Zdravo prijatelji!
Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.
Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.
Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.
Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi:
nova odmična gred
Menjana turbina
Menjana zračna loputa
Novi senzor pretoka zraka
Očiščen sesalni kolektor (speskan)
Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol
Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.