Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jest tudi malo dvomim, da ima porabo 8 oz. celo pod 8. Edin ce druga generacija pije vec kot dva litra napram tretji...kar pa dvomim, da je taksna razlika. Jest bi reku da pije dobrih 8 oz. slabih 9 litrov. A nisi Alex imel ravno take na testu ?

A ni hecno, da ti tle eni govorimo iz izkusenj pa noces verjet :-)

 

Tudi spritmonitor kaze 8.13 v povprecju...

Druga genetacija, ki jo imam porabi vec. Moja 2.0 nekaj vec, kot nova 2.5...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A te skyactive se zdaj ze da upliniti ali ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi za tak?no kot je moja imajo na sprintmonitor nekateri porabo 5, 14, 5,17...verjetno se vozijo brez gasa v zavetrju kamionov in gredo malo hitrej?i kamioni z lahkoto mimo njih. So skratka ovire na cesti.

 

 

Napisano

Kot ?e tolikokrat do sedaj: povpre?je glejte, ne min. oz. max. vrednost na spritmonitorju. Je to res tako neverjetno, da je nekaterim te?ko razumeti?

 

M6 od 2013 dalje, vsaj 5.000 km vnosov, med D in B ni niti liter razlike. Je vzorec 300 dizlov in 250 bencinarjev dovolj reprezentativen?

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&powerunit=2

 

Samo ro?ni menjalnik:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=1&powerunit=2

 

Samo AT:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

145 ro?ni bencinar vs. 150 ro?ni dizel:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&minkm=5000&powerunit=2

 

175 auto dizel vs. 192 auto bencinar

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=170&power_e=195&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

Ampak ja, bencinar kuri 3 litre ve?. :jupiii:

Napisano

Izpod 180konjev ni za jemat avto.

Sploh veliko kravo, kot je 6-ica.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Prodajalci novej?ih Mazd igrajo na karto slabe ponudbe, sploh bolj opremljenih razli?ic, zato navijejo cene. Spremljam ponudbo od poletja naprej, pa me ima, da bom ravno zaradi cen za?el gledati konkurenco, sploh ?vedsko.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Izpod 180konjev ni za jemat avto.

Sploh veliko kravo, kot je 6-ica.

Ja, ?e ima? v mislih benzinarja.

 

 

Napisano

Kot ?e tolikokrat do sedaj: povpre?je glejte, ne min. oz. max. vrednost na spritmonitorju. Je to res tako neverjetno, da je nekaterim te?ko razumeti?

 

M6 od 2013 dalje, vsaj 5.000 km vnosov, med D in B ni niti liter razlike. Je vzorec 300 dizlov in 250 bencinarjev dovolj reprezentativen?

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&powerunit=2

 

Samo ro?ni menjalnik:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=1&powerunit=2

 

Samo AT:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

145 ro?ni bencinar vs. 150 ro?ni dizel:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&minkm=5000&powerunit=2

 

175 auto dizel vs. 192 auto bencinar

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=170&power_e=195&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

Ampak ja, bencinar kuri 3 litre ve?. :jupiii:

Pojdi natan?neje pregledati vnose. Eden ima vnos 24 litrov 1150 km.Seveda je povpre?je nizko.

 

 

Napisano

?e dobro, da imamo izbiro, zagovorniki dizlov so pa? netrudljivi, tudi ?e jim predlo?i? dokaze. :)

 

192/194 bi bila idealna motorizacija, ?e bi bil na voljo ro?ni menjalnik (v USA/Kanadi je tako). Kot se spodobi vo?ena 2.0, po mo?nosti optimirana na 175 PS, ni zaznavno po?asnej?a od 2.5. Izku?nje iz prve roke.

@Alex: resno, da bi ?el gledat vsak vnos posebej za 550 avtov? :)

 

?e ?rta? nereprezentativne, torej prvih 10 z najmanj?o in zadnjih 10 z najve?jo porabo, verjetno ?ele na drugi decimalki za vejico zazna?, da se je ?tevilla spremenila.

 

Kakorkoli, over and out glede te teme, vsaj ve kaj ima in koliko mu avto porabi.

