Skoči na vsebino

PROBLEM PRI MAZDI 323 F 1.6 16V


DEVIL

Priporočeno sporočilo

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

drugace pa je mozna markotova varijanta...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oj!!! ja madoni? poglej kok olja ma? not sj ma? ?ipko pa preveri!!!

 

?e ga je preve? pol bo najbr? to vtrok.....je pe ras da sm js tud ?e melk olja mal ?ez maximim po ?ipki pa ni vn metal olja je pa blo masno (logi?no ?e pa je to nekak oddu?ek za olje!!)

 

?e ma? olja dovol pa ga useeno spusti kake pol litra vn pa pol probaj kako pa kaj!!!

 

Lahko pa tid olna pumpa za?ela na fov? ?pricat olje po ventilih

(?e je avto stal se lahko kaka usedlina nabere na kanalih!!!(po moje)

 

no upam da po?tima? zadevo!!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

 

Ne vem, kako je pri Mazdi 323, pri moji blagovni znamki se to dogaja pozimi zato, ker se v cev, ki vodi od ?epa v zra?ni filter zama?i z gosto usedlino, ki nastane zaradi me?anja oljnih par in vodne vlage iz zraka. Ta usedlina je gosta skoraj kot mast in prepre?i izena?evanja pritiska oljnih par v motorju. Najmanj kar se lahhko zgodi je, da pod obremenitvijo izmakne cevko, ali merilec vi?ine olja in tako sprosti notranji pritisk. Lahko pa izmakne celo tesnilo ventilov in skoraj vse olje vr?e ven.

Postopek: odstrani obe cevi, od motorja v filter in cev, ki povezuje zgornij in spodnji del motoja. To so cevi, ki vodijo od ulivnega grla olja, ponavadi je ena, ki se preko dvokrakega ventila razcepi na tisto, ki gre v filter in tisto, ki gre v motor. O?isti jih, o?isti pa tudi razdelilni ventil, v katerem so po navadi filtrirne mre?ice.

In te?ava bo tako (upam) sanirana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker pravi?, da si nehal avto vozit v zimskih mesecih in ?e posebej, ?e si pred okvaro pumpe imel ve? kratkih vo?enj je to kar je napisal Sirius zelo verjetno ?e posebej, ker je nato avto stal pol leta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

 

Ta posuda se zove OIL CATCH CAN i morala bi bit izvedena kako treba jer nije sve o povezivanju i stavljanju 2 cijevi na posudu.

 

Postazi neke uputr o dimenzijama na internetu

 

Inace ta se povezuje na iberlauf mislim....,kahko pa gre tudi mali filter na njeno mjesto (nevem kak se zove). Posuda mora biti od materijala koji ce uvjek bit hloadniji od motora...dakle Innox npr. I on na temelju razlike u temperaturi kondenzira uljne pare na stjenkama kantice....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Alfa Romeo in Opel Omega? 😉   Moral sem, ne me tepst 😜  
    • Lep pozdrav iz Kopra...   In iz novega nadomestnega vozila: Ford Tourneo Connect s sedmimi sedeži, sprednjim pogonom in 84 kW 1,5 litrskim bee eeen ... ... ... Torej, ni dizel. Zdaj pa gremo v domače hribe...
    • Nisem govoril o politikih,ampak o Slivki oz. normalnih smrtnikih. Politika je kurba,in taki so tudi pilitiki. Samo vprašanje je,ali je človek neumen,in jim nasede.   O levičarjih in desničarjih po političnem prepričanju pa sem tudi že pisal. V osnovi je tako,da levičarji stremijo k temu,kako se bi naj drugi spremenili,da dosežejo idealbo družbo,desničarji pa stremijo k rast,trudu in izboljšanju sebe,da tako izboljšajo družbo.   Pozor-ni lahko biti desničar...pa preberite temo,ko se je hotelo @Alex nadeti nagobčnik....se boste takoj spomnili,kaj mislim.   Lažje je biti levičar,zahtevati pravice,in pozabljati na dolžnosti.
    • Dobr ti to predalčkaš ljudi. Drugač pa je treba ločit med nekimi aktivisti, ki si več ali manj pumpajo ego z mislijo kaj dobrega delajo na tem svetu od tistih, ki se imajo za levičarje zato, ker jim je enakopravnost v družbi zelo pomemba, socialna razlike čim manjše, ki nemarajo nebrzdanega neregulirange besnenja kapitalizma in kapitala.  Ravno tako velja, da na desni tudi niste vsi janšisti in da eni znate tud razmišljat brez politične predpriprave pranja možganov.
    • Te vrline so tuje vsem politikom po vrsti... ni vazno, ali so levi, desni, zgornji, spodnji ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.