Skoči na vsebino

Manj?a mo? od deklarirane


Boss

Priporočeno sporočilo

V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarni?kih specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pa? podarjenemu konju ne gleda na v zobe.

 

Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pi?le 4 konje pade v vi?ji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za ni?ji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in zna?a od 20-40jurjev.

 

A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...

 

Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privo??i tako blama?o saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in po?ez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s tak?nim "?ibkej?im" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato pla?ujejo za "nagrado" oz nevednost ?e ob?utno dra?je zavarovanje.

 

Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati ?e izpis merjenja mo?i, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa je svinjarija!!! :angry: Jaz bi se ?e prito?o,samo vpra?anje,po kolkem ?asu bi to ugotovil.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sem se res, samo se mi zdi, da fantje tam za dolo?ene stvari mal mim tol?ejo predvsem tisti, ki trdijo, da je normalno da ti na valjarjih poka?e 20-30% manj kot na gredi, kjer naj bi se merila mo? za tehni?ni podatek naveden v homologaciji. Ker bi bilo potem pri 140 konjskem motorju na valjih kazalo tam nekje okrog 100 konjev, kar pa ni res, ker recimo pred ?ipanjem ponavadi preverijo serijsko mo? in je ta v ve?ini primerov skoraj to?no taka kot v teh.podatkih - ok par procentov gor dol.

 

Kle pa govorimo o 6% razlike in za cel zavarovalni razred kar ni sprejemljivo ?e posebej ker so na supertestnem Golfu z enakim motorjem zmerili na teh valjih ve? kot 140KM.

 

Nekaj tu ne ?tima, lahko tudi pri merilni napravi, ki ali ni umerjena ali pa je celo mo?no manipulirati s podatki :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo toliko v premislek, ve?ino avtomobilov merijo mo? na gredi oziroma sklopki, tako da dejansko je na kolesih je vedno manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo toliko v premislek, ve?ino avtomobilov merijo mo? na gredi oziroma sklopki, tako da dejansko je na kolesih je vedno manj.

 

?e, ?e, samo razlika na gredi in kolesih je vsaj 15% oziroma raje ?ez 20%. Tukaj govorimo pa o 6% razlike na kolesih od tistih, ki jo deklarira proizvajalec v teh.podatkih. Pri tem je pa na istih valjih testni Golf pokazal skoraj to?no nazivno mo? (140KM) in to so tekom supertesta v razli?nih obdobjih (za?etek, sredina in konec testa)merili 3x in je bila razlika med najmanj?o zmerjeno in najve?jo cca 1% (1,5KM).

 

V glavnem nekaj tu ne ?tima, ker govorimo o 8KM, ki so izginili neznano kam. To ni malo in ta razlika pomeni, da si pla?al nekaj kar nisi dobil (tudi top speed je bil za 8km/h ni?ji od deklariranega).

 

Pa mi povejte kaj bi vi naredili v takem primeru, da kupite nov avto - odkartate >7milijonov in greste preverit avto na valje in ugotovite, da ne dosega deklariranih tehni?nih podatkov. Poleg tega, da ne dobi? tistega kar si pla?al te vsako leto ?e zavarovalnica "tepe" z vi?jo zavarovalnino (meja je 136KM), ker ima? napisano v karton?ki 140KM, ki pa jih sploh ne dosega? oziroma si po?teno spodaj. Ne vem, jaz se verjetno ne bi sprijaznil s tem, da gre za tolerance, pa slabo gorivo, pa ponedeljkov avto, pa razli?ni pogoji za dolo?anje nazivne mo?i - ja ne vem no saj neki standardi pa morajo obstajati ali je to vse tako malo po doma?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e, ?e, samo razlika na gredi in kolesih je vsaj 15% oziroma raje ?ez 20%. Tukaj govorimo pa o 6% razlike na kolesih od tistih, ki jo deklarira proizvajalec v teh.podatkih. Pri tem je pa na istih valjih testni Golf pokazal skoraj to?no nazivno mo? (140KM) in to so tekom supertesta v razli?nih obdobjih (za?etek, sredina in konec testa)merili 3x in je bila razlika med najmanj?o zmerjeno in najve?jo cca 1% (1,5KM).

 

V glavnem nekaj tu ne ?tima, ker govorimo o 8KM, ki so izginili neznano kam. To ni malo in ta razlika pomeni, da si pla?al nekaj kar nisi dobil (tudi top speed je bil za 8km/h ni?ji od deklariranega).

 

Pa mi povejte kaj bi vi naredili v takem primeru, da kupite nov avto - odkartate >7milijonov in greste preverit avto na valje in ugotovite, da ne dosega deklariranih tehni?nih podatkov. Poleg tega, da ne dobi? tistega kar si pla?al te vsako leto ?e zavarovalnica "tepe" z vi?jo zavarovalnino (meja je 136KM), ker ima? napisano v karton?ki 140KM, ki pa jih sploh ne dosega? oziroma si po?teno spodaj. Ne vem, jaz se verjetno ne bi sprijaznil s tem, da gre za tolerance, pa slabo gorivo, pa ponedeljkov avto, pa razli?ni pogoji za dolo?anje nazivne mo?i - ja ne vem no saj neki standardi pa morajo obstajati ali je to vse tako malo po doma?e.

 

?e en razloga zakaj NE ?vaba. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.