Skoči na vsebino

menjava motorja-ford probe-mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljen :)

 

 

naceloma ja....v USA dajajo 2.5V6 fordov motor v MX3 ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

Napisano

huuuuuuuuuudo

 

2.5 V6 bi ?e meni prav pri?el.. (samo cca 12-13k na mesec već $$)

pol pa ?e reg. khm...

 

ja.. vse ma svojo ceno!

Napisano

?e ma? kej konjev vi?ka, jih kar pri men raztovori, sej ne da bi mi jih prov kroni?no primanjkoval! :P

 

Zanimiva taktika, ponavad ho?ejo ma?ino menjat v obratni smeri, samo ekonomika pa je tut nekaj! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

 

kaj pa ?e bi na plin pre?altal?

33112_1.png

Napisano

?e je to isti motor, kot Mazdin, bi lahko menjal za 1.8 V6 brez problema. Vem, da 1.6 gre v 1.8 V6 kako pa ?al ne, ker me ni bilo zraven. :D

Sicer pa, ?e se bo? lotil prej objavi tukaj, ker mogo?e ti bo hitro uspelo stari motor prodati naprej (ali pa celo zamenjati) :cheers:

Napisano

ford probe ma tip motorja KL, mx-3 pa K8, kar po doma?e pomeni, da je motor med sabo zamenljiv, mo?nnost sesalnega kolektorja da se zamenja, lahko pa ostane isti... skratka z malo dela in truda se da marsikaj s?arat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

Napisano

a pa?e menjava tud z mojo ma?ino (z5)??

 

brez ve?jih preedelav NE

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

 

 

MX-3 moja ima 1200kg, kon?na je tam okoli 180 km/h.

 

Poglej ?e na www.mx-3.com je nekaj napisano o tem kako se vgradi V6 namesto 4 valjnega ti pa potem samo obratno naredi? pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.