Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni kolegi,

 

Nameravam kupiti komplet platišč za zimske gume, za svojo mazdo CX-3 (2017).

 

Našel sem komplet starejših platišč za mazdo 6 (2008), ki imajo ostale specifikacije sicer skladne, vendar pa je odstopanje pri ET. Na internetu sem zasledil, da je predviden ET za CX-3 med 48 in 52, medtem ko imajo ta starejša platišča ET 55.

 

Ali to v praksi pomeni da teh platišč ne bi mogel spraviti na avto? Oz. bi to lahko povzročilo kakšne težave?

 

Se v naprej zahvaljujem za pomoč!

Napisano (urejeno)

ET pomeni pozitivni odmik od središča platišča. Torek koliko je naleganje platišča na disk odmakjeno od sredine.

 

Med 52mm in 55mm je tako mala razlika, da realno ne bi smelo biti težav.

Večina jih take zadeve vozi in se jim žvižga. Tisti drugi, smo v manjši, pa nam to ni ok. Ne zaradi lastnosti ampak je sporno. Torej ali homologiraš ali pa voziš in upam, da stric na tehničnem ne bo imel slabi dan (če so Mazda pokrovčki tako ne bo nikoli ugotovil), ali pa da ne bo tako velike nesreče, da bi šla to zavarovalnica preiskovati.

 

Odločitev je tvoja.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pa še eno pomanjkljivost imaš. 

Ker je ET odmik od središča, moreš imeti enako široko platišče, upam, da se tega zavedaš. Torej ali gledaš 16", 17" ali 18". Tu zmes je 1J razlike v širini. 1J = 1" oz. 1" = 2.54cm.

 

ET za CX3 2017

in 

ET za Mazda6 2008

Napisano (urejeno)

Se strinjam. Ne bom reskiral glede na to da je na trgu ogromno bolj ustreznih alternativ.

 

Še dodatno laično vprašanje. Torej če gledam OEM specifikacije za CX-3, se pravi 6.5Jx16 ET50, potem kljub starejši verziji platišč (z omenjenimi specifikacijami) ne bi smelo biti nekih neprijetnih presenečenj? Tudi kar se tiče pnevmatik?

Popravljeno od Gizmonovski
Napisano

Drži.

Ne glede na to, kakšna pnevmatika je bila montirana, bo tvoja tovarniška ustrezala.

Napisano
pred 11 urami je Gizmonovski napisal:

Se strinjam. Ne bom reskiral glede na to da je na trgu ogromno bolj ustreznih alternativ.

 

Še dodatno laično vprašanje. Torej če gledam OEM specifikacije za CX-3, se pravi 6.5Jx16 ET50, potem kljub starejši verziji platišč (z omenjenimi specifikacijami) ne bi smelo biti nekih neprijetnih presenečenj? Tudi kar se tiče pnevmatik?

+ "ne OEM" felge s TUV certifikatom

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.