Skoči na vsebino

PROBLEM PRI MAZDI 323 F 1.6 16V

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

Napisano

A ima? mogo?e preve? olja v motorju, ker kot vem grejo skozi to cevko oljni hlapi, da bil pa prav olje pa ne vem kaj bi bilo. Ali pa ?e ti je voda pri?la med olje in ga je zato prve? in am ?ez me?e :ne vem:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

drugace pa je mozna markotova varijanta...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

oj!!! ja madoni? poglej kok olja ma? not sj ma? ?ipko pa preveri!!!

 

?e ga je preve? pol bo najbr? to vtrok.....je pe ras da sm js tud ?e melk olja mal ?ez maximim po ?ipki pa ni vn metal olja je pa blo masno (logi?no ?e pa je to nekak oddu?ek za olje!!)

 

?e ma? olja dovol pa ga useeno spusti kake pol litra vn pa pol probaj kako pa kaj!!!

 

Lahko pa tid olna pumpa za?ela na fov? ?pricat olje po ventilih

(?e je avto stal se lahko kaka usedlina nabere na kanalih!!!(po moje)

 

no upam da po?tima? zadevo!!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

 

Ne vem, kako je pri Mazdi 323, pri moji blagovni znamki se to dogaja pozimi zato, ker se v cev, ki vodi od ?epa v zra?ni filter zama?i z gosto usedlino, ki nastane zaradi me?anja oljnih par in vodne vlage iz zraka. Ta usedlina je gosta skoraj kot mast in prepre?i izena?evanja pritiska oljnih par v motorju. Najmanj kar se lahhko zgodi je, da pod obremenitvijo izmakne cevko, ali merilec vi?ine olja in tako sprosti notranji pritisk. Lahko pa izmakne celo tesnilo ventilov in skoraj vse olje vr?e ven.

Postopek: odstrani obe cevi, od motorja v filter in cev, ki povezuje zgornij in spodnji del motoja. To so cevi, ki vodijo od ulivnega grla olja, ponavadi je ena, ki se preko dvokrakega ventila razcepi na tisto, ki gre v filter in tisto, ki gre v motor. O?isti jih, o?isti pa tudi razdelilni ventil, v katerem so po navadi filtrirne mre?ice.

In te?ava bo tako (upam) sanirana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ker pravi?, da si nehal avto vozit v zimskih mesecih in ?e posebej, ?e si pred okvaro pumpe imel ve? kratkih vo?enj je to kar je napisal Sirius zelo verjetno ?e posebej, ker je nato avto stal pol leta.

33112_1.png

Napisano

fantje res vam hvala za prijazno pomo? ko si bom vzel malo ?asa bom zadevo saniral in vam napi?em kako se je izteklo :bravo::bravo::bravo: res vam hvala za pomo? :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::rispekt:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

 

Ta posuda se zove OIL CATCH CAN i morala bi bit izvedena kako treba jer nije sve o povezivanju i stavljanju 2 cijevi na posudu.

 

Postazi neke uputr o dimenzijama na internetu

 

Inace ta se povezuje na iberlauf mislim....,kahko pa gre tudi mali filter na njeno mjesto (nevem kak se zove). Posuda mora biti od materijala koji ce uvjek bit hloadniji od motora...dakle Innox npr. I on na temelju razlike u temperaturi kondenzira uljne pare na stjenkama kantice....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.