Skoči na vsebino

problem z mazdo 5


Priporočeno sporočilo

Sva ?e dva. :bravo::bravo:

Res mi je najbolj sme?no, ko ti kdo re?e, da se ti za "manj?e" ?tevilo kilometrov ne "spla?a" kupit dizla. Kot da bi bilo vse le v ni?ji porabi... :hohoho:

 

Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? ?zmeden?

 

Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari.

 

Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? ?zmeden?

 

Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari.

 

Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija)

 

potem ves bl novo,vec elektronike vec problemov
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho: hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz? :P

 

Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora. :danzoman:

 

Mir z vami :P

Sori, me je mal zaneslo.

Vsi razli?ni - vsi enakopravni :mi pijemoo: .

Tud jaz bom enkrat kupu hibrida :bravo:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol

 

A greva probat ?

?tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?

S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?

Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo sramezljiv elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A greva probat ?

?tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?

S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?

Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo sramezljiv elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor.

 

ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo

 

Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.

Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? :rispekt: navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej.

 

Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber.

 

 

Pa zelo smo OFF topic. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.

Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? :rispekt: navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej.

 

Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber.

Pa zelo smo OFF topic. :ne vem:

 

 

problemi so ve?ni.... :ne vem:

 

je ?e kateremu uspelo s softwerom zaobit ta k..... filter :angry2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol

Oprosti, nevem kje si to pobral, da je treba dat dve brzini dol da nekam gre. Sam vozim Mazdo5 z 1.8 bencinarjem in ko imam pri?gano klimo se le to opazi za odtenek, druga?e pa avto vle?e skoraj enako kot pri izklopljeni klimi.

 

Napa?en podatek...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najbr? je zmanjkalo tiste teko?ine za dodatek dpf-ju ki jo avto dodaja gorivu

 

Mazda ni Francoz......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo sem prebiral to va?o stran, pa em ugotovil, da imamo podobne probleme.

V marcu sem kupil mazdo 5 diesel in se mi je ?e kar kmalu pojavil prvi problem. Na relaciji proti Umagu se mi je pri?gala lu?ka za filter td DPF, ki pa ni ugasnila, motor je izgubil mo?, pri?gala se je ?e lu?ka za motor. Avto sem peljal na srvis, kjer so naredili regeneracijo in sem seveda dobro pla?al. Naro?ili so mi, da moram voziti z vsaj 2000 obrati in ve?. Kmalu za tem, spet na dalj?i relaciji se mi je spet zgodila enaka stvar. Avto sem odpeljal na servis v Ljubljani, kjer so mi zamenjali olje in naredili regeneracijo za dobro ceno... Sedaj je sicer nekaj ?asa mir, se pa vedno bojim, da bi se kaj "pri?galo". poraba pa mi je seveda mo?no porastla. Sedaj mi tro?i okoli 9 in ?ez.

Ali je morda kdo ta problem re?eval kako druga?e. Serviserji sicer razli?no odgovarjajo. Eni pravijo, da je lamda sonda, drugi, da je kriva nafta, tretji da je treba z zelo visokimi vrtljaji vozi, ?etrti, da se pri teh motorjih nikoli ne ve kdaj se dela regeneracija, naj bi se pri izpuhu videlo, v petih mesecih tega ?e nisem opazil..

Hvala za va?a mnenja.

Franci

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na izpuhu bo? te?ko kaj videl. Saj jaz na moji ?estki, nisem opazil karkoli ?udnega v ?asu regeneracije. Pomoje bo prej kaka sonda? Jaz sem imel podoben problem. Nafta ne more biti kriva, kdor to re?e je ?alabajzer. Potem peljemo vsi avte nazaj v salon in je stvar re?ena? To je isto kot to ,da ti pri nakupu ponavadi nih?e ne re?e, tega avta pe ne jemat ?e se boste bolj malo vozili na relacije, ampak se vsi lepo smehljajo..

 

?e ima? kolikor toliko relacije bi moralo biti ok. Jaz imam kranj-ljubljana (slu?ba) in zadeva dela ok. Dokler vse sonde delujejo normalno....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Franci, ?e te zajebava DPF na relaciji je skoraj sigurno krivda enega izmed senzorjev/sond (to ni lambda sonda, da ne bo? okrog razlagal, ker te bodo samo ?udno gledali), ki merijo razliko v pritisku pred filtrom in za njim. Ko se filter ma?i se pove?uje pritisk pred filtrom in to bele?i senzor, ki v kombinaciji z unim za filtrom dolo?i razliko v pritisku in s tem zama?enost filtra.

 

Ko je zama?enost 75% se spro?i cikel regeneracije katerega lahko spremlja? tako, da nastavi? BC na trenutno porabo, ki bo kazala od 1,5-4 litre vi?jo kot je takrat, ko regeneracija ne deluje. Ko se regeneracija kon?a se tudi prikaz porabe vrne na obi?ajene vrednosti.

 

Vzrok, d aima? problem s tem DPF-jem pa je verjetno v teh dveh senzorjih oziroma enem izmed njih, ki napa?no od?itava pritisk in v tvojem primeru verjetno ali prepozno ali pa prezgodaj dolo?i ?istilni ciklus DPF-ja in zmeda in lightshow na armaturki je zagotovljen.

 

?e se ti bodo te?ave ponavljale se s serviserji pomeni okrog tega in se ne daj odgnati z zgodbicami o vo?nji z visokimi obrati ipd. :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo.

kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE).

Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum.

?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?.

franci

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo.

kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE).

Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum.

?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?.

franci

 

lohk si pa bele?i? na www.poraba.com kjer ti samo prera?unava porabo ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Franci!

Simptomi, ki jih navaja? ka?ejo na omejen pretok izpu?nih plinov skozi DPF (pove?ana poraba, na?iganje signalizacije, izguba mo?i, prehod na rezervni program delovanja motorja...). Najverjetneje si pri?el do faze, ko je elektronska regeneracija DPF neu?inkovita, oziroma o?isti filter le toliko, da se trenutno signalizacija ugasne, po nekaj 100km pa se ponovno na?ge, ker senzorji ponovno zaznajo pove?anje pritiska izpu?nih plinov v filtru. Jaz sistema DPF ne poznam v detajle, menim pa, da obstaja mo?nost demonta?e DPF in ro?nega ?i??enja (izpiranja ali kaj podobnega). Pozanimaj se na servisu o tej varianti. V nasprotnem lahko postane? vir dodatnih zaslu?kov serviserjev, ki ti bodo "regenerirali" DPF na vsakih 1000, ali 2000 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.