Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sva ?e dva. :bravo::bravo:

Res mi je najbolj sme?no, ko ti kdo re?e, da se ti za "manj?e" ?tevilo kilometrov ne "spla?a" kupit dizla. Kot da bi bilo vse le v ni?ji porabi... :hohoho:

 

Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? ?zmeden?

 

Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari.

 

Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sva ?e dva. :bravo::bravo:

Res mi je najbolj sme?no, ko ti kdo re?e, da se ti za "manj?e" ?tevilo kilometrov ne "spla?a" kupit dizla. Kot da bi bilo vse le v ni?ji porabi... :hohoho:

 

navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol
Napisano

:hohoho: hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz? :P

 

Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora. :danzoman:

33112_1.png

Napisano

Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? ?zmeden?

 

Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari.

 

Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija)

 

potem ves bl novo,vec elektronike vec problemov
Napisano

:hohoho: hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz? :P

 

Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora. :danzoman:

 

Mir z vami :P

Sori, me je mal zaneslo.

Vsi razli?ni - vsi enakopravni :mi pijemoo: .

Tud jaz bom enkrat kupu hibrida :bravo:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol

 

A greva probat ?

?tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?

S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?

Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo sramezljiv elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A greva probat ?

?tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?

S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?

Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo sramezljiv elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor.

 

ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo
Napisano

ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo

 

Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.

Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? :rispekt: navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej.

 

Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber.

 

 

Pa zelo smo OFF topic. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.

Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? :rispekt: navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej.

 

Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber.

Pa zelo smo OFF topic. :ne vem:

 

 

problemi so ve?ni.... :ne vem:

 

je ?e kateremu uspelo s softwerom zaobit ta k..... filter :angry2:

Napisano

navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol

Oprosti, nevem kje si to pobral, da je treba dat dve brzini dol da nekam gre. Sam vozim Mazdo5 z 1.8 bencinarjem in ko imam pri?gano klimo se le to opazi za odtenek, druga?e pa avto vle?e skoraj enako kot pri izklopljeni klimi.

 

Napa?en podatek...

Napisano

najbr? je zmanjkalo tiste teko?ine za dodatek dpf-ju ki jo avto dodaja gorivu

 

Mazda ni Francoz......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Malo sem prebiral to va?o stran, pa em ugotovil, da imamo podobne probleme.

V marcu sem kupil mazdo 5 diesel in se mi je ?e kar kmalu pojavil prvi problem. Na relaciji proti Umagu se mi je pri?gala lu?ka za filter td DPF, ki pa ni ugasnila, motor je izgubil mo?, pri?gala se je ?e lu?ka za motor. Avto sem peljal na srvis, kjer so naredili regeneracijo in sem seveda dobro pla?al. Naro?ili so mi, da moram voziti z vsaj 2000 obrati in ve?. Kmalu za tem, spet na dalj?i relaciji se mi je spet zgodila enaka stvar. Avto sem odpeljal na servis v Ljubljani, kjer so mi zamenjali olje in naredili regeneracijo za dobro ceno... Sedaj je sicer nekaj ?asa mir, se pa vedno bojim, da bi se kaj "pri?galo". poraba pa mi je seveda mo?no porastla. Sedaj mi tro?i okoli 9 in ?ez.

Ali je morda kdo ta problem re?eval kako druga?e. Serviserji sicer razli?no odgovarjajo. Eni pravijo, da je lamda sonda, drugi, da je kriva nafta, tretji da je treba z zelo visokimi vrtljaji vozi, ?etrti, da se pri teh motorjih nikoli ne ve kdaj se dela regeneracija, naj bi se pri izpuhu videlo, v petih mesecih tega ?e nisem opazil..

Hvala za va?a mnenja.

Franci

Napisano

Na izpuhu bo? te?ko kaj videl. Saj jaz na moji ?estki, nisem opazil karkoli ?udnega v ?asu regeneracije. Pomoje bo prej kaka sonda? Jaz sem imel podoben problem. Nafta ne more biti kriva, kdor to re?e je ?alabajzer. Potem peljemo vsi avte nazaj v salon in je stvar re?ena? To je isto kot to ,da ti pri nakupu ponavadi nih?e ne re?e, tega avta pe ne jemat ?e se boste bolj malo vozili na relacije, ampak se vsi lepo smehljajo..

 

?e ima? kolikor toliko relacije bi moralo biti ok. Jaz imam kranj-ljubljana (slu?ba) in zadeva dela ok. Dokler vse sonde delujejo normalno....

Napisano

Franci, ?e te zajebava DPF na relaciji je skoraj sigurno krivda enega izmed senzorjev/sond (to ni lambda sonda, da ne bo? okrog razlagal, ker te bodo samo ?udno gledali), ki merijo razliko v pritisku pred filtrom in za njim. Ko se filter ma?i se pove?uje pritisk pred filtrom in to bele?i senzor, ki v kombinaciji z unim za filtrom dolo?i razliko v pritisku in s tem zama?enost filtra.

 

Ko je zama?enost 75% se spro?i cikel regeneracije katerega lahko spremlja? tako, da nastavi? BC na trenutno porabo, ki bo kazala od 1,5-4 litre vi?jo kot je takrat, ko regeneracija ne deluje. Ko se regeneracija kon?a se tudi prikaz porabe vrne na obi?ajene vrednosti.

 

Vzrok, d aima? problem s tem DPF-jem pa je verjetno v teh dveh senzorjih oziroma enem izmed njih, ki napa?no od?itava pritisk in v tvojem primeru verjetno ali prepozno ali pa prezgodaj dolo?i ?istilni ciklus DPF-ja in zmeda in lightshow na armaturki je zagotovljen.

 

?e se ti bodo te?ave ponavljale se s serviserji pomeni okrog tega in se ne daj odgnati z zgodbicami o vo?nji z visokimi obrati ipd. :blush:

33112_1.png

Napisano

Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo.

kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE).

Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum.

?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?.

franci

Napisano

Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo.

kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE).

Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum.

?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?.

franci

 

lohk si pa bele?i? na www.poraba.com kjer ti samo prera?unava porabo ;)

Napisano

Franci!

Simptomi, ki jih navaja? ka?ejo na omejen pretok izpu?nih plinov skozi DPF (pove?ana poraba, na?iganje signalizacije, izguba mo?i, prehod na rezervni program delovanja motorja...). Najverjetneje si pri?el do faze, ko je elektronska regeneracija DPF neu?inkovita, oziroma o?isti filter le toliko, da se trenutno signalizacija ugasne, po nekaj 100km pa se ponovno na?ge, ker senzorji ponovno zaznajo pove?anje pritiska izpu?nih plinov v filtru. Jaz sistema DPF ne poznam v detajle, menim pa, da obstaja mo?nost demonta?e DPF in ro?nega ?i??enja (izpiranja ali kaj podobnega). Pozanimaj se na servisu o tej varianti. V nasprotnem lahko postane? vir dodatnih zaslu?kov serviserjev, ki ti bodo "regenerirali" DPF na vsakih 1000, ali 2000 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.