Skoči na vsebino

Dilema - kje tankati

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 125
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

jst tankam union al pa cvicek :vino: :mi pijemoo:

 

Sam, ?e pa preve? natanka? ma? pa pol ?tirikolesen pogon, al kaj? :P

33112_1.png

Napisano

jst tankam union al pa cvicek :vino: :mi pijemoo:

 

Oboje je za moje pojme prevodeno... ;)

 

 

Napisano

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Se kar strinjam - razliko ve? ali manj opazijo samo ti?a?i z malo ve? konji pod havbo.

33112_1.png

Napisano

?e dolgo je tega, ko je bil zadnji komentar na temo kje tankati.

 

Na Hrva?kem je testirano gorivo na 52 bencinskih ?rpalkah (Rezultai so TU). Najbolj?e rezultate je vedno dosegla grupa ?rpalk podjetja Tifon. Meritve ka?ejo na to, da je gorivo, tako bencin, kot dizel, ki ga proizvaja mad?arski MOL najbolj?e kvalitete in gladko povozi velikana OMW, da o Petrolu ne govorimo. Podjetje Tifon je v 100% lasti MOL-a, ki ima v EU najmodernej?o rafinerijo, od tod kvaliteta njihovega goriva.

 

Nimam nobene povezave z MOL-om in to podajam zgolj kot informacijo, katero gorivo je najbolj?e.

 

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

pa preden se kdo vtakne v re?im vo?nje, mi lahko verjame, da je ve?inoma isti :)

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4355

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

 

Se popolnoma strinjam.V?asih sem tankal v pugija 98%,samo ni bilo nobene vidne razlike.In sedaj lepo ga nalivam z 95% benzom in gre glih tako-nikamor... :P:D

 

 

Napisano

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Se podpi?em pod tole.

33112_1.png

Napisano

Se podpi?em pod tole.

 

Jap,jaz tudi.Pa ?e manj ali skoraj ni? ne kadi in se mi zdi,da tudi za malenkost manj mi popije z njim.Takrat mi pije pod 7/100... :D

 

 

Napisano

To da se na mo?i prav ni? ne pozna mi je bilo jasno ?e preden sem ga prvi? natankal, sem pa opazil da je tek motorja mirnej?i in ti?ji.....tako da jaz veselo tankam OMV-jevo 100-tko :)

Napisano

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji«

 

Podoben test sem jaz bral. Pri navadnem avtu se ni poznalo niti konja, pri Imprezi WRX pa je bila kar opazna razlika. In konec koncev tudi dirkalniki res uporabljajo ve? oktanska goriva, dodajajo razno razne aditive. In mimogrede zanimivo je, da imajo japonske specifikacije avtov pogosto ve? konjev kot za ameri?ki/evropski trg. Zakaj? Morda zato ker imajo japonci 98 oktanov za vodo medtem ko je v USA 92 oktanov ?e "dirkalno" gorivo? :blink:

 

To da se na mo?i prav ni? ne pozna mi je bilo jasno ?e preden sem ga prvi? natankal, sem pa opazil da je tek motorja mirnej?i in ti?ji.....tako da jaz veselo tankam OMV-jevo 100-tko :)

 

Tudi jaz pri Mazdi. Pri Nissanu ni razlike ampak vseeno, ?e bo motor zato delal kak procent ve? bom pa? brez te?av dal par ? na leto ve? ker ni tako drasti?na razlika...
Napisano

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Va?e negativne ocene, oziroma trditev, da so vsi enaki izhajajo ve?inoma iz ob?utkov, da ko pritisnete na gas, ni ob?utne razlike. Vendar vas podatki tega testa nekoliko dematirajo. ?e bi gledali oktane je Ina med najbolj?imi, vendar je ?e en podatek, oziroma 2, ki govorita o kakovosti goriva to je vsebnost ?vepla in vode. Mol ima na teh ?rpalkah v bencinu 4-6 ppm, in 7-9ppm v dizlu, vode pa nekje do 50mg/kg. Mislim, da je dovoljena vsebnost ?vepla do 50ppm, s ?emer pa moderni dizli niso najbolj zadovoljni. To ?veplo (po izgorevanju SO2) v kombinaciji z vodo (H2O+SO2 = H2SO4 ) pa vpliva na comon rail sistem in tudi podoben bencinski sistem. Torej ne bomo to kvaliteto goriva opazili na gasu, ampak na zdr?ljivosti visokotla?ne ?rpalke in injektorjev.

 

Tu je kavelj 22, ki je Lagbitu in verjetno ?e komu povzro?il te?ave. V bodo?e pa bo teh problemov, zaradi velikega ?tevila dizlov in relativno slabe kakovosti dizel goriva, po velikem ?tevilu prevo?enih kilometrov, ?e ve?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Predlagam filanje stroja na OMV, ?e ne drugo zaradi pridobivanja raznih ?og za razli?ne ?porte! :danzoman::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ve?oktanski bencin je tudi odvisen od elektronike in njene nastavitve (v?ig in podobno). Do neke meje je navaden ECU sposoben delati korekture, ampak tudi ne kaj dosti - glede na to da lamba dosti ?asa sploh ne dela.

 

Aftermarket ECUji itak majo ponavad dve mape ali ve?. Tak da ko natanka? 110 oktanski bencin s stikalom preklopi? mapo brizganja bencina in v?iga. Kot ma to megasquirt :P:P:P:D:bravo:

 

Sam ?e zelo dolgo tankam OMV 100, ?e pa ga ni blizu pa MOL in AGIP. Mislim, da ni neke vlke razlike, samo Petrola se je treba izogibat.

:)
Napisano

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

 

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

 

 

He, he, fuzbalko ?e mam, sedaj pa za ko?arkarsko nalepke popamo... :bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

He, he, fuzbalko ?e mam, sedaj pa za ko?arkarsko nalepke popamo... :bravo::hohoho:

 

Mi pa smo zbirali nalepke za v ?olo.In sedaj jih zbiramo ?e za doma?o ?ogo. :bravo::D

 

 

Napisano

Mi pa smo zbirali nalepke za v ?olo.In sedaj jih zbiramo ?e za doma?o ?ogo. :bravo::D

 

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

 

 

Ti vzemi tisto za odbojko, jaz pa prinesem fuzbalko in za ko?arko :jupiii::danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Bo fuzbalko poky prnesu :D da se nau? ti preve? matru z dvema :P

 

 

Z dvema se jaz nikoli ne matram... :P:D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Z dvema se jaz nikoli ne matram... :P:D

 

 

ti po?lem slikco najbolj?e fuzbal ?oge,...neb je zmogu :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
    • Že mesec uživam v premium vožnji z ne mazdo 😎😎
    • Aha, torej dizli niso vedno bolj slabi.....  Kako pa kaj tvoja Mazda..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.