Skoči na vsebino

problem z mazdo 5


Priporočeno sporočilo

[Za sebe vem, da po preteku garancije gre ta filter ven, razen ?e res ne bo problemov.

Zvonko, izgleda da ima? res ponedeljkov avto in ti ga nemudoma morajo zamenjati. Filter so ti ?e menjali ali ne? Jaz bi zraven pripeljal novinarje (recimo AvtoMagazin), kjer bi spremljai tvojo zgodbo in jo

seveda objavili. Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.

Lep pozdrav,

Bojan

 

hvala za nasvet ,dobil sem ?e mail od uredni?tva ene od avtorevij(katere pa? nebom delal reklame)da bi pri njih objavili to ?torijo, pa bom ?e malo po?akal saj me je sram ,da imam tak avto ,ne ?elim pa ga prodati nekomu ker vem ,da bi ga s tem pa? pahnil v obup. Kontaktiral sem MMS in sicer vodjo tehni?ne slu?be in se dogovoril sa sestanek inobljubil mi je,da bo poiskusil problem razre?iti. :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius zolo dobro zadevo si na?el tole o serijski napaki! :rispekt:

 

In na fuckin' servisu se niso mogli o tem pozanimati?? <_< Sramota. Ti jim kar povej, da si SAM poiskal in na?el v ?em je najverjetneje napaka, oni so te pa ves ta ?as amo po doma?e povedano nategovali. Sramota! Dnar nazaj pa zastonj u?timati zadevo manj se niti ne pogovarjaj. :angry:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim ,da so se sedaj stvari za?ele obra?ati na bolje ,potem ko mi je gospod iz MMS ponovno ponovil delovanje DPF FILTRA in na?in pravilne vo?nje (to, kar so mi vsaki? povedali na servisu(g.Majes ) da je pri?iganje odvisno od na?ina vo?nje) in je tudi gospod iz MMS od?el na testno vo?njo in"padel" na vo?nji (pri?gala se mu je DPF kot sem mu napovedal jaz po cca 25 km(bil sem mu za sovoznika)) se je mislim kon?no pokazalo,da je napaka drugje :danzoman: in ne v mojem na?inu vo?nje ampak na avtomobilu ,kot sem vedno vstrajno trdil jaz.

Prav tako je pohvalno,da je gospod iz MMS sam pri?el po avtomobil k meni domov in mi pripeljal nadomestno (svoje) vozilo, po drugi strani pa me je verjetno imel dovolj saj sem bil verjetno sedaj ,ko sem bil pri koncu z ?ivci tudi nenormalno te?en ,da so me za?eli jemat resno.

avto je sedaj na sevisu in sedaj kon?no upam v to,da bo petica naposled le za?ela delovati normalno in mogo?e s tem ko bodo na mojem avtu odkrili tovarni?ko napako pomagal tudi komu izmed vas,da mu ne bo treba prepri?evati seviserjev,da vozi normalno in je napaka v avtu in ne v na?inu vo?nje.

avto pa kar naj bo na sevisu ,da bo napaka najdena in odpravljena saj imam spodobno nadomestno ?estico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav tako je pohvalno,da je gospod iz MMS sam pri?el po avtomobil k meni domov in mi pripeljal nadomestno (svoje) vozilo,

 

Po mojem je dobil podatek o dogajanju s tega foruma.... ker kot mi je znano gledajo oziroma spremljajo ta forum tudi nekateri vodilni s slovenskega mazda sveta-.......

 

 

mogo?e pa je use reees.... :aaaaa:

 

 

Zvonko.... tokrat sr?no upam da bo uspelo.... Good Luck... :prstgor:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da bo napaka kon?no odpravljena (zamenjan je ra?unalnik,kateri je kazal napa?no)saj je petica na testiranju pri MMS od 24.8. in upam da bo 31.8 kon?no delovala,seveda vas obvestim

 

Sem ?e pomislil, da bodo zamenjali ?oferja.

