Skoči na vsebino

izguba mo?i


Priporočeno sporočilo

Imam Premacy 1.8 letnik 2000 benzinar

 

Med vo?njo (ponavadi ve? kot 120km/h) motor kar naenkrat izgubi mo?. Hitrost pade, ve? kot 110km/h ne gre ve?. Ob?uti se, kot da bi nehal delovati en cilinder. ?ez nekaj ?asa, zopet kar naenkrat, motor za?ne normalno delovati, kot da se ni ni? zgodilo.

 

To se mi je zgodilo ?e ve?krat. Ali kdo ve, kaj bi to bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko je 1000 in 1 napaka!!!

 

Za?ni iskat pri glavnih krivcih!!!

 

Sve?ke,kabli,bencinski filter,kaki slabi kontakti na kakem konektorju za elektroniko,okoli filtra malo poglej(merilec pretoka zraka) kake cevke (za vakum)itd.

 

Za?ni tu nekje pa bo? po?as zo?al krog storilcev za napako!!!

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmmmm napako iskat takrat ki je ni res ne gre!!!!!

 

ne vem.....prglej kake kable pa konektorje malo porukaj(slab stik)

poglej ?e ima? kable od sve?k use dobr nataknene(da ne prebijajo kje)

 

bencinski filter se ga samo zamenja...........?e ti en cilinder ne dela za?ne avto ?udno lavfat pa nastanejo vibracije avto izgubi mo?,?e ti za?ne morit avto je nekje nekaj zama?eno, .....te?ko na pamet re?t!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... glede na simptome bi bolj krivil elektroniko/elektriko. A se ti takrat pojavi kak?na lu?ka? Recimo tista, ki zgleda kot motor (check engine)?

 

Na pamet bi jaz za?el re?evati problem najprej na kablih in sve?kah (preveri tudi, ?e je pravi razmak na anodi od sve?ke), spucaj konektorje od kablov. Sledijo pa v?igalne tuljave, merilec pretoka zraka (preveri in na?pricaj konektor z WD40 al pa s ?im podobnim).

 

Glede na to, da to ni trajna napaka oz. se pojavlja in zgine, predlagam najprej, da se loti? poceni menjav in popravil in si po mo?nosti raje sposodi v?igalne tuljavi ipd, ker zadeva je kar draga, da bi jio kupil samo zato, ker ti to predlagamo na forumu ;)

 

Napi?i tudi ?t. prevo?enih km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno najbol? da se nekje prklopi? na tester, pa da ti probajo "strokovnjaki" povedat kaj je treba nardit, pri tem pa upam da ne bo ?lo po sistemu "najprej bomo tole, pol ?e to ne bo, bomo ??e tole zamenjal in ?e ?e to ne bo pol ?e tisto"! - totalno guljenje - tako po?etje! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole:

 

ne posveti nobena kontrolna lu?ka

motor se takrat nenormalno trese

avto je bil ?e na testerju, pa ne poka?e ni? - narejen veliki servis vklju?no z menjavo klinastega jermena

prevo?enih je 82000km

zamenjal sem katalizator, ker je bil skurjen - po moje zato, ker je vanj tekel bencin+olje in je zgorel

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?ne simptome ima tudi avto lahko zaradi elektronike v razdelilcu v?iga.... Tako je bilo pri 323

 

Preveri konektor(je) elektronskega modula v?igalne napeljave (?e ga(jih) ima). Uporabi kontakt sprej (samo za spoje). Kable pa nasprejaj s kakim sprejem za odstranjevanje vlage, oziroma za pove?evanje izolativnosti.

Ali ima? slab kontakt na kakem konektorju ali pa ti napeljava do sve?k kje na trenutke prebija.

Preveri tudi vakum cevko na razdelilcu (regulacija predv?iga). Mo?no je, da je preperela in v dolo?enih pogojih potegne zrak, zaradi ?esar se zmanj?a kot predv?iga in povzro?i nepravilno delovanje motorja (izguba mo?i, vibracije...)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej ?aki no, pol bi mu skos slabo vleklo ne pa tako na obroke... :ne vem:

 

Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.

 

hmmm, good point - ?eprav se mi ?e vseeno zdi kar te?ko verjetno - sicer je pa res bencinski filter ?e tanajmanj?i stro?ek in ?e bo pomagal :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker nisem stru?ko za avte, kdaj napi?em ali vpra?am tudi kak?no bedarijo. Se opro??am.

 

Porabe olja ni. Ko se zgodi, je ve? kot 4K obratov.

?e avto takoj ustavim, tisti moment ?e vedno dela brez mo?i. Zelo hitro zatem pa je vse ok. Ni ?asa, da bi neuk takoj na?el pravo stvar in jo preveril.

Ali ne dela 1 cilinder ali dva - ne vem. Ali bi avto lavfal v prostem teku samo na dva cilindra?

 

Glede na vse kar ste napisali pa ?e:

 

bencinski filter - ali lahko vpliva samo na en(dva) cilinder(a)? Ali se zdi mogo?e, da bi izmeni?no nedelovali cilindri? A bi zaradi filtra moral avto za?eti delovati takoj ko padejo obrati?