Napisano

Kot bi rekel Zmago: "Oprostite, vi ste bedak"  :hohoho:  :hohoho:  Ciljam na dizlarje, ki ne verjamejo porabi kljub dokazom. Prijatelju sem pokazal svoje vnose iz sprintmonitorja in tip re?e "ja valda, ne pije ti tolk malo". No od tu naprej sem takoj zaklju?il debato reko? "ja saj ma? prav, pojma nimam koliko MOJ avto pije, ti pa ve?". Ljudje niso vredni debate, ?e jim predlo?i? dokaze in ti ?e vedno tumpajo nekaj po svoje. Nekaj tak?nega se dogaja v politiki zadnje ?ase ampak tisto je ?e za pod aktualne dogodke.  :rolleyes:

Napisano

Sam podatek o porabi je pa smeh ... 192KM pa avtomatik in naj bi bila povpre?na 6,4 izven mestna pa 5,1. Kljub temu, da je Skyactiv motor res napredek v porabi pa vseeno si lahko zelo sre?en, ?e gre pod 8 litrov/100km.

 A ni na tejle fotki na zaslonu poraba 7,6l/100km

12.jpg

Napisano

Ta trenutna poraba ni? ne pove. Lahko je prej resetiral ra?. in vozil 70 na uro po magistralki. :)

 

 

Napisano

Ce slucajno koga zanima karambolirana Toyota Yaris >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13603014&display=Toyota%20Yaris%201.3%20VVT-i%20Luna

 

Motor je OK in pred karambolom je deloval brezhibno in je bil tudi redno vzdrzevan ... Bil je udelezen v verzinem trcenju ... :(

 

post-10-0-35812700-1540810800_thumb.jpg

 

post-10-0-57490800-1540810821_thumb.jpg

 

post-10-0-63006100-1540810835_thumb.jpg

 

post-10-0-88294700-1540810843_thumb.jpg

 

post-10-0-23821000-1540810850_thumb.jpg

 

post-10-0-72017800-1540810855_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ce slucajno koga zanima karambolirana Toyota Yaris >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13603014&display=Toyota%20Yaris%201.3%20VVT-i%20Luna

 

Motor je OK in pred karambolom je deloval brezhibno in je bil tudi redno vzdrzevan ... Bil je udelezen v verzinem trcenju ... :(

 

1-2.jpg

 

2-2.jpg

 

3-3.jpg

 

4-2.jpg

 

5-2.jpg

 

6-2.jpg

Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?

Zakaj bi dvignila roke.. saj ni bila voznica nic kriva...

 

Zavarovalnica je izplacala... pac ekonomsko totalko... enkrat so se pritozili na ponujeni znesek, ker pac vsi tako delajo ;)... pa so odbili, potem so rekli, da naj pac dajo tolk, kot je bilo... nevem tocno koliko ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest sem pri veriznem trcenu zvisu. Zenska se je zaletela v vozilo za menoj on pa v mene. Pred mano ni bilo nobenega. Zenska je pobegnila in jo nikoli niso nasli. Voznik kateri je posledicno povzrocil poskodbo na mojemu vozilu je ostal tam z menoj in sva poklicala policijo in smo spisali zapisnik in vse. No, nakoncu je mogu vsak svojo skodo na lastne stroske popraviti. Sem se dvakrat pisno pritozil nad zavarovalnico generali (njegova) in obakrat sem dobil zavrnjeno, ker on ni povzrocil nesrece. Naslednji korak je bila samo se tozba z generali...

 

Najvecja ironija vsega tega je bilo pa to,da so v prvo rekl ja da ni problema da to vse krijejo, ker je on kriv za poskodbo na mojemu vozilu. Ko je bilo pa potrebno placati racun za popravilo so ga pa zavrnili, ces da on ni povzrocitelj.. Se vedno imam postemplan dokument od cenilca, na kateremu pise kaj vse se popravlja na stroske zavarovalnice. Ta list papirja ni uradni dokument in si lahko z njemu rit ubrisem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ow20 ima tudi i20n, pa je olje po 35km na 89-91, če bi ga teral pa višje. Dobro si našel. Na Focusu je te podatek samo preko testerja.
    • Slovenci smo svetovni vrh. Ne fuzbal.  Alpinizem!   V alpinizmu nam ni nihče kos, edino Angleži še nekak držijo korak, pa še to samo zato, ker plezajo v navezah z našimi!     Aleš Česen tretjič prejemnik prestižnega zlatega cepina WWW.RTVSLO.SI Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, najvišjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi slovensko-britanska naveza Aleš...  
    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je     Lahko pa nastejem tud predloge, ki smo jih desetletja poizkusali vpeljati za sistem izboljsanja cestne varnosti s poudarkom na avtosolah (sistemom ucenja in testiranja kandidatov)   Rezultat: denar>kakovosti
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.