Upam, da se bodo iz tega primera nekaj nau?ili. ...predvsem to, da je kupec "gospod", ki mu serviserji prisluhnejo in tudi to, da je tudi elektronika zmotljiva, kvarljiva roba, ki se v?asih pokvari ?e preden se vgradi...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avto sem dobil ,dela, napaka ni bila na?in vo?nje ampak je lu?ka DPF utripala zaradi drugega vzroka (baje povi?an nivo olja)kar pa v resnici ni bil,menda so zamenjali ra?unalnik,kot sem dejal imel sem avto pokvarjen 4 mesece ve? ko en mesec skupaj je bil na servisu ,vendar po mnenju MMS je sedaj avto popravljen ",to ,da ga vozi? na servis in ,da si vedno ti kriv za napako z na?inom vo?nje,stro?ke katere si imel ko ga vozi? na jalova popravila ,(zaradi po mojem mnenju neznanja seviserja G.Majesa )pa lahko pozabi? oz si lahko sre?en ,da ti avto dela. ali kot sem ?e dejal na za?etku MAZDA PRVI?,ZADNJI? IN NIKOLI VE?.

 

Vso to zgodbo sem objavil,da se boste bralci te rubrike la?je odlo?ali pri nakupu avtomobila,verjetno pa bo objavljena v eni izmed avtorevij v kateri pa vas bom seveda obvestil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato pa jaz vedno pravim raje 2 ali ve? let star avto kot pa novega, ker do takrat so po tava?jem ?e odpravljene napake pa ?e bolj ugodno ga dobi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zvonko,

 

hvala za iz?rpno sporo?ilo.

 

Res upam, da je sedaj avto popravljen in ti bo slu?il, tako kot mora.

 

Sramota za servis, da so tako dolgo odla?ali. Na ?alost je tudi pri drugih avtomobilskih znamkah

podobno, problemi sop pri vseh (?e ve?ji) in serviserji te j..... niti za 5 posto.

 

Filter DPF tudi od oktobra uvaja Renault (prenovljeni Scenic) in po?asi postaja nujno zlo, ki bo ?e marsikomu povzro?il kak?en siv las. Mislim, da bo tehnologija ?ez par let res zrela za masovno uporabo.

 

Lp,

Bojan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam z g. Majesom neverjetno dobre izkusnje. Ne sam da je profesionalen ampak tudi extremno prijazen in ustrezljiv. Recimo enkrat mi je crknil motorcek za regulacijo visine luci in mi je potekla garancija, on je to zamenjal brezplacno in je dal na svoj avto. Pa se vedno fer je bil. tko da jaz ne vem kaj je blo v tvojem primeru...

 

Pa se nekaj: a ste kdaj pomislili da je vcasih problem tudi pri vasi komunikaciji, ker z gamo kot pravim imam res odlicne izkusnje....vsakic ko grem vzamejo cas zame. David npr. ma tudi iste izkusnje...

 

PS: nov avto je nov...najboljsi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga opcija pa je,da avto kupi? po prenovi/faceliftu. Takrat je cca. dve do tri leta ?e na tr?i??u in za?etne napake so v veliki ve?ini odpravljene.

lp vuk

 

ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...

 

Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd

 

Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz se strinjam, da so na Gami ustr?ljivi, g Majes pa na?eloma vedno izpolni kar obljubi. Verjamem pa, da si bil na Gami prvi s takim problemom in niso vedeli kako in kaj.

 

Sam osebno sem zagovornik nakupa novega avtomobila, in prenovljenega, da so otro?ke napake res odpravljene (spomnite se pump pri dieslih), pri prenovljeni mazdi6 pa so bili zaradi Euro 4 primorani vgraditi ta filter - tehnika pa na ?alost ?e ni dodelana

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni vedno ?isto tako in ?e vzamemo ravno faceliftano ?estko, ki ima v traktorski razli?i po novem to?no ta filter trdnih delcev, ki dela ?talo v Zvonkovi petki...

 

Ve? ali manj je verjetno ve?ino odvisno kako sre?no roko ima? pri nakupu pa naj se gre to za Mazdo, Toyoto al pa VW-ja, Fiata, Renaulta...itd

 

Razlika je samo v tem, da procentualno ima? pri prvih dveh ve?jo verjetnost, da bo vse OK ;)

 

Seveda no vedno ?isto tako,saj sem napisal,da je to ?e druga opcija...glede ve?je verjetnosti pri ne japonskih znamah je pa tudi bolj tako,tako. Ne gre se najbolj na to zana?at bi jaz rekel.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mam z g. Majesom neverjetno dobre izkusnje. Ne sam da je profesionalen ampak tudi extremno prijazen in ustrezljiv. Recimo enkrat mi je crknil motorcek za regulacijo visine luci in mi je potekla garancija, on je to zamenjal brezplacno in je dal na svoj avto. Pa se vedno fer je bil. tko da jaz ne vem kaj je blo v tvojem primeru...

