na izobrazbo.   Zacudil sem se sedaj na poti do Splita...ni vazno a je petrol, ina...delajo indijci, pakistanci, tudi kitajci za pultom. Znajo samo anglesko. Ne vem a res vbevropi nihce vec ni pripravljen oz sposoben delati ali pa vsi pricakujejo ene 3k placo laganini....🤕
    • Raje kaj drugega šlataj. 😉   Pirellike PZ4 se ful dolgo grejejo. Ko pa so tople/vroče pa so kot čiguma in držijo noro.... če z toplimi parkiram se poznajo na asfaltu sledi ko zavijam.   Tak da se ne sekiraj. Tak mora bit .... športne gume se bolj rabijo, ker na tak način bolj držijo.
    • To vecinoma civkajo taksni orto desnicarji  ... Pa ni vazno... ali je res ali ni ... Vazno, da se pljuva ... in mece polena pod noge ... Vse to, kar sedaj očitajo Golobu, so sami poceli v prejšnjih mandatih ... 
    • Dobro, za ZDA vemo, da tam je sranje za tiste, ki nimajo denarja. Za tiste, ki ga imajo je super. Sošolec iz osnovne  je predavatelj na univerzi v Los Angelesu in živi na veliki nogi (vila, bazen, super avto...) Švedska recimo je polna ta črnih in ni varna. A je kvaliteta življenja in sociale  še vedno veliko pred nami. Da ne govorimo o kaki Danski. Mi ne bomo tam, kjer so oni niti čez petdeset let ali pa še takrat ne. 😉 Je pa res, da so oni drugače vzgojeni (beri - niso balkanci). Tako, da mi smo realno  nekje v zlati sredini med zahodno Evropo in vzhodno. Naj vas ne zavede naše kao "javno, urejeno, zastonj javno zdravstvo. Ker ni zastonj.  Od vsake plače gre precej denarja vsak mesec. Sedaj so golobnjaki modro preimenovali dodatno v obvezno. In ga morajo plačevati vsi.  Recimo prijatelj, ki živi in dela v Švici je bil tam na operaciji rame. Ker je plačeval dodatno zavarovanje, je prišel na vrsto v dveh tednih, pripadala mu je enoposteljna soba z televizijo. In še veliko ugodnosti. Tako, da to je zame urejeno zdravstvo in ne ta smeh pri nas, ko pomeni "zelo nujno" čakalno dobo 15 mesecev. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.