 

kabli - ?e je napaka na kablih je verjetno lahko samo na tistem kablu, ki gre na cilinder, ker bi po moje druga?e napaka vplivala na vse

 

razdeliec v?iga + tuljava - ?e crkne, crkne za vse cilindre, ki jih pokriva. Torej ali bi avto ?e deloval oz. ali bi z njim lahko ?e dosegel 110km/h?

 

?obe, merilec pretoka zraka - katera zadeva vpliva na vse cilindre, katera pa samo na dolo?enega?

 

Imam ob?utek, da je zadeva termi?no odvisna. Kot da se pri veliki hitrosti (obratih) segreje, ko se pa avto ustavi pa temperatura hitro pade. Kateri elementi so termi?no odvisni?

 

Katero od teh zadev bi moral pokazati ra?unalnik na servisu?

 

?e bi ob dogodku namerno vozil dalje, ali je mo?nost da se mi avto v?ge, ?e bencin zares ste?e v katalizator (v?ig katalizatorja)? Ali bi pokvaril ?e kaj drugega? Na ta na?in bi lahko sprobal - segrel avto za dalj ?asa - zadeva ne bi delovala dalj ?asa po ustavitvi avta in bi lahko kaj pogledal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pepe, da ne bo? po nepotrebnem razdiral avto, sem labiju ravnokar napisala en tekst s podobno temo, in ti ga prene?am, preveri, ?e je kaj uporabno

 

ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku

 

kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:

- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

sre?no

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje

- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom

- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom

- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i

- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu

- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila

 

sre?no

 

Sva?ta se folk zmisli. Tole mi je kvalitetno po?ivilo ve?er. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem nekaj let nazaj tukaj gledal Denona-a pa KEF zvočnike, sam potem nisem šel v nakup.   AV Receiverji za premium hiši kino | specializirana trgovina | AV-PLANET.SI WWW.AV-PLANET.SI AV receiverji s sodobnimi mrežnimi funkcijami postajajo center naše avdio video zabave. Dolby Atmos, DTS-X, top zvok in 4K slika...  
    • Tuner...bi rekel tako-v bistvu ne rabiš,ker UKV radijske postaje v studijih na polno komprimirajo oz. predvajajo samo še MP-3...mogoče klasična glasba na prvem programu,da ne,ostalo je pa vse ista "mineštra",tako da tudi če bi kupil posebaj komponento UKV tuner,se nebi kaj veliko poznalo v primerjavi z aplikacijo na TV,telefonu ipd. Jaz imam 5 segmentno UKV Yagi anteno na strehi,pa radija preko UKVja praktično ne poslušam več. Zase pač moraš vedeti,ali nucaš,ali pa ne....k eni pa npr. obvezno hočejo DAB+....vsaj jaz npr. v avtu radija sploh ne poslušam,in ko sem primerjal,sem ugotovil,da je na DABju tako skomprimirano,da je pri UKVju lepši zven.   Za eARC pa še to. Moj TX-RZ900 ima tudi le ARC,a uporabljam TV praktično le kot monitor. Glavni vir sta mi Oppo BluRay player in zelo zmogljiv HTPC,tako da tega problema nimam. Kot rečeno-če pa želiš to,kar ti novejši TVji omogočajo-da je TV tisti glavni vir (IPTV-aplikacije npr. T-2 ipd...,D-SATtuner,predvajanje datotek z HDDja preko TVjevega USBja.....)...v tem primeru nikakor ne smeš vzeti "starejšega" modela če se nočeš odreči visokoločljivim formatom za zvok.   Sicer si pa najbrž že pogruntal,da novejši modeli vsi to že imajo,ker se to smatra kot nekaj samoumevnega.   5 vs. 7 ali večkanalna končna stopnja pa tudi ni neka velika razlika v cvenku...tudi v konstrukciji ne...si najbrž pogruntal,da je tvoj tastari bil v osnovi 7 kanalen...so samo izpustili nekaj elementov,drugače pa isti "šmorn". Jaz bi v vsakem primeru vzel 7 ali več kanalov,ker imam še staro izkušnjo,ko sem starega analognega (Dolby ProLogic) Onkyo 525R uporabil za multi-room tudi za kuhinjo...če si v stanju potegniti tista dva kabla-ti povem,ko to imaš,ne boš hotel pogrešati. Ali pa,če želiš kdaj "stopničko višje" na Dolby Atmos ali DTS-X...z vsaj dvema stropnima zvočnikoma...ne rabita biti ne vem kaj,ker pod 200Hz ne predvaja...razlika na navadni 5.1 pa je skoraj kot iz mono na stereo....z ustreznim materialom seveda. Torej če imaš suhomontažne stene-dva navadna vgradna avto-zvočnika sta že čist OK....   Če si kaj podrobneje pogledal Sony-ja....omogoča tudi wireless surround+Atmos z aktivnimi zvočniki (z vgrajeno baterijo) SA RS5...a stanejo 700€🙄...omogoča tudi Sonyjev wireless subwoofer....  
    • In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢   Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 
    • Se pozabil objavit    
    • Slovenski znanstveniki so ugotovili, da 1 deci Jegra na dan ne samo, da je zdravo ampak je tudi premalo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.