 

Pa se nekaj: a ste kdaj pomislili da je vcasih problem tudi pri vasi komunikaciji, ker z gamo kot pravim imam res odlicne izkusnje....vsakic ko grem vzamejo cas zame. David npr. ma tudi iste izkusnje...

 

PS: nov avto je nov...najboljsi :D

 

lahko ,da ima? ,verjetno ima mo?akar tudi nekaj znanja, pri njem me je najbolj motilo to,da ni hotel prisluhniti ,da je problem drugje in ne v na?inu na?inu vo?nje. kategori?no in vstrajno je zavra?al da bi bila napaka na avtomobilu ( vendar je bila) in zaradi njegovega "znanja" sem avto vozil na servis kjer so mi vsaki? restirali ra?unalnik po ?isto nepotrebnem . v enem tednu po zamenjavi ra?unalnika sem prevozil 2000 km in avto zaenkrat deluje normalno ,celo poraba je manj?a kot pred zamenjavo , tako da so njegove izjave ,da sem vozil avto na kratke razdalje pa? plod njegovega razmi?ljanja in mo?akar se bo pa? moral kar ?e nekaj nau?iti. :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljen Zvonko,

tole je bil pa res kri?ev pot(Prebral cel topic). Upam, da je sedaj vse OK.

Imam tudi Mazdo 5(110). Naredil 17k km. Zaenkrat vse OK. Sem jo zadni? stisnu 205km/h tko da upam, da je filter ?ist. Sicer sem sedaj ko imam diesel nehal tankat na Petrolu. Tankam Agip. Sem nekaj bral tu na forumu, da ta novi diesel na Petrolu ni ravno to za kar ga imajo.(To ?e sedaj to?no ne vem, bo treba kak?ne resne ?tudije prebrat).

Sedaj res razmi?ljam, kateri servis bi bil najbolj primeren. Upam, da so se tu na Cosmosu kaj nau?ili. Kot sem sli?al naj bi bili oni nekje najve?ji "znanstveniki."

Kot ste napisali vam poraba ka?e liter ve? kot dejansko. Meni tudi. Kot mi je znano to na servisu z lahkoto nastavjo.

 

Vsi lepo pozdravljeni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen Zvonko,

tole je bil pa res kri?ev pot(Prebral cel topic). Upam, da je sedaj vse OK.

Imam tudi Mazdo 5(110). Naredil 17k km. Zaenkrat vse OK. Sem jo zadni? stisnu 205km/h tko da upam, da je filter ?ist. Sicer sem sedaj ko imam diesel nehal tankat na Petrolu. Tankam Agip. Sem nekaj bral tu na forumu, da ta novi diesel na Petrolu ni ravno to za kar ga imajo.(To ?e sedaj to?no ne vem, bo treba kak?ne resne ?tudije prebrat).

Sedaj res razmi?ljam, kateri servis bi bil najbolj primeren. Upam, da so se tu na Cosmosu kaj nau?ili. Kot sem sli?al naj bi bili oni nekje najve?ji "znanstveniki."

Kot ste napisali vam poraba ka?e liter ve? kot dejansko. Meni tudi. Kot mi je znano to na servisu z lahkoto nastavjo.

 

Vsi lepo pozdravljeni.

 

kljub temu,da upam,da je tovarni?ka napaka odpravljena,se nebi ve? odlo?il za nakup dizla saj poraba pri petici ni tista kot pi?e v tehni?nih podatkih in se giblje med 8 in 9 litri,kar bi pri dana?nji tehniki bilo lahko za 20 ali 30% procentov manj, pa tudi zelo me moti da avto vle?e samo med 2 in 3 tiso? obrati vi?ji obrati so zgolj pobo?na ?elja saj v ?esti prestavi ne dobi? ve? kot 3200 obratov, kar pa se ti?e pri?iganja DPF lahko re?em za mazdo le tri besede : SRAMOTA ,SRAMOTA IN ?E ENKRAT SRAMOTA , da obrazlo?im:dovolj je ?e,da avto parkrat prepelje? in se ti lu?ka pri?ge. mislim,da je vsega kriv software kateri hladne pline ?e enkrat po?ilja na izgorevanje,ali povedano po doma?e kar za ven ni dobro ni dobro niti za not,?e im manjka znanja,prehitro dajo ven nekaj kar ni preisku?eno, prevo?enih imam 24.800 km zato lahko govorim iz izku?enj z mazdo 5,mislim,da je nujen popravek softwara kateri nebo ve? dovoljeval ponovno se?iganje plinov saj s tem slabi izgorevanje in pa avto bi moral vle?i tudi pri vi?jih vrtljajih,kar pa sedaj ne,lep pozdrav vsem :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se strinjam,da gorivo ni povsod enako vendar gorivo odgovarja zahtevanemu standardu v dr?avi ,verjetno zahteve niso tako stroge kot drugje v EU,zato je logi?no ,da bi moral biti tudi avto narejen tako da ga mu ta kvaliteta ustreza ?e pa ne, pa ga pa? (avto) naj ne prodajajo ?e mu na? standard goriva ne ustreza, po letu 2009 naj bi bilo dizelsko gorivo kvalitetnej?e in usklajeno po vsej EU.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da vle?e Mazda 5 samo med 2000 in 3000 obrati se mi ?e ne zdi tako hudo saj naj bi imela ?e pri 1500 300Nm navora pri 2000 obrati pa 310Nm kar je 100%. To pomeni oziroma ?e jo ?ge? do 4000 obratov samo isto vle?e. To sem se apsolutno moral navadit pri prehitevanju saj mora? razumet da jo to to in ni? ve?.Sem vozi 1.9 TDI(rde? I) audi in je enako samo, da je ta stalni sunek manj?i. Enako se mi je zdelo pri Peugeotu. Skratka to je diesel. Glede na to, da sem prej vozil 1.8GTI, je to velka razlika, saj je ta vlekel do 6500 oziroma pri 7200 je bila blokada. Noro. Pogre?am. Je pa razlika v porabi. Tam je bila 10l tu pa je nekaj nad 7l in s to razliko, da se z Mazdo tudi peljem 180km/h kar pa je tudii lepo.

Velika ?alost pa je ta, ?e ti na servisu re?ejo, da mora vozit med 2500 in 3500 vrtljaji. Zakaj torej sploh diesel, saj se tu poraba mo?no pove?a drasti?nega u?inka v brzini pa ni.

Zaenkrat vozim normalno z niskimi vrtljai (po mestu in okolici, na avtocesti pa cca med 2500 i 3500), saj se mi do sedaj ?e ni pri?gala ?ude?na lu? DPF.

Do sedaj sem zadovolje, me pa mo?no zanima kaj bo s tem filtrom. Upam, da bo ?e naprej OK, ?e ne ga pa od?agam ven po garanciji ?e to deluje normalno kot je nekdo ?e omenil. Vseeno bom ekolo?ko ?istej?i kot Golf 1 ali 2 ter razni Tami?i ko se skoraj zadu?i?, ?e vozi? za njim.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da vle?e Mazda 5 samo med 2000 in 3000 obrati se mi ?e ne zdi tako hudo saj naj bi imela ?e pri 1500 300Nm navora pri 2000 obrati pa 310Nm kar je 100%. To pomeni oziroma ?e jo ?ge? do 4000 obratov samo isto vle?e. To sem se apsolutno moral navadit pri prehitevanju saj mora? razumet da jo to to in ni? ve?.Sem vozi 1.9 TDI(rde? I) audi in je enako samo, da je ta stalni sunek manj?i. Enako se mi je zdelo pri Peugeotu. Skratka to je diesel. Glede na to, da sem prej vozil 1.8GTI, je to velka razlika, saj je ta vlekel do 6500 oziroma pri 7200 je bila blokada. Noro. Pogre?am. Je pa razlika v porabi. Tam je bila 10l tu pa je nekaj nad 7l in s to razliko, da se z Mazdo tudi peljem 180km/h kar pa je tudii lepo.

Velika ?alost pa je ta, ?e ti na servisu re?ejo, da mora vozit med 2500 in 3500 vrtljaji. Zakaj torej sploh diesel, saj se tu poraba mo?no pove?a drasti?nega u?inka v brzini pa ni.

Zaenkrat vozim normalno z niskimi vrtljai (po mestu in okolici, na avtocesti pa cca med 2500 i 3500), saj se mi do sedaj ?e ni pri?gala ?ude?na lu? DPF.

Do sedaj sem zadovolje, me pa mo?no zanima kaj bo s tem filtrom. Upam, da bo ?e naprej OK, ?e ne ga pa od?agam ven po garanciji ?e to deluje normalno kot je nekdo ?e omenil. Vseeno bom ekolo?ko ?istej?i kot Golf 1 ali 2 ter razni Tami?i ko se skoraj zadu?i?, ?e vozi? za njim.

 

LP

 

Jaz imam narejenih skoraj 9k km. Trenutno ?e nisem imel problemov z DPF lu?ko "tok-tok" in

upam, da bo tako ostalo.

Kar se porabe ti?e, se mi giblje, je od 6,7 do najve? 7 litrov. Tudi, ?e ga "?gem" po avtocesti, ni

poraba ni? ve?ja. Se mi zdi, da poraba naraste, ?e vozim konstanto do 2000 obratov.

Jaz skoraj vedno menjujem pri okoli 3000 ali ve?, saj mi je v?e? ta sunek :D.

 

Zmotno je, ?e kdo misli, da so novi dizli za nizkotura?no vo?njo, a'la Golf II. To so sodobni motorji, ki jih

je potrebno priganjat, vozit optimalno in to je med 2000 in 3500 obrati. Sicer mi je zgornja meja malo prenizka, glede na to, da ima M5 rde?e polje pri 5000 obratih, neha pa vle? ?e pri 3500.

 

Vo?nja pri nizkih obratih, lahko pri izgorevanju saj povzro?i povi?anje nivoja olja, saj pri tak?nem

na?inu dizel, ki je posledica zakasnelega vbrizga neizgoret ostaja v motorju in s tem posledi?no v olju.

 

Lp,

 

 

 

 

Vrzite DPF filtre ven pa bo mir.

 

To se bo skoraj 100% zgodilo po treh letih, ko garancija zapade, saj tudi druge

avtomobilske znamke uporabjajo podobno tehnologijo in bo interesentov kar nekaj. ?eprav

uradni servisi razlagajo, da ne gre. Pa? je potrebno namesto filtra vstavit cev, in nanjo priklju?ni te senzorje

za temperaturo, pritisk,.... Ker razlike v pritisku ne bo, tudi ne bo ?is??enja....

 

Pridobili bomo kar nekaj plusov, predvsem manj?a poraba, manj nervozni pogled na armaturko,

mal ve? mo?i......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker se vas kar nekaj prito?uje nad tem, da avto ne vle?e nad 3000 obrati bom ponovil ?e enkrat, kar sem pred ?asom ?e napisal.

 

Pri nizkih obratih 1800-3000 je najve? navora in ta navor, da tisti ob?utek, da avto res vle?e in res se ?uti sunek v hrbet. Pri motorjih 2.0 CD je namre? tega navora res veliko, 310Nm in ve?. Po teh obratih (3000-3200) za?ne pa navor padati in od tu naprej pa bi morali prevzeti nalogo pospe?evanja "konji", ki pa jih je "roko na srce" premalo (110KM) pri tako te?kem avtu kot ja Mazda 5 in zato se pojavi filling, da avto preneha s pospe?evanjem, kar ni res vendar se sam pospe?ek zmanj?uje napram ni?jih "navorskih" obratih.

 

Da ne bo pomote, avto ?e vedno pospe?uje, samo v skladu s svojo nazivno mo?jo (110KM) in pri precej veliki te?i 1550kg in enoprostorski obliki je temu primeren (skromen) pospe?ek. Tu se veliko bolje izka?e mo?nej?i 143KM motor, ki izni?i tisti ob?utek "prenehanja" pospe?evanja po cca 3000 obratih saj je konjev pri vi?jih obratih ve? ali manj dovolj.

 

?e bolj?a je primerjava med 121KM in 136KM prefacelift ?estico, ki imata celo popolnoma enak navor 310Nm in se pri niskih obratih obna?ata identi?no in ?ele pri obratih nad 3000 obratih se ?ele ?uti tista razlika 15KM.

 

Zvonko, vem da si razjarjen glede filtra (in tudi prav ima?) in ti tudi za?nejo iti na ?ivce ostale stvari, ki res niso napaka ampak lastnosti, recimo motorja in ?e te to moti si ?al izbral napa?en motor in bi zate bil veliko bolje primeren 143 "konjski". Se pa da popolnoma lepo ?iveti tudi s tem motorjem, ki ga ima?, ?e ga vozi? tako kot ga dolo?ajo karakteristike navora tega motorja in to je od 2000-3000 obratov.

 

Ima? pa ?e eno re?itev, ki se ji re?e chiptuning, ki "popravi" karakteristike motorja in pri?ara pravi :D na obrazu.

 

 

Boss, over and out

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.